Kiva juttu, olemme kotona ilman vessapaperia...Olen helsingissä kiertänyt jo 5 kauppa, kaikki loppuunmyyty.
On ihmiset id ioott eja. Onko pakko tyhjentää noita kauppoja?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Joko Tori.fi:hin on laitettu wc-paperia poskettomaan hintaan myyntiin?
Ellei ole, niin kyllä sekin vielä nähdään!
Torista en tiedä, mutta huuto.net ei koskaan petä
https://www.huuto.net/kohteet/artesaanivessapaperi/515675898
Vierailija kirjoitti:
Pari kunnon suihkausta pi*llupistoolilla, niin on alapää taas puhdas.
Houkka. Käytöstavat ja normaali puhe kunniaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torissa on kielletty myydä koronaan liittyviä asioita.
Osta Klooria, sitä voi laimentaa.
Sen verran kantsis elämänhallintaa opetella, että ostaa esim. vessapaperia hyvissä ajoin ennenkuin se loppuu, ei vasta sitten kun viimeinen pahvi helähtää esiin.
Sama monien muiden tuotteiden kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies oli fiksu ja alkuviikosta kävi hakemassa 300 rullaa wc-paperia. Lisäksi ostimme pakastimet täyteen lihaa noin 100 kiloa, eli menee vaikka 2 vuotta kulkematta muualle kuin autotallille. Miehelläni on onneksi vielä aseita, jos tilanne menee erittäin pahaksi niin voidaan ampua eläimiä. Agregaateihin on varattu myös bensaa "riittävästi", eli vaikka sähköt menee niin pärjätään. Tammikuussa käytiin lisäksi Virossa täyttämässä juomavarastokin, eli niiden osalta reilu vuosi pärjätään.
Hyvää ruokahalua sitten, kun alatte paistamaan 2 vuotta pakastimessa ollutta jauhelihaa :)
Tiedän, että kestävät max. 12 kk:tta vakuumissa. Loppu on varattu haaskalle, sieltä sitten kiväärillä pudottelaan tarvittavat ja loput loukuihin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kaikilla on käsisuihku
Vaan meilläpä ei ole, urpo.
Sanomalehdellä reiluimmat ja suihkuhuljulla loput.
Mikä ongelma?
Höpö höpö. Pikkukaupoista löytyy. Ja Nessuakin voi käyttää vähän puolitettuna ettei jumahda putkiin.
Nyt sai uutta puhtia ikiaikainen sanonta, kun maailma pyörii vain oman p*rsereiän ympärillä.
Ryhdistäydy!!!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä samaa mieltä. Onneksi ostin alkuviikosta paketin, niin pärjätään ainakin viikko.
Aivan minäkin ostin alkuviikosta 500 rullaa vessapaperia.
Tyhmät ovat nyt siellä hamstraamaassa tyhjää.
Olen muumioinut itseni paskapaperilla ja rakentanut mökillä takan viereen majan näkkileipäpaketeista. Välillä heittelen uutta rullaa takkaan ja marinoin kokovartalovaippaani koskenkorvalla, jos se rupeaa tuntumaan kuivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinta nyt vaivaiset 6969 €..
Kuinkahan monta kertaa voisi kiertää maailman ympäri hamstratulla vessapaperilla
Ainakin täällä Oulussa on ollut vielä useammassakin kaupassa. Yhdessä kaupassa oli hieman tyhjää mutta sieltäkin olisi paketin saanut.
Itse ostin ison pakkauksen wc- ja talouspaperia tarjouksesta pari viikkoa sitten niin kuin yleensäkin ja kun sinkkuna elelee niin se kestää todella pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Pyyhkii paperinenäliinaan tai talouspaperiin, mutta heittää ne roskiin. Tukkivat muuten pöntön.
Ei näyttäisi tukkivan, olen kumpaakin joutunut käyttämään, kun olin kovassa kuumeessa eikä voinut kauppaan lähteä.
Jos kompastut ja kaadut naamallesi koiranpaskaan, niin pyyhitkö naamasi silloin paperilla vai pesetkö sen vedellä? Perseen pyyhkiminen paperiin on täysin nykyaikaisia länsimaisia hullutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Käsisuihkun voi helposti liittää itse vessan vesihanaan. Hintaa esim. Bauhausissa tuolla vempeleellä on huimat 10 euroa. Ja kaikista rautakaupoista löytyy. Olkaa hyvät, arvon uusavuttomat.
Ei auta, kun kaikki vesipisteet ovat kaukana pytystä. Voinhan mä käsisuihkun hanaan liittää ja pitää sitä koristeena, mutta muuta hyötyä siitä ei ole. Ja jos nyt ehdotat jotain pitkää letkua, niin enhän mä sitä yltä siltikään ottamaan lavuaarin vierestä.
Mutta siis onneksi itselläni on vielä wc-paperia ja talouspaperia löytyy, jonka voi heittää wc-roskikseen.
Tervetuloa Kuopioon ostoksille, täällä on vessapaperia saatavilla kaikissa ruokakaupoissa.
t. tolokun immeiset
Käyttäkää hyvät ihmiset sitä bideesuihkua! Ihollekkin parempi kuin paperi, ja jokaiselle oma pikkupyyhe jonka voi helposti pestä koneessa vaikka joka päivä jos siltä tuntuu. Ei ole vaikeaa, ilman vessapaperia pärjää vaikka kuukauden.
Ainakin 70-luvulla oli fiksulla sukulaistädilläni vessassa sievä vesikauha peseytymisen avuksi - lainasin heti idean. Vesipullo toimii myös hyvin. Näitä ilmaisia kotoa löytyviä apuja voi käyttää, jos tarve on akuutti ja rautakauppaan on matkaa.
Mukana kulkevaan vesipulloon voi turvautua tarvittaessa myös yleisissä vessoissa, joiden suihkuja en hevin käytä.