Kiva juttu, olemme kotona ilman vessapaperia...Olen helsingissä kiertänyt jo 5 kauppa, kaikki loppuunmyyty.
On ihmiset id ioott eja. Onko pakko tyhjentää noita kauppoja?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kaikilla on käsisuihku
Miten niin kaikilla?
Eikö muka sitten ole? Ja jos ei ole, niin luulisi varautuvan etukäteen wc-paperipaalilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanomalehteen voi pyyhkiä myös. Kun kostuttaa ensin, niin on miellyttävämpää.
Sanomalehteä tuskin saa laittaa pyttyyn.
Oletko sinä niitä, jotka vetävät pytystä alas kuukautissuojat, tops-puikot yms., kun ei tule mieleen, mihin sen sanomalehden voisi käytön jälkeen laittaa?
Jollei ole käsisuihkua, niin voi käyttää pesuvatia. Niin sitä alapään hygieniaa hoidettiin vielä 50-luvun lopulla. Sitten homman tultua hoidettua tietysti pestään kädet huolella. Vettä voi ottaa myös kauhaan ja roiskia menemään.
Sanomalehden suhteen olen vähän siinä luulossa, että voi olla turhan tukevaa matskua vessanpyttyyn viskottavaksi. Mutta voihan sitä toimia kiinalaisittain...
Ei sulla ole varmaan ruokaakaan, joten et tarvitse wc-paperia.
Meillä mies oli fiksu ja alkuviikosta kävi hakemassa 300 rullaa wc-paperia. Lisäksi ostimme pakastimet täyteen lihaa noin 100 kiloa, eli menee vaikka 2 vuotta kulkematta muualle kuin autotallille. Miehelläni on onneksi vielä aseita, jos tilanne menee erittäin pahaksi niin voidaan ampua eläimiä. Agregaateihin on varattu myös bensaa "riittävästi", eli vaikka sähköt menee niin pärjätään. Tammikuussa käytiin lisäksi Virossa täyttämässä juomavarastokin, eli niiden osalta reilu vuosi pärjätään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies oli fiksu ja alkuviikosta kävi hakemassa 300 rullaa wc-paperia. Lisäksi ostimme pakastimet täyteen lihaa noin 100 kiloa, eli menee vaikka 2 vuotta kulkematta muualle kuin autotallille. Miehelläni on onneksi vielä aseita, jos tilanne menee erittäin pahaksi niin voidaan ampua eläimiä. Agregaateihin on varattu myös bensaa "riittävästi", eli vaikka sähköt menee niin pärjätään. Tammikuussa käytiin lisäksi Virossa täyttämässä juomavarastokin, eli niiden osalta reilu vuosi pärjätään.
Toivottavasti pelleilet. Ihan varma en ole kun seuraa ihmisten ostokäyttäytymistä. Alkaa tuntumaan että ihmisten mielenterveys on suurempi uhka kuin itse virus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pelleilet. Ihan varma en ole kun seuraa ihmisten ostokäyttäytymistä. Alkaa tuntumaan että ihmisten mielenterveys on suurempi uhka kuin itse virus.
Hesassa tämä ei toki ole mahdollista, mutta olen pitkään ollut sitä mieltä, että jos kaikki Pk-seudulla kuolisi niin se olisi Suomen pelastus!
Pyyhkii paperinenäliinaan tai talouspaperiin, mutta heittää ne roskiin. Tukkivat muuten pöntön.
Käsisuihkun voi helposti liittää itse vessan vesihanaan. Hintaa esim. Bauhausissa tuolla vempeleellä on huimat 10 euroa. Ja kaikista rautakaupoista löytyy. Olkaa hyvät, arvon uusavuttomat.
Lidlissä kun kävin, niin sieltä oltiin kaikki pastat, riisit, lihat, kurkut, tomaatit, perunat jne hamstrattu myös.
Toiseen kauppaan kun soitin niin sieltä onneksi vielä löytyi jotain syötävää, vaikka moni tuote sielläkin loppuun myyty. No kyseisen kaupan pitäjä sen verran fiksu että oli varautunut tähän ja oli tehnyt tilauksia useammalle päivälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesassa tämä ei toki ole mahdollista, mutta olen pitkään ollut sitä mieltä, että jos kaikki Pk-seudulla kuolisi niin se olisi Suomen pelastus!
Hei joo, hieno logiikka! Suomen älykkyysosamäärä laskisi kertarysäyksellä 60 pinnaa ja niin jäisi Ivalon Penaltakin uusi maksa saamatta, kun kaikki elinsiirtotoiminta tapahtuu Helsingissä pääasiassa helsinkiläisten toimesta. Vitsit, kun olisi siistiä seurata taivaista jäljelle jääneiden suomalaisten taantumista kivikaudelle. :)
Kävin eilen päivällä Turun Länsikeskuksen Prismassa kun oli työasiaa Turkuun ja ostin sieltä kaiken. Kaikkea sai, ainoastaan jauheliha, tavallinen makaroni ja ruisleipä oli loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei joo, hieno logiikka! Suomen älykkyysosamäärä laskisi kertarysäyksellä 60 pinnaa ja niin jäisi Ivalon Penaltakin uusi maksa saamatta, kun kaikki elinsiirtotoiminta tapahtuu Helsingissä pääasiassa helsinkiläisten toimesta. Vitsit, kun olisi siistiä seurata taivaista jäljelle jääneiden suomalaisten taantumista kivikaudelle. :)
Oulussa osataan tehdä lapsille elinsiirtoja, niin tuskin sen vaikeampaa tehdä aikuisille. Toisekseen miinus taisi lipsahtaa ja todellinen oikea merkki olisi plus, joten kuole koronaan ja p a s kaan pk-alueen idiootti!
Mene kauppaan Helsingin ulkopuolelle niin kyllä wc-paperia ja muuta riittää...
No mulla on yleensäkin tapana ostaa kerralla se jättisäkki, koska en halua sitä joka kauppareissulta raahata. Lisäksi perheemme yleensäkin tekee yhden ison kauppareissun viikossa, jolloin kärryt on kyllä täynnä. Nyt saan joka mediasta lukea, miten idiootti olen. No anteeksi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ruokahalua sitten, kun alatte paistamaan 2 vuotta pakastimessa ollutta jauhelihaa :)
Vessapaperi ei ole minulle ongelma, mutta ettekö te käsidesiä hamstranneet tajunneet, että mitä harvemmalla sitä on, sitä helpommin tauti leviää? Ja mitä useampi pärskii, sitä vaikeampi tartuntaa on välttää.
Jos ei osu omaan nilkkaan, voi osua läheisen riskiryhmäläisen. Tosi fiksusti toimittu.
IKHsta konalasta löytyi ainakin eilen jättisäkkejä vessapaperia vaikka kuinka paljon.
Pari kunnon suihkausta pi*llupistoolilla, niin on alapää taas puhdas.