Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kuvia as.sivulla?

Joojoo74
11.03.2020 |

Pistäkää nimim.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla, nimim.

Vierailija
2/19 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitelkaa naiset ihmeessä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
4/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, olen nainen. Enkä taatusti laita AS:n nicciäni tänne.

Nimim. Järki päässä

Vierailija
5/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia toistasataa ja videoitakin kymmenkunta. En taatusti laita nimimerkkiä :D

Vierailija
6/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
7/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä jollain

Vierailija
8/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta touhua, mitä ihmiset saa tuosta? Suurin osa kuvista on ihan kauheita, kuka niitä viittii edes katella.

Vierailija
9/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta touhua, mitä ihmiset saa tuosta? Suurin osa kuvista on ihan kauheita, kuka niitä viittii edes katella.

Tai no, ehkä minä oonkin niin konservatiivinen etten oikein ymmärrä tuon as - sivun tarkoitusta....Valaiskaa mulle. Onko tarkoitus kerätä kehuja, saako siitä mielihyvää kun toiset katselee sun kuvia? Mutta on siellä kyllä niin karseita kuvia että vähäinenkin halukkuus haihtuu kun sivut aukeaa.

Vierailija
10/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston Suomi... Jos haluaa kunnolla nolata itsensä...

Vierailija
11/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimim. Järki päässä

Tämä mua jotenkin huvittaa. On ihan ok laittaa itsestään alastonkuvia runkkusivustolle kenen tahansa löydettäväksi. Nimimerkin paljastaminen anonyymillä vauva-sivustolla on kuitenkin sitten liian rohkeaa?

Vierailija
12/19 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimim. Järki päässä

Tämä mua jotenkin huvittaa. On ihan ok laittaa itsestään alastonkuvia runkkusivustolle kenen tahansa löydettäväksi. Nimimerkin paljastaminen anonyymillä vauva-sivustolla on kuitenkin sitten liian rohkeaa?

Kuka sanoi, että mulla on siellä ainoatakaan alastonkuvaa? Katsos kun eroottisia kuvia voi toteuttaa tyylikkäästikin, tai seksikkäästi tai jopa hauskasti. Ei nimimerkin paljastamisessa olisi mitään rohkeaa, en vain yksinkertaisesti halua. Kuten ei nähtävästi kukaan muukaan täällä, mikä on täysin ymmärrettävää.

Vierailija
13/19 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nimimerkillä Mulla on

Vierailija
14/19 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvin tunnistettavia kuvia siellä monilla ukkeleilla. Kaupan kassajonossakin monet on tullut tunnistettua niiden kuvien perusteella. Varsinkin ne jantterit, joilla lahkeet pullistelee reiskojen päällä. Ohutta tai paksua ... jne.

Vierailija
15/19 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olis uskonu et muutamilla kuvilla 47v muodokas nainen saa miehet kuumaksi ja vallattomiksi, kehuja ja ehdotuksia tulee joka päivä, mutta vielä en ole uskaltautunut tapaamisiin.

Vierailija
16/19 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, enkä todellakaan anna nikkiäni tälle vihapalstalle. Se on seuranhakusivusto.

Vierailija
17/19 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, enkä todellakaan anna nikkiäni tälle vihapalstalle. Se on seuranhakusivusto.

Ei kaikille. Mulla ja mun miehelläni on molemmilla omat profiilit siellä siksi koska niiden kuvien selaaminen on hauskaa ja niiden ottaminen vielä hauskempaa :)

Vierailija
18/19 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta en enää muista edes nickiäni. Jonkun aikaa siellä pyörin ja luu jäi kouraan. Havaitsin, että 90% naisista on joko alan ammattilaisia tai mt-/päihdeongelmaisia.

Vierailija
19/19 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta en enää muista edes nickiäni. Jonkun aikaa siellä pyörin ja luu jäi kouraan. Havaitsin, että 90% naisista on joko alan ammattilaisia tai mt-/päihdeongelmaisia.

Täsmälleen sama. Yli kaksi vuotta sitten olen viimeksi päässyt sinne kirjautumaan, koska nikki tai salasana tai molemmat on unhoittuneet. Mutta tämän seurauksena nyt internetissä on minun kullikuvia joita en pääse itse hallinnoimaan tai edes katsomaan saati sitten poistaaman. Voi peenis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän