Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosienkin jälkeen musta tuntuu että olen ihan hlvetin oksettava

Vierailija
11.03.2020 |

Vaikka peseydyn, pidän puhtaat vaatteet, olen henkisestikin ihan peruskiva, ehkä vähän sulkeutunut. Niin monelta taholta olen saanut kuulla ja kokea olevani jotenkin ällö. En tiedä mitä haen tällä, mutta en itsekään tiedä mikä mussa on niin vastenmielistä. Onko muhun pinttynyt jotain oksettavaa mähmää vai onko mulla joku henkinen kulumaton ällöttävyyden ja likaisuuden tunne, jota ei saa edes suihkussa hankaamalla pois? Tekisi mieli seisoa suihkussa koko ajan, mutta en jaksa. Jos katsotaan sitä, minkälaiseksi koen itseni, olen ihan hirveä ja kaikinpuolin vastenmielinen kehosta naamaan ja luonteesta persoonaan, mutta jos koitan miettiä realiteetteja niin en mä nyt niin hirveä ole. Mutta entä jos olenkin vain niin narsistinen että mun "realistiset" mielipiteet itsestäni onkin vain narsismiani huipussaan ja koitan vakuutella itselleni että olen hyvä ja normaali vaikka oikeasti olen vain ihmishirviö? Miten tästä pääsee eroon?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pakkoajatuksilta. Psykoterapia voisi auttaa.

Vierailija
2/13 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pakkoajatuksilta. Psykoterapia voisi auttaa.

varmaan joo auttais, oispa rahaa. Tai kai sitä kelaltakin sais tukia mutta ei taida silti riittää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee turha kommentti, mutta mulla on samanlaista itsevihaa enkä pysty suhteisiin tai mihinkään läheisyyteen. Luulen että hyvä suhde voisi auttaa tämän itsensä hyväksymisen kanssa. Terapiasta sen verran kokemusta että siihen lätisemiseen ei oo uskoa mulla. Liian älyllistä, ei auttanut tunnetason ongelmiin.

Vierailija
4/13 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee turha kommentti, mutta mulla on samanlaista itsevihaa enkä pysty suhteisiin tai mihinkään läheisyyteen. Luulen että hyvä suhde voisi auttaa tämän itsensä hyväksymisen kanssa. Terapiasta sen verran kokemusta että siihen lätisemiseen ei oo uskoa mulla. Liian älyllistä, ei auttanut tunnetason ongelmiin.

Mä en oikein mitään romanttista suhdetta kaipaa, ehkä jonkun samanhenkisen sydänystävän. Ois se kyllä ihanaa jos ois joku jolle näyttää kaikki puolensa, mutta sit tulee vaan pelko että mä pilaisin sen toisen elämän omalla vatvomisella ja tällä narsistisuudella. 

Mua tavallaan kiinnostelis ehkä enemmän joku itsetutkiskelu ihan itse ilman mitään terapeuttia, mutta sit toisaalta mä varmaan upottaisin itseni syvemmälle suohon jos päätyisin siihen että oon oikeasti ihan läpimätä kaikinpuolin. Siks ehkä terapia, mutta kun ei oo rahaa niin kai sitä sitten yksin pärjätä pitää.

ap

Vierailija
5/13 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintolainalla elävät ystäväni kävivät kumpikin 3 vuotta psykoterapiassa. Jos heillä riitti siihen rahat, riittää teilläkin.

Vierailija
6/13 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin sinun on ilmaistu olevan "ällö", ja kuka sitä on tehnyt? Onko mahdollista, että olisit tulkinnut muiden sanomisia väärin?

Vierailija
7/13 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin sinun on ilmaistu olevan "ällö", ja kuka sitä on tehnyt? Onko mahdollista, että olisit tulkinnut muiden sanomisia väärin?

koulussa kukaan ei voinut koskea mihinkään mihin mä olin koskenut, tai jos koski niin siitä tehtiin ihan hirveä show saippuoineen. Ei ehkä kuulosta pahalta, mutta se tuntui ihan hirveältä. Yökittiin kun kuljin ohi, sanottiin ihan päin naamaa kuinka oksettava olin, arvosteltiin kroppaa ja huudeltiin hyitä ja yökkiä. Levisi pitkin koulua, joten olin kaikkien silmätikkuna ja eristettynä.

Isä ei koskaan voinut syödä mitään, minkä laitossa olin mukana, toisaalta voi johtua sen ruokaneuroottisuudesta joka ulottuu muihinkin asioihin. Tuon saatoin tulkita väärin, mutta kaihertaa silti hieman. Ei myöskään koskaan koskenut muhun taaperoiän jälkeen. Isähuolia siis myös, jes.

Vierailija
8/13 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis varmaan käydä jo suihkussa, inhottaa taas. Huoh.

Vierailija
9/13 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista....

Mul on käyny tasan kerran noin, et jotenki koomisesti HYVIN epämiellyttävän näköinen ihminen, kaikinpuolin, myös luonteelta ällöttävä, niin yht äkkiä projisoi noi sen omat ällötykset muhun ja siis oltiin molemmat 40 vuotiaita, ku hän joutu leikkii mun kanssa piirissä nii hän teko-oksensi. :'DDD

on se jännä miten tosi ällöttävät ihmiset on kriittisii. :DDDDDDDDDD KOSKAAN ei koskaan oo käyny mitää vastaavaa, kyl mä olin tosi ihmeissäni et wtf... rumat ihmiset alkaa vvalittamaan kauniille, ettäsä olet ruma. Yea, right. :DDDDDDDDDDD tosi loogista.

Vierailija
10/13 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koulukiusattu ja kotiongelmia.Ei ole sinun vika!

Siitä vääristynyt minäkuva tietenkin.

Vierailija
11/13 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkaa koulukiusausta olet kokenut!

Luulen, että minua tuo rikkoisi pahasti.

Vierailija
12/13 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Kokeile kirjoittaa kirje niille ihmisille aivan lapsuudesta lähtien, jotka ovat sinua vähätelleet ja kiusanneet. Kerro myös miltä sinusta on aina tuntunut. Oletko ollut surullinen, pelokas, yksinäinen j.n.e. hävitä kirje sen jälkeen. Sinulla on oikeus saada kunnioitusta muilta ihmisiltä. Sinua on kohdeltu huonosti ja se on väärin. Katso itseäsi toisin silmin. Olet arvokas ihminen.. Toivon sinulle kaikkea hyvää.

Vierailija
13/13 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Kokeile kirjoittaa kirje niille ihmisille aivan lapsuudesta lähtien, jotka ovat sinua vähätelleet ja kiusanneet. Kerro myös miltä sinusta on aina tuntunut. Oletko ollut surullinen, pelokas, yksinäinen j.n.e. hävitä kirje sen jälkeen. Sinulla on oikeus saada kunnioitusta muilta ihmisiltä. Sinua on kohdeltu huonosti ja se on väärin. Katso itseäsi toisin silmin. Olet arvokas ihminen.. Toivon sinulle kaikkea hyvää.

kiitos. Tuo kirjeen kirjoittaminen voisi itseasiassa olla ihan hauska kokeilla, ei tullutkaan mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme