Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini huomatenkin alkoi inhoamaan minua kun tulin teini-ikään.

Vierailija
13.03.2020 |

Juu. Lapsesta asti kertonut kuinka häpeää mua ja ei koskaan ole ottanut mitään huoliani tosissaan, oli se sitten jotain pieniä mietteitä tai kiusaamista ja pahaa oloa. Nyt se kiinnostamattomuus on kyllä alkanut korostua, joskus lapsena kyllä vielä jutteli ja leikki välillä kanssani.

Ei koskaan halua olla mun kanssa, jaksaa kyllä päivitellä sitä miksen koskaan puhu sille, no ihmekös tuo kun rouva itse ei kuuntele koskaan? Erosi kaksi vuotta sitten isästäni, siksi koska löysi paremman, tod. näk. petti isääni koko kesän ennen eroa. Nyt kiehnäävät uuden miehensä kanssa joka toinen päivä tuossa olohuoneen sohvalla kielet toisten kurkuissa ähkien.

Onko ihan totta että vaatiminen on ainoa asia, mitä teinille puhutaan? Aina vaan pitäisi olla parempi ja aktiivisempi ja siivota huone ja olla sitä ja tätä ja olla kavereiden kanssa enemmän ja voi kun ei ole vielä poikaystävää ja voi kun et ole sitä ja tätä.
En kelpaa edes omalle äidilleni tällaisena, ~9 keskiarvoisena lukiolaisena, ihan perusnättinä ja itsenäisenä tyttönä. En edes rieku pitkin keskustaa koskaan, koska ei ole kavereita, koska en kiusaamistaustan takia enää osaa luottaa ihmisiin, no eipä kiinnosta häntä.
Koitan satunnaisesti avata keskustelua vaikka päivän aiheista, politiikasta, säästä, koulun tapahtumista, kodin asioista tms, ei kelpaa. Aina vaan hymähtelee takaisin.

Hupsua täällä elää vielä kaksi vuotta, onneksi sitten voin katkaista yhteyden jos noin vähän kiinnostaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki hän on niin vässykkä ettei kykene hoitamaan mitään asioita enää isäni kanssa vaan laittaa mut viestittelemään ja soittelemaan ja hakemaan ja viemään. 

Vierailija
2/4 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Kuulostat fiksulta nuorelta, äitisi sen sijaan... Jos saat siitä edes jonkinlaista lohtua, ala vain puhtaasti ajattelemaan, että äitisi senkun on tyhjä tynnyri joka kumisee, sillä siltä tilanne vahvasti kuulostaa. Äitisi saattaa olla ihan rehellisesti ”tylsämielinen”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on, odotapa vain aikuisuutta, niin nykyongelmat tuntuvat naurettavan pieniltä. :/ Mutta mitä tuossa iässä kannattaa tehdä, on hakea apua! Vielä sitä voit saada, mt-palveluja ei ole tässä maassa kuin kaikkein akuutimmeille yli 18-vuotiaille.

Vierailija
4/4 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi mennä teini iässä äidin kanssa välit..äidin käytös oli haastavaa. Äiti jatkuvasti mitätöi ja arvosteli. Elin rankan nuoruuden sairaana ja syrjittynä. En tiedä mistä tuo käytös johtui..ehkä ei vaan kestänyt sitä millainen olen. Purettiin äidin kanssa toisiimme vihaa ja riideltiin jatkuvasti. Nykyään aikuisena emme ole missään väleissä.