Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän parisuhteessanne tämmöistä?

Vierailija
12.03.2020 |

Eli lyhyesti jos miehenne ei vaikka pitäisi makkarasta niin sitten koko makkaraa ei ostettaisiin ollenkaan koska miehenne ei pidä tästä? Vaikka siitä saattaisi pitää lapset tai sinä? Ei auta selittelyt, että minä tai lapset haluttaisiin vaan vastauksena tulee "makkaraa ei osteta ole mieltä mitä tahansa!"

Pieni riita kyllä. Mutta mietin että onko tuommoinen ihan oikein muita kohtaan ja muutenkaan normaalia käytöstä? Yritä sitten vängätä kaupassa miehen kanssa moisesta kun muut tuijottaa typeränä! Kiukuttaa!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa kyllä ihan itse päättää, mistä tykkää. Ei tässä diktatuurissa eletä.

Jos joku ei tykkää makkarasta, niin teen makkararuokaa harvoin. Mutta teen kuitenkin muutaman kerran vuodessa, jos muut tykkää.

Jos joku ei tykkää kaalista, niin teen silti kaalilaatikkoa pari kertaa vuodessa. Jos siis joku toinen tykkää.

Jne.

Jos kukaan ei tykkää, niin sitten sitä ei osteta.

Vierailija
22/30 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Miksi suostut moiseen?

Itse en voi sietää korianteria, se on ainut asia mitä en pysty syömään ja sitä ei mieskään meille ostaisi. Muuten on hyvinkin vapaa valikoima.

Mies ei pidä oliiveista, minulla on niitä purkki melkein aina jääkapissa.

Minä en tykkää mustasta makkarasta, mies ostaa sitä aina kun mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko miljoonas paska provo tämä on? Veikkauksia? 

Vierailija
24/30 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies joka ei syö makkaraa?

Olisit keksinyt jotain uskottavampaa. Ja toki nyt löytyy kymmeniä mammoja, joiden uniikki mies ei syö makkaraa

Vierailija
25/30 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus teininä kaveri, jonka mielestä minä en olisi saanut syödä mitään, mille hän on allerginen.

Vierailija
26/30 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi kokata omat ruokansa jos makkara ei kelpaa. Ei muiden tarvitse olla makkaratta.

Vierailija
27/30 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Miksi suostut moiseen?

Itse en voi sietää korianteria, se on ainut asia mitä en pysty syömään ja sitä ei mieskään meille ostaisi. Muuten on hyvinkin vapaa valikoima.

Mies ei pidä oliiveista, minulla on niitä purkki melkein aina jääkapissa.

Minä en tykkää mustasta makkarasta, mies ostaa sitä aina kun mahdollista.

Siis miksi ihmeessä miehesi ei ostaisi itselleen korianteria, jos sinä et siitä tykkää. En vaan tajua mitä iloa kukaan saa toisten syömisten vahtaamisesta.

Tätä palstaa lukiessa törmää usein sellaisiin hulluuden muotoihin, joita ei ollut osannut kuvitellakaan olevan olemassa.

Vierailija
28/30 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit keksinyt jotain uskottavampaa. Ja toki nyt löytyy kymmeniä mammoja, joiden uniikki mies ei syö makkaraa

Siis ihan oikeastiko luulet, että kaikki suomalaiset miehet on jotain sepporätyjä? Ei esimerkiksi ole yhtään miestä, joka olisi kasvissyöjä tai vegaani, tai ihan vaan ei tykkäisi makkarasta? Missä tynnyrissä palstamammat oikein elävät?

Vierailija
29/30 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei.

Vierailija
30/30 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeastiko luulet, että kaikki suomalaiset miehet on jotain sepporätyjä? Ei esimerkiksi ole yhtään miestä, joka olisi kasvissyöjä tai vegaani, tai ihan vaan ei tykkäisi makkarasta? Missä tynnyrissä palstamammat oikein elävät?

Tämä olisi mainittu jo, ja rajannut myös kaiken lihan otsikkoon, pässi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän