Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettakaa se hemmetin hamstraaminen!!!!

Vierailija
12.03.2020 |

Täällä asuu muitakin! Kiva mennä tyhjään kauppaan pyörittelemään päätä kun hyllyistä löydy edes papupurkkeja enää.

Kommentit (492)

Vierailija
21/492 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kotivara tarkoita sitä että paskapaperia ostetaan vuodeksi eteenpäin.

Minä ostin paskapaperia autotallin täyteen ja sokeria saunan täyteen. Käsidesiä on sängynalus täynnä jne..

Sokeria, hiivaa, kaljaa, viinaa, kortonkeja ja paskapaperia on niin että pärjää muutaman vuoden kämpillä.

Vierailija
22/492 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruoka loppuu niin eihän silloin tarvitse paskapaperiakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/492 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kotivara tarkoita sitä että paskapaperia ostetaan vuodeksi eteenpäin.

Ei sitä voi ennalta tietää kauanko korona epidemia jatkuu. Se voi olla muutamia kuukausia tai sitten useita vuosia. On hyvä varautua nyt ja hamstrata valmiiksi kuin itkeä sitten kun kaupat on kiinni ja ruokaa ei saa.

Meinaatko että tässä maassa pääsisi kriisiaikanakaan kuolemaan nälkään?

Vierailija
24/492 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

18, miksi ei saa hamstrata? Kyllä sitten vinkutaan apua niiltä joilla on oikeasti kunnon kotivara vaikka vuodeksi, katsos fiksut on aina selvinnyt, kuka hullu haluaa enää kaupoissa hengailla kun toi epidemia on pahimmillaan siis 1-3kk päästä?? 

Vierailija
25/492 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

23, jos oikeasti tulee todella tappava epidemia, niin ei sinne sun lähi alepaan ruokaa enää tule, että jokainen saa kyllä varautua just niin kuin haluaa. Turha vinkua sitten kun huomaat että oho, ruoka loppu, ei sitä sulle kukaan tuo kotiin.

Vierailija
26/492 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan turha ilkkua. Kohta me olemme samassa tilanteessa kuin Italia. Täällä Oulussa hamstraaminen alkoi heti kun päivällä tuli tieto 17 uudesta koronatartunnasta. Koko kaupunki on hälytystilassa. 

Vierailija
27/492 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt hymyilyttää kun on sauna täynnä vessapaperia ja säilykkeitä.

Vierailija
28/492 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vessapaperia kotiin kyllä vaikka oli entistäkin

Vierailija
29/492 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on Euroopan isoimmat metsät ja merkittävä paperiteollisuus. Ensimmäisenä hölmöläinen käy loogisesti ostamassa kaupasta puolen vuoden paskapaperit.

Vierailija
30/492 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18, miksi ei saa hamstrata? Kyllä sitten vinkutaan apua niiltä joilla on oikeasti kunnon kotivara vaikka vuodeksi, katsos fiksut on aina selvinnyt, kuka hullu haluaa enää kaupoissa hengailla kun toi epidemia on pahimmillaan siis 1-3kk päästä?? 

Montako kuukautta ajattelit viettää neljän seinän sisällä?

Vierailija
31/492 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans koko vaatehuone täynnä hernaria ja nötköttiä. Kyllä kelpaa

Vierailija
32/492 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei hamstrata mitään. Vessapaperia oli muutenkin jo parin viikon tarve, ainakin. Ruokaa on ja kyllä sitä jotain jostain löytyy joka tapauksessa. Todennäköisesti kauppojen hyllyjä täytetään pian ja sitten on ylitarjontaa ja muutaman viikon kuluttua näitä hamstrattuja tuotteita on tarjouksessa. 

Vierailija
33/492 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka olut jos on huomenna cittarista loppu ni mä sekoon 😵

Vierailija
34/492 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ihan turha ilkkua. Kohta me olemme samassa tilanteessa kuin Italia. Täällä Oulussa hamstraaminen alkoi heti kun päivällä tuli tieto 17 uudesta koronatartunnasta. Koko kaupunki on hälytystilassa. 

Ei oo Italiassakaan kukaan nälkään tainnu kuolla.

Vierailija
35/492 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa onni että opettelin leivänteon hapanjuureen. Pysyy perhe leivänsyrjässä vaikka kaupassa ei leipää olekaan.

Osaan minäkin ja vatsa ei vaan kestä.

Vierailija
36/492 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pari viikkoa sitten naurettiin meille kotivarailijoille ettei sellasta nyt Suomessa tapahdu. Mites menikään?

Ymmärrätkö että tämä ei ole itsessään tautitilanteen aiheuttama puutos vaan nimenomaan näiden "kotivarailijoiden". Tilanne olisi edelleen täysin kunnossa, ellei olisi joukkohysteriaa. Olen edelleen sitä mieltä että tuo on älyvapaata touhua.

Kyllä minullakin on kotivara aina kotona, mutta se ei tarkoita sitä että minun olisi tarvinnut hamstrata kauppaa tyhjäksi.

Vierailija
37/492 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkka olut jos on huomenna cittarista loppu ni mä sekoon 😵

Mäkään en siiiiiiiiiiiiis niinkuin todellaKAAN kestä, jos Pirkka ööli on loppu !

Vierailija
38/492 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen ne japanilaiset sotilaat, joilla meni maailmansota "vähän" pitkäksi jollain Tyynen Valtameren saarella.

Vierailija
39/492 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit mennyt ajoissa. Palstalla on kirjoitettu kotivarasta jo ainakin 3 viikkoa. 

En olisi halunnut uskoa tätä mutta ilmeisesti on niin että Suomi on täynnä kädestä suuhun eläjiä ruoan osalta eikä kaapeissa mitään ylimääräistä. Nyt tiedän miksi uusissa asunnoissa on niin vähän kaappitilaa keittiöissäkin, ei sitä suomalainen tarvitse.

Vierailija
40/492 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ruoka loppuu niin eihän silloin tarvitse paskapaperiakaan.

Vaihdantatalouden kaupankäyntiin. Paketilla paskapaperia voi ostaa jotain sellaista mitä itse tarvitsee.