Ihan sairasta. Omaisuus sulaa silmien edessä. Olisipa ottanu voitot tammikuussa eikä uskonu joka naistenlehden sijoitusvinkkejä.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mieltä nämä kirjoittajat ovat sijoitusasioista nyt? Tilanne on kovin paljon muuttunut reilussa vuodessa. Hätäisimmät möivät sijoituksensa tuolloin viime vuoden keväällä. Toiset säilyttivät omistuksensa. Rohkeimmat ostivat lisää rahastoja ja osakkeita.
olen yksi noista joka sanoi ostavansa. Ostin kanssa ja otin jopa velkaa että saan ostettua enemmän. Ei kaduta. Myyjiä taitaa kaduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sijoitukset on tippuneet 1000e/pv. Nyt kun alkoi mennä 3 vuoden tuotot miinukselle, myin kaikki tänään pois. Pää ei kestä kattoa sitä tippumista.
Pörssiosakkeiden arvo nousee ja laskee jatkuvasti. Meidän perheen sijoitussalkun arvo laski vuosi sitten noin 200 K euroa, ja nyt se on pompannut takaisin lähelle koronaepidemiaa edeltävää arvoa. Kieltämättä hieman kylmäsi jossain vaiheessa. Meillä ei ole aikomustakaan myydä osakkeita vielä pitkään aikaan.
aika huonot omistukset teillä jos vasta nyt olette LÄHELLÄ arvoja ennen dippiä. Minulla oli jo reilusti viime vuoden puolella palautunut ja nyt ollaan reilusti plussilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tappiolla yht. 1500 €, onneksi mulle pikkuraha mutta pelottaa.
On tässä myös se hyvä puoli että asuntojen hinnat laskee, itsellä oma asunto on vielä hommaamatta koska olen odotellut sopivaa aikaa.
HaHA! "Rommarit" ovat odottaneet asuntojen hintojen laskua jostain vuodesta 2000. Oma olisi maksettu jo...
ja arvo noussut kymmeniä prosentteja.
Missä arvo laskenut? Osakemarkkinoilla menee erinomaisesti? Vai kryptoihinko pistit? Ne nyt on pyramidihuijaus, pitää olla ajoissa liikkeellä että saa satumaiset tulot.
Osakesalkku kasvanut vuodessa + 60000 euroa. Ihan kiva.
Olen myös tehnyt onnistuneita sijoituksia osakerahastoihin viimeisen reilun vuoden aikana. Mukava lisä keskituloisen yksinhuoltajan kukkaroon 😊
Kun kaikki näyttää kaatuvan, ei pidä myydä vaan ostaa lisää.