Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UUTUUS! 100% kasvipohjainen Flora Original, sisältää ~50% PALMUYLJYÄ

Vierailija
11.03.2020 |

Kuka oikeasti haluaa käyttää jotain Flooraa, kun sisältää vain haitallisia rasvoja, rypsi, ja palmu?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni uusista vegetuotteista on lisäainepommeja...koska ihmiset kuvittelee että vege on automaattisesti terveellistä

Vierailija
2/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella moni uusista vegetuotteista on lisäainepommeja...koska ihmiset kuvittelee että vege on automaattisesti terveellistä

Tai sinä kuvittelet heidän kuvittelevan.

Itse olen vege enkä käytä floraa tai muitakaan palmuöljytuotteita yhtään sen enempää kuin ei-vegetkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Fiksu kommentti.

Vierailija
4/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni vegaani nimenomaan välttelee palmuöljyä. Varmaan keskimäärin tarkemmin kuin sekasyöjät, ovat enemmän perehtyneitä ravinnon eettiseen puoleen.

Vierailija
5/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palmuöljyä on kaikessa höpöruuassa. Teki mieli keksejä kahvitteluun. Kaikissa tarjolla olevissa kekseissä oli palmuöljyä. Jäivät kauppaan!

Vierailija
6/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieki niin vihhaan kaikkia yljyjä. Hyi!

Vierailija
7/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni vegaani nimenomaan välttelee palmuöljyä. Varmaan keskimäärin tarkemmin kuin sekasyöjät, ovat enemmän perehtyneitä ravinnon eettiseen puoleen.

Mutta juurikin nämä "sekaveget" ovat täysin pihalla

Vierailija
8/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta juurikin nämä "sekaveget" ovat täysin pihalla

Mikä on sekavege?

Vierailija
9/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteen ekoluomubiodieselkin on rakennettu palmuöljyn varaan.

Nyt alkavat vielä lentokerosiiniakin tekemään ekoluomubioaineista.

Mitä muuta kuin palmuöljuä on riittävästi tarjolla, tarkoitukseen?

Ilmastopaniikilla lyödään rahoiksi ihan kunnolla.

Vierailija
10/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein parhaiten palmuöljyä välttelevät suklaansyöjät.

:)

Vierailija
11/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsen maitoallergian myötä joutunut tutustumaan entistä tarkemmin tuoteselosteisiin, ja täytyy kyllä sanoa että lisäaineita on paljon näissä vegetuotteissa. Itse esim en ollut aiemmin edes ajatellut että margariinissakin on tavallisesti maitoa, ja täytyy hakea maidoton margariini. Sitten siinä maidottomassa margariinissa on kilometrin pituinen tuoteseloste kaikkea mahdollista ja mahdotonta. :(

Vierailija
12/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lapsen maitoallergian myötä joutunut tutustumaan entistä tarkemmin tuoteselosteisiin, ja täytyy kyllä sanoa että lisäaineita on paljon näissä vegetuotteissa. Itse esim en ollut aiemmin edes ajatellut että margariinissakin on tavallisesti maitoa, ja täytyy hakea maidoton margariini. Sitten siinä maidottomassa margariinissa on kilometrin pituinen tuoteseloste kaikkea mahdollista ja mahdotonta. :(

Leivän päälle jotain kasvistahnaa, niitä on hyviä, esim avokadotahna, hummus, pähkinälevitteet..., ja leivontaan oliiviöljyä. Olen korvannut voin/margariinin aina öljyllä, jopa rypsiöljyllä, ja mitään eroa ei huomaa. En edes tajua kelle ja mihin ne jotkut flora culinesse "juoksevat margariinit" eli litkut on tarkoitettu.

Vierailija
13/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espanjassa laitetaan oliiviöljyä leivälle. Hummuskin on todella hyvää. Jos haluaa oikein terveellistä, niin sen voi surauttaa itse.

Vierailija
14/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kaadetaan sademetsää, että saadaan kasvatettua palmuja tähän palmuöljyhommaan, jolla myydään mm. vegeruoaksi, biopolttoaineita yms.. Jep jep, kannattaa.

Vierailija
15/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leivän päälle jotain kasvistahnaa, niitä on hyviä, esim avokadotahna, hummus, pähkinälevitteet..., ja leivontaan oliiviöljyä. Olen korvannut voin/margariinin aina öljyllä, jopa rypsiöljyllä, ja mitään eroa ei huomaa. En edes tajua kelle ja mihin ne jotkut flora culinesse "juoksevat margariinit" eli litkut on tarkoitettu.

Rypsiöljy on sopimatonta rasvaa ihmisen elimistölle.

Vierailija
16/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palmulyijy on parasta!

Vierailija
17/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/3 voita

1/3hyvää öljyä

1/3 vettä

Sekaisin jollain härpäkkeellä. Halutessaan voi maustaa.

Joku lääkäri tätä komboa piti suht terveellisenä levitteenä.

Mun käsissä siitä tuli pahaa. Jos joku toinen onnistuisi.

Vierailija
18/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi on keksitty, eikä edes kallista!

Vierailija
19/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliiviöljy minusta maistuu pahlle leivonnassa, vaikka sitä muuten käytänkin. Leivontaan käytän rypsiöljyä, se on mautonta.

Vierailija
20/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmäpuristettu rypsiöljy (46 %), vesi, kookosöljy (8 %), shea öljy (6 %), suola (0,7 %), emulgointiaine (E471), luontaiset aromit, A- ja D2-vitamiinit, väri (beta-karoteeni).

Ei näytä kilometrin mittaiselta.