Boikottilistalle Pyhimys, Annan Abreu ja kaikki vastuuttomat yhä uusia keikkoja järjestävät: ei se 500 ole mikään autuaaksi tekevä raja
Aivan pöyristyttävän vastuutonta rahan ahneutta järjestää yhtään mitään tapahtumaa tässä tilanteessa. Päivänselvää on, että 400 ihmisen tai vaikka 50 ihmisenkin tapahtuma on massatapahtuma, turha tuohon 500 ihmiseen on lukuna hirttäytyä. Itse pistän kyllä merkille boikottimielessä nämä tyypit - ja niin näemmä moni muukin iltiksen jutun mukaan.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9fc2cb59-2c6d-47c6-8b43-8f29cf…
Kommentit (45)
Mulla meni Pyhimys boikottiin jo sillon, kun tuli tieto siitä salavauvasta ja vaimon pettämisestä.
Lahdessakin Möysän Musaklubi taisi julistaa järjestävänsä yhä alle 500 hengen keikkailtoja ja Finnkino tuskailee vain yli 500 katsojaa vetävien salien kanssa. Raha määrää.
Vierailija kirjoitti:
ihanan ironista kommentointia :D ”miten voi olla noin rahanahne ihminen että ei voi olla kahta kuukautta ilman tuloja, kunnon sika!! ps. Tarviin mun 18e maksaneen lipun rahat takas senkin rosvot!!” valoja päälle. Kaikille ei kela korvaa menetettyjä ansioita tässä tilanteessa.
Pyhimyksen tuloilla pari peruttua keikkaa ei kyllä näy yhtään missään, mutta jollekin se 18euroakin voi olla iso raha.
Huvittaa tosian taas kerran jonkun omasta mielestään tosi fiksun perseily: Kun raja on 500 henkeä niin ihan hyvin voidaan keikkoja järkkäillä kun vain osallistujia on alle 500!!!
Tuo ihmismäärähän on täysin ns. hatusta heitetty, koska raja piti johonkin laittaa eikä kuitenkaan haluttu halvaannuttaa yhteiskuntaa kokonaa. No näköjään päivän aikana on joko juristit tai somebrändin vartijat kuiskineet korviin ettei ehkä kannata ottaa sitä riskiä, että pääsee iltauutisiin koronaepidemian tehokkaana edistäjänä.
Miksi Roopella niin kova kauna pyhimykseen? Mau?