Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Raamatussa ennustetta vuodelle 2020?

Vierailija
12.03.2020 |

Kukaan lukenut paikalla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, siellähän on kaikki kerrottu

Vierailija
2/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siellä joku vitsaus riivaa ihimisiä ja kaikki haluavat kuolla mutta eivät kuole. mitennii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän aika moni tänä päivänä siteeraa Jeremian Kirjaa, sekä Valitusvirsien lukua 5 ...

Lukekoon jokainen itse, ja tehköön oman päätelmänsä, omilla aivoillaan ...

Vierailija
4/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se mayojen ennustus tulkittiin ajallisesti väärin. Ei 2012 vaan 2020? En kyllä pahemmin usko enää mihinkään mailmanlopun juttuihin. Riitti se kun penskana säikähdin jotain hymy lehden juttua kasarin alkuvuosina. Okei mä olin silloin kakara enkä tajunnut että se on vain sensaatiolehden juttu. 

Raamattua on kaiken lisäksi muuteltu valtaa pitävien toimesta ajan saatossa niin paljon että hohhoijaa. Mielenkiintoisinta on se mitä siitä on poistettu ja salattu. Oli se mitä tahansa se lisää mielenkiintoa kun jotain on pitänyt salata.

Vierailija
5/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, siellä on ennusteet joka vuodelle. Maailman loppukin on ennustettu joka kymmenennelle vuodelle viimeisten 2000 vuoden ajan. Jessen on pitänyt tulla uudelleen lukemattomat kerrat, mutta aina on tullut viime hetken este.

Vierailija
6/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus = corona

Vääräuskoiset poistetaan.

Vierailija
7/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus = corona

Vääräuskoiset poistetaan.

Olenkin ihmetellyt, miksi se ei tuolla lähi-idässä ja Afrikassa oikein leviä. Tämä selitti.

Vierailija
8/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavampaa olisi tietää onko Nostradamus aikoinaan ennustanut tällaisesta. 😊