Kiitti vaan teille hamstraajille
Nyt ei ole ruokaa mitä syödä eikä paperia millä pyyhkiä percettä.
Kommentit (37)
Niin. Tuollaisiahan ei kannata miettiä etukäteen, sen paremmin sinun kuin hamstraajien. 33
Oma moka. Mitäs et varautunut. Muita et voi hutiloinnistasi syyttää.
No, miks ei? Meillä oli ainakin kaupassa kaikkea, mitä halusi ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tuollaisiahan ei kannata miettiä etukäteen, sen paremmin sinun kuin hamstraajien. 33
Jos ihmiset ostaisi normaalisti ruokaa yms. ei tarttis kenekään kärsiä pulasta.
Vierailija kirjoitti:
No, miks ei? Meillä oli ainakin kaupassa kaikkea, mitä halusi ostaa.
Arvatenkin jossain paremmalla alueella jossa ihmiset on koulutettuja eikä käyttädy kuin braindeadit tai sitten muualla kuin pääkaupunkiseudulla.
No heikosti olet talouttasi hoitanut joa kotonasi ei ole mitään syötävää eika rullaakaan wc-paperia.
Tilaa pizza ja käytä käsisuihkua. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Huomen on.
Ei lauantaina kaikkea mikä on loppu tule, se on satavarma.
Ja sit kun tulee, seuraavat hamstraa jotka jäi viimeks ilman, niin varmistuu tilaanteen jatkuminen.
Kannattaa ehkä kokeilla jotain toista liikettä. En tiedä yhtäkään kauppaa, jossa olisi KAIKKI hyllyt tyhjinä. Itse kävin yhden hujakoilla Vantaan Myyrmannissa, enkä huomannut kuin yksittäisiä puutteita. Ihan sain kuusi kassillista ruokaa (neljälle aikuiselle neljäksi päiväksi, en hamstrannut) ongelmitta.
Ja huomenna tosiaan tulee lisää tavaraa. Ei ruoka ole keskusvarastoista loppunut, ole ap huoleti.
Vierailija kirjoitti:
No heikosti olet talouttasi hoitanut joa kotonasi ei ole mitään syötävää eika rullaakaan wc-paperia.
Niin. Jotkut elävät kädestä suuhun ja tänään oli palkkapäivä. Viime kuussa oli paljon ylimääräisiä kuluja ei jäänyt paljon mitään käteen.
Minua eniten huolettaa, kun kuulin, että kipulääkkeitä on hamstrattu. Pärjään ilman reseptiä saatavalla Panadolilla, jota minulla on nyt 4 viikoksi. Ei olis oikein varaa ostaa varastoon, mutta lienee pakko, koska muuten en ehkä kävele. Jos niitä vielä maanantaina saa.
Vierailija kirjoitti:
Minua eniten huolettaa, kun kuulin, että kipulääkkeitä on hamstrattu. Pärjään ilman reseptiä saatavalla Panadolilla, jota minulla on nyt 4 viikoksi. Ei olis oikein varaa ostaa varastoon, mutta lienee pakko, koska muuten en ehkä kävele. Jos niitä vielä maanantaina saa.
Tilaa YA:sta kotiin.
Aässä piristävää ajanvietettä lohdutukseksi mielensä pahoittaneelle
10h pätkä Hampster Dancea :D
Vierailija kirjoitti:
Aässä piristävää ajanvietettä lohdutukseksi mielensä pahoittaneelle
10h pätkä Hampster Dancea :D
Taidan grillata häkkihamsterini. :D
Vierailija kirjoitti:
Tilaa pizza ja käytä käsisuihkua. Problem solved.
Pizza üllatustäytteellä nimeltä korona, nami :P
Uli uli. En jätä wc-paperia ostamatta (ja ostan aina enemmän kerralla, ettei sitä tarvitse vähän väliä ostaa) vain sen takia, että nyt haukutaan joka paikassa hamstraajia.
Hae meiltä yksi pakkaus, koko säkkiä en anna.
Kävin tänään kaupassa eikä hyllyistä puuttunut mitään eikä kukaan näyttänyt hamstraavankaan mitään. Ostin myös sitä vessapaperia kun näytti olevan kotona loppu ja sitäkin oli hyllyt täynnä. Asun kylläkin maalla pienehkössä kunnassa jossa vain kaksi kauppaa ja tähän aikaan vuodesta muutenkin hiljaista.
Huomen on.