Hyvä kaupunki asua eläkeläiselle?
Haluan muuttaa pääkaupunkiseudulta muualle viettämään eläkepäiviäni.
Toivon asuinpaikalta paikallista terveydenhoitoa, joka on lähellä ja peruskauppoja ja apteekkia.
Edullinen omistusasunto olisi myös tärkeä.
Mitä kaupunkia suosittelette?
Kommentit (23)
Raahe on rauhallinen kiva pieni merenrantakaupunki. Sinne muutan itse.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä vitsi? Raahe on tunnettu huumeongelmista. Lisäksi siellä asuu aggressiivisia mus ta lai sia. Raahesta on se videokin, jossa mus ta lai set pahoinpitelevät suomalaisen.
Nurmes.
Sairaalaa ei ole, mutta terveyskeskus löytyy. Keskustassa on kauniita puutaloja (historiallisia ja täten suojattuja). Rauhallinen kylä. Ei katujengejä, kun täällä ei ole afrikkalaisia. Muutama aasialainen nainen löytyy ja venäläisiä naisia on myös. Eläkeläisille on oma yhdistys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä vitsi? Raahe on tunnettu huumeongelmista. Lisäksi siellä asuu aggressiivisia mus ta lai sia. Raahesta on se videokin, jossa mus ta lai set pahoinpitelevät suomalaisen.
Romanit ovat myös suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanit ovat myös suomalaisia.
Eivät ole. Ei kissakaan ole hevonen, vaikka syntyisi tallissa. Romanit eivät itsekään pidä itseään suomalaisina.
Vierailija kirjoitti:
Naantali. Kaikki keskustassa kävelyetäisyydellä.
Montako kilometriä on kävelyetäisyys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naantali. Kaikki keskustassa kävelyetäisyydellä.
Montako kilometriä on kävelyetäisyys?
0,8 km.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raahessa on kuitenkin se ruukki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vitsi mukaan mielestä. En liiku pubeissa tai muissa juottoloissa. Liikun päiväsaikaan paikoissa, eikä näitä nistejä ole tullut vastaan sen enempää kuin missään muuallakaan. Vähemmän itseasiassa.
Lohjalla on kuulemma harvinaisen toimivat terveydenhuoltopalvelut. Mutta muuta en siitä paikasta tiedä.
Vammala(Sastamala). Tampereelle pääsee junalla ja bussilla. Kiva pikkukaupunki.
Varkaudesta saa halvalla asunnon. Imatrakin on kiva. Hämeenlinna, Kotkan seutu myös on edukas. Kouvola on hyvien yhteyksien päässä eläkeläiselle. Pori, Loimaa.
Jos rahaa on, niin Turku on isoista paras.
Savonlinna. Kaunis linnanseutu ja vanhakaupunki, samoin keskussairaala löytyy.