Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keillä muilla on nyt flunssa?

Vierailija
12.03.2020 |

Mulla ja lapsella alko eilen/tänään. Mies ei vielä kipee. Myös isovanhemmat samassa taudissa. /jkl

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5 viikkoa kestänyt yskä jatkuu, ei paranemisen merkkejä. Työterveydestä sain antibiootit ilman testejä. Ei auta. Yskä vaan muuttuu limaiseksi. Tuntuu, että tukehtuu tai oksentaa. Mutta kun ei kuumetta tai matkailua, niin ei tutkita. Voihan tämä kai olla kuumeeton keuhkokuumekin?

Olen osan ajasta YH. Hirveä ajatus, että jos yöllä saa kohtauksen ja lapset aamulla löytävät. Kamala ajatus myös kuolla yksin silloin kun lapset exällä. Mutta parempi sekin olis.

Vierailija
22/37 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 viikkoa ollut jo.

Täällä sama. Nyt tosin jo aikalailla ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös, ma-ti yönä nousi kova kuume, ti olin aivan voimaton, oli kuumetta ja päänsärkyä. Eilen ja tänään kuume on laskenut, mutta tilalle tullut yskä ja nuha. En ole poistunut kotoani kolmeen päivään, enkä nyt viitsisikään lähteä ihmisiä pelottelemaan, vaikka olenkin 100% varma tämän olevan ihan tavallinen flunssa.

Vierailija
24/37 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. Ihan omituinen tauti muuten. Ei juuri mitään tavanomaisia flunssaoireita, vähän on lämpöä, aivan järjetön väsymys, huimaa koko ajan ja päätä, silmiä sekä lihaksia särkee. Ja tätä on jatkunut jo viikon. Nyt vasta aavistuksenomaista kurkkukipua ja yskä on alkamassa. Muilla samanlaista?

Vierailija
25/37 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ollut viikon sitkeä yskä. Ei muita oireita kun kamalat yskäkohtaukset. Ei kehtaa ,ennä minnekään, missä on muita ihmisiä.

Eiks ois just siistii nähä muiden reaktiot?

Olen jo yli viikon yskinyt räkäflunssan jälkeistä yskää. Busseissa ja muualla. Huivi kasvoilla. Minulla jää aina pitkään ärsytysyskä flunssan päälle. Eli ei tartuta vaan limakalvot on pitkään ärtyneet.

No eilen just yksi toinen matkustaja yksi juuri kun kuljin ohi ja hypin hysteerisenä seinille. Siltikin, vaikka itse olen jo yskinyt kuukauden.

Olen astmaatikko. Yskin aina. Nyt ei kehtaa liikkua missään, kun ihmiset katsovat kauhuissaan.

Vierailija
26/37 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja tosi pee olo. Pääkipu, silmät aristaa, nenä on ihan oudon tuntuinen, muttei nuhaa, ei kurkkukipua, välillä yskittää ja aivastuttaa, ei kuumetta, vaikka tuntuu, että olisi korkeakin kuume. Ihan outo flunssa.

Vierailija
27/37 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas viikko menossa. Ennen sitä korkea kuume ilman mitään flunssan oireita. Koronaa ei silloin Suomessa ollut kuin Lapissa se yks kiinalainen. Virustauti kyseessä, antibiootit ei siihen tehoa.

Vierailija
28/37 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ja tosi pee olo. Pääkipu, silmät aristaa, nenä on ihan oudon tuntuinen, muttei nuhaa, ei kurkkukipua, välillä yskittää ja aivastuttaa, ei kuumetta, vaikka tuntuu, että olisi korkeakin kuume. Ihan outo flunssa.

Meillä myös mies oli viikonloppuna flunssassa jossa mittasi kuumettaan ja sai tulokseksi alilämpöisyyden. Mullakin yritti joku tauti tulla mutta sain sen häädettyä.

Vierailija
29/37 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa kolme viikkoa limaista yskää ja hirveitä yskäkohtauksia. Yöt oon nukkunut sohvalla istuen kun hetkeksikään ei voi mennä makuulle. Siltikin herään yskäkohtaukseen 2-3 kertaa. Astmalääke on auttanut pahaan hengenahdistukseen. Ei muita oireita kuin raju yskä. Kaksi ekaa päivää oli lämpöä ja väsymystä.

Vierailija
30/37 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Tuntuu että kuume nousee nyt illalla.

Juttelen juuri mun italialaisen kaverin ka ssa sen mielestä suomen hallitus on ihan hullu kun ei laita karanteenia päälle :(

Vierailija
31/37 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3,5 viikkoa kestänyt yskä jatkuu, ei paranemisen merkkejä. Työterveydestä sain antibiootit ilman testejä. Ei auta. Yskä vaan muuttuu limaiseksi. Tuntuu, että tukehtuu tai oksentaa. Mutta kun ei kuumetta tai matkailua, niin ei tutkita. Voihan tämä kai olla kuumeeton keuhkokuumekin?

Olen osan ajasta YH. Hirveä ajatus, että jos yöllä saa kohtauksen ja lapset aamulla löytävät. Kamala ajatus myös kuolla yksin silloin kun lapset exällä. Mutta parempi sekin olis.

Minulla oli samanlainen tauti 2 kuukautta sitten. Monta viikkoa ryin limoja ulos.

Vierailija
32/37 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli syksylla viikon flunssa josta jäi 10 viikon yskä kaupanpäälle.

Vierailija
33/37 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pelkkä nuha flunssa? Minulla on vain nuha. Töissä on ollut sairaita töissä.

Vierailija
34/37 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt viikon kestänyt outo flunssa. voimaton olo, pää särkee, kurkku kipee, kuiva yskä, mut nenä vuotaa, ekat päivät tuntu että kuume nousi ja laski, nyt vaan kummallisen huimaava ja heikko olo.

Vierailija
35/37 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama, lisänä palelu! /Oulu.

Vierailija
36/37 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi ensin kauhealla kurkkukivulla ja vasta viidentenä päivänä alkoi nuha. Koko ajan heikotti, väsytti hirveästi ja oli aivan tukkoinen olo. Tuntuu olevan tavallista kovempi flunssa. Oli jo poskiontelotulehduksenkin oireita. Nyt tuntuu keuhkoissa kun. Kestänyt nyt kaksi viikkoa.

Vierailija
37/37 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta viikon kuumetta kurkkukipua, yskää, nuhaa ja hengenahdistusta.. Kamalat lihassäryt ja päänsärky koko ajan. Myös silmien arkuutta täällä. Ensimmäiset neljä päivää olivat järkyttävät. Saa nähdä kauanko jatkuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi