Kimi ja blondi, " vain ystavia" . Heh! Olisiko sinusta mukavaa, jos miehesi kulkisi yolla kaulakkain mallimittaisen blondin kanssa ja menisi taman asuntoon kahden? Uskottavaa.
Kommentit (35)
Vierailija:
Kuvatoimiston tietojen mukaan pari illasti yhdessä ja jatkoi milanolaisravintolasta matkaansa naisen asunnolle."MUTTA TOKI VAIN YSTÄVINÄ ;) Kuinka tyhminä ne meitä pitää?
Ovat olleet keskenään öitä kahdestaan. Kyllä mun mies saattaa pusutella kavereitaan, etenkin pienessä huppelissa, myös miespuolisia ja kielen kanssa. So?
Vierailija:
Ovat olleet keskenään öitä kahdestaan. Kyllä mun mies saattaa pusutella kavereitaan, etenkin pienessä huppelissa, myös miespuolisia ja kielen kanssa. So?
Jotkut osaavat luottaa toisiinsa ja ovat muutenkin avarakatseisempia kuin sinä.
Sekä mulla että miehelläni on vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä. Juhannuksena kanssamme oli juhlimassa jopa mieheni exä, ja oma exäni kävi hoitamassa kissojamme sillä aikaa.
Avarra maailmaasi, hyvä nainen.
toisistamme kiinnipitäen kuljetaan.
Vierailija:
6, hei ihan totta. Oli AAMUYÖ ja Kimi malliblondin kanssa kahden, kaulailleet ja kulkeneet käsi kädessä. What are the odds?
Boheemi menee aika nappiin sanavalintana. Kyllähän ystävät voivat osoittaa rakkautta toisiinsa. Sydämensä on minun, minun kanssani hän lähtee kotiin bileistä kuitenkin. Minun kanssani nukkuu, minun takiani jättää toisinaan menemättä töihin. :)
7
hiukan eri asia sinun juhannusjuhlimisesi kanssa, kun tyyppi on kahdestaan aamuyöllä kaulailemassa jotain blondia ja menee sitten tämän kämpille kahdestaan vielä???? Olisko ollut liian kallista maksaa hotelli vai? Tässä ei oikeesti ole mitään muuta hölmöä kuin eräiden sinisilmäisyys.
Vierailija:
Boheemi menee aika nappiin sanavalintana. Kyllähän ystävät voivat osoittaa rakkautta toisiinsa. Sydämensä on minun, minun kanssani hän lähtee kotiin bileistä kuitenkin. Minun kanssani nukkuu, minun takiani jättää toisinaan menemättä töihin. :)7
kai itsekin tajuat että olette poikkeus.
Kuten Clintoneilla. Mitään ei ollut Billie poika tehnyt, ennenkuin totuus valkeni niin, ettei muuta voinut väittää...
Mut paskat housussa on turha pyristellä... Mä en usko tohon kaverijuttuun en sitten yhtään. Idiootti koko ukko.
ntilla asialle saadaan piste - kunnes on Jennin erotilitysten aika Me Naisissa.
Ei Jenni tosin vielä eroa - ei moneen vuoteen - ennenkuin uusi poikaystävämiljonääri on löytynyt tai avioehto täyttynyt niin, että saa edes jotain rahaa. Sitä ennen kannattaa tuhlata paljon Kimin rahoja omiin vaatteisiin ja saada Kimi ostamaan itselleen kalliita lahjoja - ne kun jäävät jennille eronkin tultua.
Koskien 19.6 vastaista yötä Milanoissa
Täten haluan tehdä tiettäväksi Suomen kansalle sekä vaimolleni, että olin illallistamassa kauniin milanolaismallin kanssa. Pientä flirttiä oli jo alkuillasta, mutta blondin ui liiveihin kuin yleinen syyttäjä. Mitä siinä mies tekee? Tallipomo oli määrännyt paljon seksiä eikä vaimoa näkynyt missään joten ajattelin, että käyn nopeasti polkaisemassa tätä aloittelevaa mallia. Niin sitten teinkin. Ihan nopeasti vaan, ja VAIN yhden kerran, vaikka blondi olisi vielä ottanut suihinkin. Siihen en enää ryhtynyt vaan poistuin asunnolta JO klo 05.46! Tämän haluan puolustuksekseni sanoa. Näkemisiin, eiköhän tällä varvilla ensi kisat voiteta.
Pitääkö näitä Kimi-aloituksia tehdä joka päivä?!
Hanki elämä!
Vierailija:
Koskien 19.6 vastaista yötä MilanoissaTäten haluan tehdä tiettäväksi Suomen kansalle sekä vaimolleni, että olin illallistamassa kauniin milanolaismallin kanssa. Pientä flirttiä oli jo alkuillasta, mutta blondin ui liiveihin kuin yleinen syyttäjä. Mitä siinä mies tekee? Tallipomo oli määrännyt paljon seksiä eikä vaimoa näkynyt missään joten ajattelin, että käyn nopeasti polkaisemassa tätä aloittelevaa mallia. Niin sitten teinkin. Ihan nopeasti vaan, ja VAIN yhden kerran, vaikka blondi olisi vielä ottanut suihinkin. Siihen en enää ryhtynyt vaan poistuin asunnolta JO klo 05.46! Tämän haluan puolustuksekseni sanoa. Näkemisiin, eiköhän tällä varvilla ensi kisat voiteta.
...lähdetään sillon tällön kaverin miehen kanssa baariin, tai muihin tapahtumiin. Kaveria pyydetään mukaan, mut ei aina ole kiinnostunut. Olen tervetullut heille yöks, vaikka kaveri olisi omissa menoissaan ja siis ei tulisi yöksi kotiin.
Ja hei ei, meillä EI ole mitään kaveruutta suurempaa :)
Muitakin tällaisia mieskavereita on, perustuen siis ainoastaan kaveruuteen. Naisten se on välillä todella vaikea ymmärtää.
jos näkisin miehestäsi moisia kuvia, lukot menisi heti vaihtoon.
Kuvatoimiston tietojen mukaan pari illasti yhdessä ja jatkoi milanolaisravintolasta matkaansa naisen asunnolle."
MUTTA TOKI VAIN YSTÄVINÄ ;) Kuinka tyhminä ne meitä pitää?