Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miss Windy-mekot, mitä mieltä kys tyylistä ja käytätkö?

Vierailija
11.03.2020 |

Kuolaan tyllihameita ja mietin osaisinko povekkaana pitää mekkoja jotka ihonmyötäisiä rintojen kohdalta🤔

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Sain kerran kutsun yksiin 50-luvun bileisiin. En löytänyt 50-luvun hametta mistään. Kutsuja oli tyyliin edellisenä iltapäivänä, että nyt olisi huomenna bileet tiedossa. En löytänyt mekkoa edes mistään pukuvuokraamosta. Ainoa, mitä minulla oli kassissa, oli japanilainen suora musta nilkkoihin ulottuva kietaisuhame. Yhdistin sen sitten johonkin halpaan vaaleansiniseen kesäpaitaan. Niillä mennään, mitä on.

Reippaammin boolia, niin sillä se suttaantuu.

Join boolia niin paljon, että lähtiessäni avasin käsilaukkuni ja silloin sen täyteen tikkareita. Jotta kenellekkään ei olisi jäänyt epäselväksi, että minulla on kleptomania.

En ole tuon illan jälkeen käynyt 50-luvun bileissä.

Tuo tikkareiden sullominen käsilaukku täyteen oli jostain b-luokan leffasta. Minusta se oli hauskaa, mutta kenestäkään muusta ei. Ei siis mitään kleptomaniaa yms.

Kaikki olivat tosi korrekteja, jotenkin piti rikkoa idylliä.

Vierailija
22/26 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin naisellisia ja nostalgisia. Kauniita värejä ja asukokonaisuuden  saa helposti ostamalla sivustolta laukkuja myöten kaiken. Mutta myös halpoja, halpatuontitavaraa, ja niiden käyttöikä on ehkä muutaman kerran. Sitten samoja vaatteita myydään kirppiksillä hieman kulahtaneessa kunnossa, sillä vaatteiden tarkoitus ei ole kestää montaa käyttökertaa.

Tuollaisia näkee noin 50-60 vuotiailla naisilla laivaristeilyillä , lähiöravintoloiden yökerhoissa ja maaseudun kesäjuhlissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanaikaisen näköisiä vaatteita. Ja hassu kaupan nimi, windy kun viittaa briteissä ilmavaivoista kärsivään. Neiti Ilmavaivainen -vaatteet...

Vierailija
24/26 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko toi A-linjainen Caterina-mekko kiva povekkaalla, ainakin kuvan punapää näyttää kivalle kys mekon kanssa. Herättääkö liikaa huomiota tuollainen malli, jos on rintava?

Vierailija
25/26 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin naisellisia ja nostalgisia. Kauniita värejä ja asukokonaisuuden  saa helposti ostamalla sivustolta laukkuja myöten kaiken. Mutta myös halpoja, halpatuontitavaraa, ja niiden käyttöikä on ehkä muutaman kerran. Sitten samoja vaatteita myydään kirppiksillä hieman kulahtaneessa kunnossa, sillä vaatteiden tarkoitus ei ole kestää montaa käyttökertaa.

Tuollaisia näkee noin 50-60 vuotiailla naisilla laivaristeilyillä , lähiöravintoloiden yökerhoissa ja maaseudun kesäjuhlissa. 

Pakko kommentoida. Mulla on viisi H&R:n kellomekkoa, uskomattoman hyvälaatuisia, siksi niitä haalinkin. Vanhin mekoista on 11 vuotta vanha, hiukan haalistunut, mutta muuten edelleen iskussa.

En katsonut saako tuosta kys. kaupasta mainitsemani merkin vaatteita, mutta en usko noidenkaan laadussa häviävän.

Ne nimenomaan _eivät_ ole halpatuontitavaraa, sehän niissä maksaakin.

Niin, ja olen 37-vuotias ja käytän mekkojani niin arjessa kuin juhlassakin, asun Helsingin kantakaupungissa.

Vierailija
26/26 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kommentoida. Mulla on viisi H&R:n kellomekkoa, uskomattoman hyvälaatuisia, siksi niitä haalinkin. Vanhin mekoista on 11 vuotta vanha, hiukan haalistunut, mutta muuten edelleen iskussa.

En katsonut saako tuosta kys. kaupasta mainitsemani merkin vaatteita, mutta en usko noidenkaan laadussa häviävän.

Ne nimenomaan _eivät_ ole halpatuontitavaraa, sehän niissä maksaakin.

Niin, ja olen 37-vuotias ja käytän mekkojani niin arjessa kuin juhlassakin, asun Helsingin kantakaupungissa.

Maksaa? Suurin osa 60-80€ kieppeillä. Ei minusta ainakaan mikään laatuvaatteen hinta, vaan ihan halpatuontivaatteen hinnoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi