Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sarjasaikuttajat ovat varmaan riemuissaan juuri nyt

Vierailija
12.03.2020 |

Voivat jäädä hyvillä mielin kotiin kun tipahtaa yksi pisara nenästä 🤧

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

logiikkasi ei aukene yhtään

Vierailija
2/13 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoivat kissanpäivät työtävieroksuville alatisairaille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JIPPPPPIIII!!!!

Vierailija
4/13 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta se on mitä aloittaja sanoo. Osa työntekijöistä on jo varmasti onnessaan kun nyt voi ihan hallituksen tuella jäädä kotiin lorvimaan. Eikä kukaan voi asiaan puuttua. Jotkut sairastavat toki oikeasti mutta tiedän jo nyt omasta työyhteisöstäni ne ihmiset jotka tulevat olemaan poissa aivan varmasti. 

Vierailija
5/13 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

logiikkasi ei aukene yhtään

Olet onnekas, kun et tiedä mistä hän puhuu. Itse uuvuin työssäni osittain juuri näin saikuttajien vuoksi.

Vierailija
6/13 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta se on mitä aloittaja sanoo. Osa työntekijöistä on jo varmasti onnessaan kun nyt voi ihan hallituksen tuella jäädä kotiin lorvimaan. Eikä kukaan voi asiaan puuttua. Jotkut sairastavat toki oikeasti mutta tiedän jo nyt omasta työyhteisöstäni ne ihmiset jotka tulevat olemaan poissa aivan varmasti. 

Ja jos joku muu on poissa sen takia, ettei saisi tautia niin sitten olisin minäkin. 

Zinc

Kaikki kilometritehtaalle

Vierailija
7/13 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taitavin sarjasaikuttaja hommasi jo hyvissä ajoin 2 viikon palkallisen karanteenin sopivalla pikalomalla. Katsotaan mitä seuraavaksi keksii...

Vierailija
8/13 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yllättäen" aika paljon sairastapauksia meillä tänään :D

Vierailija
9/13 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kotona olo muuttaa, kun siellä ollaan etätöissä ja pitää saada aikaan ihan yhtä lailla kuin konttorillakin?

Vierailija
10/13 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin kotiin päiväkodista alle 3 v ryhmästä. Tulin flunssaan tiistaina ja keskustelin työnantajan kanssa kunnostani. Meillä puuttui työntekijä, eikä sijaista saatu, joten olin töissä puolikuntoisena. Tänään sitten ilmoitin kun oireet ovat voimistuneet että jään kotiin potemaan. Pomo ei pitänyt päätöksestäni koska joutuu nyt itse menemään lapsiryhmään töihin. Kuumetta minulla on ollut koko ajan alle 38.

Vierailija
11/13 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kotona olo muuttaa, kun siellä ollaan etätöissä ja pitää saada aikaan ihan yhtä lailla kuin konttorillakin?

Kaikki työt on konttorihommia joita voi tehä omalla koneella?

Vierailija
12/13 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi uupuvat sitten ne, jotka joutuvat tekemään 2-3 ihmisen työt. Aika hiljasta on kohta työpaikoilla.

Vierailija
13/13 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihan joka työpaikalla noin mene...