Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko ystävällisesti välillä käyttää muitakin vaatevärejä kuin mustaa ja ruskeaa?

Vierailija
12.03.2020 |

Suomalaiset ovat varsinkin talviaikaan yhtä mitäänsanomattoman tummaa massaa. Värien käyttö vaatteissa, kengissä ja asusteissa piristäisi tavallista arkeamme huomattavasti! Ostakaa siis ensi kerralla jotain muuta kuin mustaa, ruskeaa, harmaata tai beigeä.

Kiitos.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tänään päällä vihreää, sinistä ja punaista. Mua ei kyllä mustissa vaatteissa näe kuin harvoin, mutta käyttäköön jokainen värejä joissa itse viihtyy.

Vierailija
22/43 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on paras väri, jos haluaa korostaa irtohiuksia, hilsettä ja muuta tyylikästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mikää liikennemerkki oo. Vain mustaa haluan, väri muu on mahdoton.

Vierailija
24/43 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valitettavasti niin vähävarainen, että olen joutunut tyytymään jo vuosikausien ajan neutraaleihin väreihin. Neutraalin väriset vaatteet eivät tule yhtä nopeasti epämuodikkaan näköiseksi kuin värilliset vaatteet.

Vierailija
25/43 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut ostamaan enemmän mustaa ja harmaata kun huomasin että niitä kirkkaanvärisiä vaatteita on liikaa ja aika hankala sovittaa yhteen! Nyt on joko ala- tai yläpää värikäs ja toinen puoli väritön. Tykkään etenkin oranssista ja turkoosista.

Vierailija
26/43 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos kaupassa olisi muitakin kelvollisia värivaihtoehtoja. Aniliininpunaista ja haaleankeltaista en halua.

Vierailija
27/43 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein mielellänimielelläni, heti kun osoitat mulle valikoiman edullisia ja laadukkaita, värikkäitä ulkovaatteita. Punainen kevättakki on, mutta talvitakki, saappaat, sormikkaat ym. on mustia, ei niitä pinkkeinä tai keltaisinakaan ole löytynyt.

Spartoo. Zalando on toinen.

https://www.spartoo.fi/Paksut-takit-naiset-st-10617-10168-0.php#univers…|7|4|594|15

https://www.spartoo.fi/Saappaat-naiset-st-10217-10124-0.php#universe=10…|10127&gender=F&colors=4|13|7|594

Jep. Mustia ja ruskeita saappaita ihan niinkuin kaikkialla muuallakin, takkeja kyllä löytyi, mutta törkeän kalliita ja inhoan vaaleanpunaista. Kiitos yrityksestä.

Vierailija
28/43 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun löytyy jostain siistejä ja edullisia, kivannäköisiä ja mallisia muita värejä. Ikävä kyllä niitä on todella harvassa tai ovat hyvin arkoja värejä. Valinnanvaraa ei meillä päin ole paljon, ei ole prismoja ja cittareita, eikä yhtäkään vaateketjua sen jälkeen kun seppälä meni konkkaan. Joudun käyttämään yli 10 vuotta vanhaa talvitakkia, toki musta.

Vierailija
29/43 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi***ako toisten pukeutuminen sinulle kuuluu! Käytän mustaa, harmaata ja beigeä juuri niin paljon kuin tykkään.

Vierailija
30/43 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi vetää vi_tun päähänsä, se lienee ei-musta.

Vierailija
31/43 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ruusunpunainen paita ja minulla on viininpunainen paita ja minulla on sininen paita ja minulla on musta-VALKOINEN paita. Ja nyt polvillani anelen, että saan hyväksyntäsi.

Vierailija
32/43 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valitettavasti niin vähävarainen, että olen joutunut tyytymään jo vuosikausien ajan neutraaleihin väreihin. Neutraalin väriset vaatteet eivät tule yhtä nopeasti epämuodikkaan näköiseksi kuin värilliset vaatteet.

Toinen pointti on siinä, että kun hankkii kalleimmat vaatteensa ja kenkänsä mahdollisimman neutraalin värisenä niin niitä on helppo yhdistellä. Jokaikinen kerta kun ostaa jonkin erikoisen värisen takin tai kengät , ongelmaksi tulee se, ettei ne sovi mihinkään olemassa oleviinvaatteisiin vaan koko vaatekaapinsisältö uusia. Sinänsä inhoan ruskeaa kaikissa sävyissään 70--luvulla vietetyn nuoruuden perunaina ja esim. Ruskeat saappaat ovat todella rumat ja vaikeat yhdistää mihikään. Beige taas on täydellinen epäväri ja imee kaiken värin naamasta. Valkoinen ja luonnon vaalea ei minulle sovi ja niissä näyttää muumilta ihan normaalipainoinenkin. Sama koskee persikkaa mintua aprikoosia jne.Punainen ja violetti ei sovi punertaviin hiuksiini. Keltaista ja oranssia vihaan. Ne suorastaan sattuu silmiin. Mieluiten käyttäisin syvän sinistä ja metsänvihreää sekä petroolia, mutta eihän täällä ole tarjolla muuta kuin niitä värejä, mikä kulloinkin on muotia. Jäljelle jää siis turvallisesti musta, tumma harmaa ja sininen.

Vierailija
33/43 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voi vetää vi_tun päähänsä, se lienee ei-musta.

LOL

Vierailija
34/43 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon tummansinisiä vaatteita. Se väri onneksi läpäisee ap:n tiukan seulan.

Vierailija
35/43 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon sitä mieltä että jokainen kulkee kuten haluaa. Mutta, kieltämättä se pelkkä musta ei mielestäni ole aina paras vaihtoehto, ja makkaratakeista mulla onkin oma mielipiteeni.

Itse käytän punaista talvitakkia. (sellane viinipunane) mielestäni tosi nätti väri. Ihmisten pitäis uskaltaa enemmä käyttää värejä. :)

Vierailija
36/43 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon mustia vaatteita, ei siksi että pitäisin erityisesti mustasta, vaan ihan siitä syystä että kaupat ovat niitä pullollaan. Haluaisin niin kovasti käyttää iloisia värejä, mutta ne ovat turhan harvinaisia, ja jos sitten onnistuu kivan värin löytämään voi olla aika varma että vaate on muutoin kammottava. Aina kun näen kauniin, hyvälaatuisen ja värikkään vaatteen ostan sen varmasti (jos siis se väri mitenkään minulle sopii, oranssi, koralli, oliivi ja lila on pakko unohtaa koska ne saavat minut näyttämään kuolleelta).

Punainen talvitakki olisi aivan ihana mutta yhtään kivaa ja sopivan kokoista en ole onnistunut löytämään. Nyt käytössä valkoinen, onhan se iloisempi kuin musta mutta tällaisena loskatalvena likaantuu rumasti.

Vierailija
37/43 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mustia vaatteita ystävällisesti.

Vierailija
38/43 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun oikein riehaantuu, niin mustan ja ruskean lisäksi voi pukea päällensä harmaata, beigeä ja jopa valkoista. Muistakaa myös, että kannattaa käyttää vain mustia kenkiä, ja kesällä sitten valkoisia tennareita.

Vierailija
39/43 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minähän käytän. Harmaa on käytössä ja tumman vihreä -lempivärini.

Nimim. Kirjava kukko

Vierailija
40/43 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni surmasi itsensä kun olin 14sta

Saanko käyttää mustaa?