Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Pojalle nimeksi Uljas Pietu vai Atro Elmeri? ukkiensa mukaan
27.06.2006 |
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Uljas = hieno, komea nimi, mutta ehkä kuitenkin vähän liian haasteellinen ensimmäisenä nimenä? (vaikka luokalleen tulleekin useampikin Onni, Toivo, Armas etc ;))
Pietu = tämä on aivan hirveä nimi. Anteeksi vaan. Pieru tai joku puli-ukko tulee mieleen. Kamala.
Atro = tosi jännä ja persoonallinen ja uusi nimi tuttavuus, mutta silti ihan helppo. Tämä on tosi hyvä!! :)
Elmeri = vähän tylsä, tällä hetkellä tosi yleinen toisena nimenä.
Joten paras yhdistelmä on ... Atro Uljas!! :)
Alue: Aihe vapaa
Uljas Pietu jää kesken.