KUKA ON VIENY KAIKKI LEIVÄT
Menin kauppaan ostamaan leipää niin näky oli kamala, KOKO LEIPÄHYLLY OLI TÄYSIN TYHJÄ MOLEMMIN PUOLIN!
Ja myös normaalit makaroonit oli loppu.
Mitä ihmiset oikein meinaa!?
Kommentit (15)
Pakastaako ne ne leivät vai miten aikovat säilyttää?
Pakastavat. Mä leivon itse, jauhoja ostin
Itse kävin aamulla ja oli enään pari reissumies pussia ja joitain kalliimpia vaaleita leipiä jäljellä. Paistopiste oli kyl ihan täynnä. Otin sitten naan leipää, kun tummaa oli jo.
Pitäs laittaa kortille kaikki. Miten ihmiset on niin stnan tyhmiä sais korona korjata.
Jauheliha oli tänään loppu useista kaupoista.
Meillä on leipomon myymälä vieressä. Sieltä saa joka päivä lämmintä leipää.
Minä. Teen hyvää bisnestä. Käsidesi ja sämpyläpussi 50 euroa.
Kauppa käy...
Jep ... sain mä sentään perjantai-illan sipsit, karkit ja viinit ostettua.
Törkeetä käytöstä saatana, jättäkää mullekin jotain!!
Minä en ostanut leipää. mutta kävin eilen hakemassa wc-paperia 8 kpl 32 rullan pakkauksia ja 12 kpl 8 rullan pakkauksia. Sillä pitäisi pärjätä vähän pidempikin karanteeni.
No, huomenna jatkuu. Ja sit kun kaikilla on nurkat täynnä ensi viikolla kukaan ei osta jauhelihoja tätä tahtia
Kun valmiuslaki tulee käyttöön, voi alkaa ruuan tiukka säännöstely. Jokaiselle jaetaan ruokakortit ja sen kanssa saa sitten yksi henkilö ostaa esim. 200 g leipää ja 100 g lihaa per viikko. Siinä vaiheessa voi harmittaa niitä, joilla ei ole leipää ja lihaa pakastin täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin aamulla ja oli enään pari reissumies pussia ja joitain kalliimpia vaaleita leipiä jäljellä. Paistopiste oli kyl ihan täynnä. Otin sitten naan leipää, kun tummaa oli jo.
Mikä helvetin erään?
Ärsyttävää. Kohta oikeasti ruoka loppuu vain koska ihmiset varastoi sitä ylenmäärin kotiinsa.