Nyt TV:ssä THL:N PÄÄJOHTAJA, joka hermostuneena sönkkää ja hieroo hikistä otsaansa - huh huh
Kommentit (353)
Juu ap itse varmaan hoitaisit saman tilanteen ihan tyylillä.
Minä en ymmärrä yhtään tätä epäloogisuutta. Kaikki lasten harrastukset on peruttu, mutta siitä huolimatta koulut ja päiväkodit pysyvät auki. Luokissa on noin 25 oppilasta, jotka esim. liikunnassa pelaavat yhdessä salibandya. Kuitenkaan illalla 15 pelaajan salibandyryhmä ei saa kokoontua, vaikka kaikki pelaajat ovat samasta koulusta ja suurin osa ihan samalta luokaltakin. Kahdeksan hengen askartelu- ja taideryhmä on peruttu yli kuukaudeksi, vaikka samat lapset viettävät 5-6 tuntia päivässä yhdessä koulussa. Eihän tässä ole järjen häivää! Miten perustella lapsille, että harrastuksiin ja kerhoihin ei nyt voi mennä, mutta 300-400 kouluun voitte kyllä mennä aivan turvallisesti. En ymmärrä tätä mitenkään.
THL:n ja HUSin mukaan ei ole syytä huoleen eivätkä lapse tartuta helposti jne. Mikseivät he sitten voi harrastaa, kuten koulun välitunneilla ja luokissa? Käytävillä on satoja lapsia ja ruokalassa istutaan vieri vieressä.
Lääkäritkin on vain ihmisiä ja voivat sairastua samoihin sairauksiin kuin kuka tahansa. Vaikka paniikki häiriöön tai ahdistuneisuuteen ym. ja tilanteissa jossa on kovan paineen alla.
Mutta kun kokee olevansa korvaamaton, ja piti päästä telkkariin!
No niin, jännitystä se oli. Me jännittäjät kyllä huomattiin asia.
Joko tämän testitulokset on tulleet? Tänään pitäisi tulla. Ja vaikka olisikin positiivinen tulos, kehtaisiko sitä julkisuuteen kertoa tai lopputuloksena on sata meemiä ja isot uutisotsikot.
Vierailija kirjoitti:
No niin, jännitystä se oli. Me jännittäjät kyllä huomattiin asia.
Niin huomattiinkin. Jännitystä ja huonoa valmistautumista. Sitten kun itsekin huomaa, että vituiks menee suorassa lähetyksessä niin homma vaan moninkertaantui. Pakkoliikkeet yms. Turhat kuviot. Ensi kerralla onnistuu paremmin.
Testitulos oli negatiivinen. Ja itse sanoi, että johtui stressistä. Niinhän täällä eilen teille kerroimme. Jotkut jännittää ja se voi ilmetä noin. Emme ole robotteja. Kun jännitys iskee päälle, se ei tahdolla mene pois.
Vierailija kirjoitti:
Testitulos oli negatiivinen. Ja itse sanoi, että johtui stressistä. Niinhän täällä eilen teille kerroimme. Jotkut jännittää ja se voi ilmetä noin. Emme ole robotteja. Kun jännitys iskee päälle, se ei tahdolla mene pois.
THL:n pääjohtajalta odottaisin parempaa tilannetajua, stressinsietokykyä, ulosantia, älykkyyttä osoittavaa argumentaatiota jne.
Näistä ei ollut eilisessä farssissa tietoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Hevosmiesten tietotoimisto
Niin ja jos tietää että on kova jännittäjä ja ei voi vetää tilaisuuksia läpi ilman että tulee noin pahana päälle. Luulisi että on siihen joku lääkitys. Voi ollakin, mutta on kiireessä unohtunut lääke ottamatta.
Hänkin on ihminen. Ehkä esiintyminen suorassa lähetyksessä jännittää.
"Koronatesti: ei tartuntaa. Taisi olla ko. tilanteeseen liittyvä stressireaktio kohdallani."
Tässä hauska kooste kys miehestä:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja jos tietää että on kova jännittäjä ja ei voi vetää tilaisuuksia läpi ilman että tulee noin pahana päälle. Luulisi että on siihen joku lääkitys. Voi ollakin, mutta on kiireessä unohtunut lääke ottamatta.
Voi kun ne lääkkeetkään ei aina auta. Kokemusta on.
minkätakia tää räkänokka otti tähän tiedotustilaisuuteen mukaansa paketin serlan nenäliinoja(mikä näkyy videossa)jossei sillä olis jos ylähengitystie sairaus?toimittajat ovat parinmetrin välein.nää suomen ylivoimaiset terveysviranomaiset on melkein sylikkäin!nim.merk.kysyn vaan
Vierailija kirjoitti:
Tässä hauska kooste kys miehestä:
Nauroin vedet silmissä.
Thl ei toimi tai noudata Who:n ohjeita. Pääjohtaja on entinen kunnanjohtaja kyllä hänellä talousasiat on hallussa. Hänen ei todellakaan pitäisi toimia mediassa asiantuntijana näin vakavassa asiassa.
Tämä tuhanteen kertaan. Joku voisi aloittaa aiheesta uuden ketjun. Omalle työpaikalle on palkattu näitä hyviä tyyppejä ja todettu "hommaat oppii tekemällä" ja jälki on aivan kauheaa. Tekninen osaaminen on aivan paskaa kun tutkinnot ovat mistä sattuu tai ne puuttuu kokonaan. Sitten johtoporras ihmettelee, että miksi meiltä ei tilata niitä vaativampia tehtäviä...