Nyt TV:ssä THL:N PÄÄJOHTAJA, joka hermostuneena sönkkää ja hieroo hikistä otsaansa - huh huh
Kommentit (353)
Vierailija kirjoitti:
21.1.2020: THL:n johtava asiantuntija Jussi Sane sanoo Ylen haastattelussa, että epidemiariski Euroopassa on erittäin pieni, eikä Suomessa ole syytä ryhtyä radikaaleihin toimenpiteisiin.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/adef7f79-dfb9-4e17-9538-466e6235…
Pitäisikö nämä henkilöt mukaan lukien poliitikot saattaa vastuuseen puheistaan ja tekemättömyyksistään?
Kyllä pitää, koska näiden tunareiden takia ihmisiä tulee kuolemaan paljon enemmän kuin olisi ollut tarpeen..
Mä oon just samanlainen kun mua jännittää esiintyä :( Liikahtelen hermostuneesti ym. Tosin nenä ei vuoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat eivät tajua asioiden tärkeysjärjestystä.
Nuha vs. suurlama Suomeen. Soppajonot pitenevät ja työttömyys nousee pariinkymmeneen prosenttiin.
Mutta juoskaa pian ostamaan vessapaperia, joka loppuu kokonaan ja lopullisesti, buahhahhaaaa!!
Tämäpä. Järki käteen tässä touhussa. Sikainfluenssaan sairastui Suomessa n. 100 000 ihmistä, 50 kuoli.
Tästä uskomattomasta panikoinnista seuraa hyvin todennäkösesti lama, firmoja menee konkkaan ja ihmisiltä lähtee työpaikat alta. Jos minun pitää valita koronan ja työpaikan väliltä, niin mieluummin sairastan sen koronan (vaikka en voi olla varma kuinka paha se itselle olisi), kuin menetän työpaikkani ja tipun pienituloisesta köyhäksi.Laman myötä kuolleisuus on suurempi kuin koronassa, koska kyllähän se on nähty mitä köyhyys tekee ihmiselle.
Niin onko tässä nyt panikoitu ja saatu maailmantalous sekaisin.
Kyllä, ja sen näet edessäsi viimeistään ensi vuonna. Riistoporvari pistää monoa takapuoleen.
- esiintymisjännitys
- kiireellä paikalle tulo, josta nousi jälkihiki
- isompi hätä yllätti ja oli vaikeuksia pitää vessaan menon tarvetta hallinnassa
Vierailija kirjoitti:
Mä oon just samanlainen kun mua jännittää esiintyä :( Liikahtelen hermostuneesti ym. Tosin nenä ei vuoda.
Oletko jonkin ison puljun pomo? Hoidatko viestintää jossain valtion laitoksessa? Jos et, olet rivikansalaisena ihan OK, mutta et välttämättä sovellu esimerkiksi kenraaliksi.
Koronassa ei nokka vuoda. Oliko kausi lunssaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jonkin ison puljun pomo? Hoidatko viestintää jossain valtion laitoksessa? Jos et, olet rivikansalaisena ihan OK, mutta et välttämättä sovellu esimerkiksi kenraaliksi.
Hyvin esiintyi asiantuntija. Levittääkö tuollainen Koronaa, vai mikä mieltäsi riepoo?
'eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin esiintyi asiantuntija. Levittääkö tuollainen Koronaa, vai mikä mieltäsi riepoo?
'eri
En ymmärtänyt kysymystäsi :D Voitko selventää? Mieltäni ei rievo nyt juuri mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat eivät tajua asioiden tärkeysjärjestystä.
Nuha vs. suurlama Suomeen. Soppajonot pitenevät ja työttömyys nousee pariinkymmeneen prosenttiin.
Mutta juoskaa pian ostamaan vessapaperia, joka loppuu kokonaan ja lopullisesti, buahhahhaaaa!!
Tämäpä. Järki käteen tässä touhussa. Sikainfluenssaan sairastui Suomessa n. 100 000 ihmistä, 50 kuoli.
Tästä uskomattomasta panikoinnista seuraa hyvin todennäkösesti lama, firmoja menee konkkaan ja ihmisiltä lähtee työpaikat alta. Jos minun pitää valita koronan ja työpaikan väliltä, niin mieluummin sairastan sen koronan (vaikka en voi olla varma kuinka paha se itselle olisi), kuin menetän työpaikkani ja tipun pienituloisesta köyhäksi.Laman myötä kuolleisuus on suurempi kuin koronassa, koska kyllähän se on nähty mitä köyhyys tekee ihmiselle.
Niin onko tässä nyt panikoitu ja saatu maailmantalous sekaisin.
Kyllä, ja sen näet edessäsi viimeistään ensi vuonna. Riistoporvari pistää monoa takapuoleen.
Samat madot syövät porvaria ja työläistä haudassa ja saman herran eteen molemmat joutuvat tiliä tekemään viimeisenä päivänä. Ollaan iloisia, jos selvitään hengissä tästä epidemiasta - vaikka sitten taloudessa otettaisiinkin kymmenien vuosien takapakkia.
Vierailija kirjoitti:
- esiintymisjännitys
- isompi hätä yllätti ja oli vaikeuksia pitää vessaan menon tarvetta hallinnassa
Tai nämä kaikki + kilpirauhanen.
Sanokaapa joku huomenna kauppajonossa edessä olevalle, että mulla ei oo coronaa? Mistä näin impi sillejä virkamiehiä oikein löytyy. Ihan järjettömät palkat ja ulosanti on jotain tällaista, ei saakeli...
Nauroin tälle ketjulle ja varsinkin sen alkupäälle ihan hulluna päivällä. Kävin sitten areenasta huvikseni katsomassa sen tilaisuuden ja hymyni hyytyi yhtäaikaa epäuskon lisääntyessä. Sen lisäksi että teki kaikki kardinaalimokat naaman ja nokan hieromisineen, niin mitä hän oikein puhui?!! Siis aivan lapsellista läppää. Jos meillä Thl:n pääjohtaja on asiantuntemuksessaan tällä tasolla niin huh huh. Kuka tahansa matti meikäläinen olisi voinut selitellä pystymetsästä samat asiat. Ja ehkä vähän sujuvamminkin. Vakavaksi vetää. Kyllä meillä tässä maassa pitäisi ihan oikeasti ruveta panostamaan siihen sisältöön, oikeaan osaamisen ja asiantuntemukseen, eikä siihen että kuka on kenenkin kaveri (suhteilla töihin) ja mikä näyttää hyvältä paperilla. Eikä tämä ole pelkästään Thl:n ongelma. Hyvin monissa organisaatioissa niin julkisissa kuin yksityisellä sektorilla on menty siihen että sillä osaamisella ei oikeasti ole merkitystä vaan kaikella muulla.
Minkäs puolueen miehiä tämä herra on?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä tässä maassa pitäisi ihan oikeasti ruveta panostamaan siihen sisältöön, oikeaan osaamisen ja asiantuntemukseen, eikä siihen että kuka on kenenkin kaveri (suhteilla töihin) ja mikä näyttää hyvältä paperilla. Eikä tämä ole pelkästään Thl:n ongelma. Hyvin monissa organisaatioissa niin julkisissa kuin yksityisellä sektorilla on menty siihen että sillä osaamisella ei oikeasti ole merkitystä vaan kaikella muulla.
Kyllä se oikea puoluekirja on avain parhaaseen osaamiseen! Täytetään vain virat omilla kavereilla niin hyvää tulee. Vasta nimitettiin sisäministeriön kansliapäälliköksi entinen yhdenvertaisuusvaltuutettu, kun kakkoseksi jäi SUPOn pääjohtaja joka ennen SUPOa oli toiminut pitkään erilaisissa sisäministeriön tehtävissä. Yhdenvertaisuusvaltuutettu oli tietysti Vihreän puolueen pitkäaikainen jäsen ja omasi oikeat poliittiset mielipiteet. Joku keksitty tarinakin keksittiin miksi kansallisesta turvallisuudesta päättämään parempi on entinen yhdenvertaisuusvaltuutettu kuin Suojelupoliisin päälliikkö.
Tuliko juosten ja hikeä puski. Tai sitten kuumetta ja nk rätätauti tohtorilla.
Vierailija kirjoitti:
- esiintymisjännitys
Siksipä pitäisi tulla ajoissa paikalle että ehtii hengitystasaantua ja käydä wceessä. Näin niinku yleisesti ottaen esim työpaikkahaastattelu.
Käykää hänen twitterissä.
Katsoin Areenasta ja mietin, että saattaa olla sairas. Mutta enempi hermostunut ja hermostuminen nousi esiintymisen aikana.
- "käydääs pitää tiedotustilaisuus Miksun kanssa nopeesti, ei ny mitään isompaa valmistautumista, osaan mä puhua". Sitten tajuaakin, että hitto tämä tilaisuus onkin todella merkittävä monella tapaa
- hermostuminen alkaa heti, yrittää heittää jotain kankeaa läppää niiskuttajista. Tajuaa että too soon!
- puhe polveilee, valmistautuminen on ollut heikkoa. Pienikin esitelmä menee reisille heti tuolla tavalla
- yrittää rauhoittaa itseään rennolla asennolla, nostaa toisen jalan toisen päälle. Kuka muka istuu noin tärkeässä tiedotustilaisuudessa. Vaihtelee asentoa, räplää kännykkää jotta rentoutuisi
- otsan hinkkaaminen viimeistään paljastaa hermostumisen ja hikeä alkaa pukkaa niin sitä ei estä enää mikään, lisääntyy vaan
- sitten jo valuu joka reikä, varmaan housuunkin
Salminenkin puhuu, että ei ole itse valinnut värejä johonkin kuvaan. Häh? Mihin se liittyy ja toisaalta mikset ole valinnut. Jätkien valmistautuminen ollut todella heikkoa, tämä oli todella tärkeä tilaisuus joka olisi voinut rauhoittaa ihmisten mieltä. Kävikin päinvastoin.
Tässä 8 min pätkä tuosta tiedotustilaisuudesta:
Saitko sinä loparit?