Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilman ehkäisyä jo 1kk seukkailun jälkeen,

Vierailija
26.06.2006 |

mitä pitäisi ajatella? Miesystäväni halusi rakastella kanssani ilman ehkäisyä ja sen myös teimme kaksi kertaa juhannuksena. Olemme molemmat 4-kymppisiä, eronneita molemmat tahoillamme pitkistä suhteista v. 2005. Molemmilla on teini-ikäisiä lapsia.

Luulen, etten tule enää raskaaksi, mutta kuitenkin asia kiehtoo minuakin jotenkin ja toisaalta olen lyhyestä suhteesta johtuen myös epäilevällä kannalla. Haluaako mies sitoa minut jotenkin itseensä vai mitä tää on näinkin lyhyen tuntemisen jälkeen? Yhdynnät on tapahtuneet selvinpäin, viinalla ei ole ollut osuutta asiaan... aikaisemmin olemme käyttäneet ehkäisynä kondomia.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseni tiedän, ei tauteja. Miehellä myös pitkä avioliitto takana, ei tauteja.

Vierailija
2/61 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaisemmat yhdynnät tämän uuden kumppanin kanssa olen harrastanut kondomia käyttäen. Pohdituttaa miehen innokkuus ehkäisyttömään seksiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuostakin vaihtoehdosta puhuttiin. Itselläni on kaksi lasta, unelmani on ollut lapsilukuna kolme.

En hankkisi aborttia, jos sitä meinasit. En vaikka mies ei haluaisi pysyä kuvioissa mukana. Minulla on turvattu elämä taloudellisesti, en joutuisi pulaan, vaikka pienokainen ilmoittaisi tulostaan.

Avioliittoni viimeiset vuodet olin ilman ehkäisyä ex-mieheni kanssa, en tullut raskaaksi kertaakaan. Tietysti voihan olla, että vika oli miehessäkin...

Mutta nyt alkuperäiseen kysymykseen, miksi miesystävä haluaa rakastella ilman ehkäisyä näin pian?

Vierailija
4/61 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika jännää, että täällä varoitellaan taudeista yms. Tottakai sekin mahdollisuus on otettava huomioon, mutta eiköhän nuoremmat harrasta enemmän yhdenillanjuttuja eli pokaavat seksikumppanin vaikka baaritiskiltä... ;-) Tää taudeilla varoittelu ei vaan ole vieläkään tuonut vastausta alkuperäiseen kysymykseeni.

Vierailija
5/61 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka tauditonta, oli kuulema sanonut että hänellä ei ole tauteja...

Nyt minulla taudittomalla ihmisellä on kondylooma, clue-soluja ja klamydia.

Vierailija
6/61 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ehkä hän ajattelee, että jos kerta ootte vakituisesti yhdessä, niin ei halua sitä käyttää. Jos olet kertonut hänelle, ettette ex-miehen kanssa käyttäneet ehkäisyä, niin ehkä hän luulee ettet voi tulla raskaaksi.

Vierailija
7/61 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siin oon 18, ensimmäinen pikä suhde, oltu yhdes jo kaks vuotta ja minun ensimmäinen mies jonka kanssa olen mennyt sänkyyn,ei olla kertaakaa käytetty kondoomia enkä ole raskaana, syön pillereitä , mut rahallisesti ei aina ole mahd. ostaa heti menkkojen jälkeen uusia pillereitä ja ollaa harrastettu suojaamatonta seksiä. en ole pettävää sorttia eikä mieheni, mies on mua n.4 vuotta vanhempi eikä ole harrastanut irto suhteita tai siis yhden illan juttuja mut parin kuukauden suht kylläki. ja luottamus on sit kaikessa tärkein ja puhukaa avoimesti kaikesta----kokeilkaa.. silleen et, käykää kumpiki eka kaikissa testeissä ja kun olette käyneet harrastakaa sitte seksiä ilman kortsua. -------niin minäki tein..hankin pillerit ja mieheni on käynyt lääkäris ja samalla testeissä..

Vierailija
8/61 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tautikeskusteluksi, vaikka ap:lla oli aivan muunlainen kysymys mielessä. tuskin hänen miesystävänsä tarkoitus on rakastella ilman kondomia tartuttaakseen taudit naiseensa...

Vierailija
9/61 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hän tuntee haluavansa sinun kanssa pitkän suhteen ja ajattelee että ei haittaa vaikka lapsi tulisikin.

Ehkä hänellä on vauvakuume? oletteko keskustelleet?

En kuitenkaan usko että mihelläsi olisi mielessä pahat aikeet, ehkäisyn takia.

Ehkä hänen mielestään seksi tuntuu luonnollisemmalta ja

paremmalta ilman ehkäisyä. keskustelkaa asiasta!

Kesän jatkoja! :)

Vierailija
10/61 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tautikeskusteluksi, vaikka ap:lla oli aivan muunlainen kysymys mielessä. tuskin hänen miesystävänsä tarkoitus on rakastella ilman kondomia tartuttaakseen taudit naiseensa...

Vierailija
11/61 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei pokailisikaan satoja hoitoja baaritiskiltä, niin jo kerrankin niksautuksella voi huoralta saada taudin. Monet vanhemmat ukot nimenomaan haluavat aina panna paljaalla ja uskovat vain siihen, ettei " mitään seurauksia tule" .

Puhdas itsekkyys on yksi vaihtoehto ukkosi haluun panna ilman ehkäisyä.

Vierailija
12/61 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä mikä on miesystäväsi perimmäinen tarkoitus mutta itselläni kondomi häiritsee todella paljon rakastelua ja olen myös vakinaisissa suhteissa pyrkinyt pääsemään kumista niin nopeasti pois kuin mahdollista. Joku ilkeämielinen voisi sanoa että " miehen oma nautinnonhalu" ja onhan se myös osaksi sitä mutta koen että pystyn myös antamaan enemmän nautinnollista seksiä kumppanilleni rakastelemalla ns. " paljaalla" . Kohdallani rakastellessa on tuntuma ja kiihko aivan toisella " planeetalla" kuin kumin kanssa ja myös nykyisessä suhteessani kumppani sanoo nauttivansa enemmän kun aloimme rakastella paljaalla. Hänestä on tullut nykyään se jyrkemmin kondomia vastustava osapuoli.

Miten on, huomasitko itse eroa rakastelussa kun olitte ilman kondomia verrattuna aikaisempaan ja jos niin miten ?

Haluaisin kysyä sinulta kuitenkin että, mikäli rakastelitte kuukauden seurustelun jälkeen ilman kondomia ja sanoit tekstissäsi että " aiemmilla kerroilla käytimme ehkäisynä kondomia" niin kuinka nopeasti seurustelun alettua menitte ensimmäisen kerran sänkyyn ja monastiko rakastelitte ensimmäisen kuukauden aikana ?

Vierailija
13/61 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiseen ratkaisuun juhannuksen jälkeisessä yhteiselossanne päädyitte?

Vierailija
14/61 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastaa... ensimmäinen rakastelu tapahtui 3. tapaamisella. Ja siitä eteenpäin on tavattu pari kertaa viikossa. Joka kerta on sekstailtu, jos mahdollista. Juhannuksen jälkeen on käytetty ehkäisynä kondomia, tosin se on laitettu joskus vasta kesken yhdynnän... että sinällään " leikittely" jatkuu.

Vierailija
15/61 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa sitoutua kanssasi tekemällä lapsen?

Vierailija
16/61 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtaa raskauteen, ennemmin tai myöhemmin...

Vierailija
17/61 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä molemmat toivoo, että niin käy! Kummallakin jo perhettä taustalla eikä iltatähtönen ole mikään paha asia.

Vierailija
18/61 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on ollut aina toiveena 3. lapsi, joten sikäli raskaus ei haittaisi. Olen hyvin toimeentuleva yh. MUTTA en tunne miestä vielä niin hyvin, että uskaltaisin tarkoituksella " hankkia" lasta hänen kanssaan. Pitänee vierailla gynen luona ja keskustella ehkäisyasiasta pikapuolin.

Vierailija
19/61 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisyasiat kuuluvat seksiin. Ajattelin täällä käyvän sellaisia henkilöitä, joilla olisi omaa kokemusta enemmän, koska itselläni seksikumppaneita on ollut vain yhden käden sormien verran...

Näitä viestejä ei ole pakko lukea, jos seksi-palstalla käynti ahdistaa.

Vierailija
20/61 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstaa...