Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UUTUUS! 100% kasvipohjainen Flora Original, sisältää ~50% PALMUYLJYÄ

Vierailija
11.03.2020 |

Kuka oikeasti haluaa käyttää jotain Flooraa, kun sisältää vain haitallisia rasvoja, rypsi, ja palmu?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lapsen maitoallergian myötä joutunut tutustumaan entistä tarkemmin tuoteselosteisiin, ja täytyy kyllä sanoa että lisäaineita on paljon näissä vegetuotteissa. Itse esim en ollut aiemmin edes ajatellut että margariinissakin on tavallisesti maitoa, ja täytyy hakea maidoton margariini. Sitten siinä maidottomassa margariinissa on kilometrin pituinen tuoteseloste kaikkea mahdollista ja mahdotonta. :(

Kylmäpuristettu rypsiöljy (46 %), vesi, kookosöljy (8 %), shea öljy (6 %), suola (0,7 %), emulgointiaine (E471), luontaiset aromit, A- ja D2-vitamiinit, väri (beta-karoteeni).

Ei näytä kilometrin mittaiselta.

Koitapas puristaa öljyä rypsin siemenestä. Haluaisin nähdä miten se tapahtuu. Ja vegaaneille tiedoksi: rypsin viljelyssä Suomessa käytetään EU:ssa kiellettyä torjunta-ainetta, joka tappaa miljardeja eläimiä.

Vierailija
22/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lapsen maitoallergian myötä joutunut tutustumaan entistä tarkemmin tuoteselosteisiin, ja täytyy kyllä sanoa että lisäaineita on paljon näissä vegetuotteissa. Itse esim en ollut aiemmin edes ajatellut että margariinissakin on tavallisesti maitoa, ja täytyy hakea maidoton margariini. Sitten siinä maidottomassa margariinissa on kilometrin pituinen tuoteseloste kaikkea mahdollista ja mahdotonta. :(

Kylmäpuristettu rypsiöljy (46 %), vesi, kookosöljy (8 %), shea öljy (6 %), suola (0,7 %), emulgointiaine (E471), luontaiset aromit, A- ja D2-vitamiinit, väri (beta-karoteeni).

Ei myöskään hyvältä ravinnolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leivän päälle jotain kasvistahnaa, niitä on hyviä, esim avokadotahna, hummus, pähkinälevitteet..., ja leivontaan oliiviöljyä. Olen korvannut voin/margariinin aina öljyllä, jopa rypsiöljyllä, ja mitään eroa ei huomaa. En edes tajua kelle ja mihin ne jotkut flora culinesse "juoksevat margariinit" eli litkut on tarkoitettu.

Oliiviöljy minusta maistuu pahlle leivonnassa, vaikka sitä muuten käytänkin. Leivontaan käytän rypsiöljyä, se on mautonta.

Miksi et halua käyttää maukasta voita?

Vierailija
24/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos haluaa maidottoman margariinin, niin tällaisia niiden sisällöt on. Mutta ei tuossa mielestäni paljon lisäaineita ole eikä "kaikkea mahdollista ja mahdotonta".

Vierailija
25/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos haluaa maidottoman margariinin, niin tällaisia niiden sisällöt on. Mutta ei tuossa mielestäni paljon lisäaineita ole eikä "kaikkea mahdollista ja mahdotonta".

Voihan sitä noinkin ajatella, jos ei hyvästä ja aidosta ymmärrä.

Vierailija
26/26 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän voita. Kokonaiskolesteroli oli 3,8 ja muutkin arvot ok. Silti mulle kaupataan näitä myrkkyöljyjä terveydenhuollossa. Siis joskus kun kysyvät mitä käytän.