Ilman ehkäisyä jo 1kk seukkailun jälkeen,
mitä pitäisi ajatella? Miesystäväni halusi rakastella kanssani ilman ehkäisyä ja sen myös teimme kaksi kertaa juhannuksena. Olemme molemmat 4-kymppisiä, eronneita molemmat tahoillamme pitkistä suhteista v. 2005. Molemmilla on teini-ikäisiä lapsia.
Luulen, etten tule enää raskaaksi, mutta kuitenkin asia kiehtoo minuakin jotenkin ja toisaalta olen lyhyestä suhteesta johtuen myös epäilevällä kannalla. Haluaako mies sitoa minut jotenkin itseensä vai mitä tää on näinkin lyhyen tuntemisen jälkeen? Yhdynnät on tapahtuneet selvinpäin, viinalla ei ole ollut osuutta asiaan... aikaisemmin olemme käyttäneet ehkäisynä kondomia.
Kommentit (61)
arkena on tarkoitus soitella lääkäriasemalle...
t. ap
Itselläsi on sellainen " kutina" , että iltatähti saisi tulla - mahtaako miehellä olla myös sellainen " kutina" ? Kovasti kuulostaa miehen vauvakuumeelta, ja toisaalta ehkä miehen " suorituskuumeelta" - mitä lie sitten onkin. Joka tapauksessa, jos vauva on tilauksessa ja saa tulla, niin onnea yritykseen - miehen kanssa tai ilman.
on aika tylsä keksintö koko kumi - sekä minun, että mieheni mielipide!
pienokainen. Tänään alkoi kuitenkin menkat, joten eipä tärpännyt. Tämä tiedoksi niille, jotka täällä seksi-palstalla " jännittivät" puolestani... ;-O
Täytyy vielä sanoa, että on se seksi ihanaa uuden ja kestävän kumppanin kanssa! Aah!!! <-_->
No naisia on sitten kertynyt kohdalleni vain 4 kpl ja poikuuskin meni vasta 22 v.
olis kiva kuulla, että miten käy...
myös sukuihin ja kaikkeen mahdolliseen. Jos lapsi syntyy on siitä romantikka kaukana jos mies tai hänen äiti paljastuu esim psykopaatiksi.
Varoituksen sana...
t. kolmenlapsen mutsi
edelleen ollaan rakasteltu ilman ehkäisyä kuukautisten jälkeisinä päivinä, odotan aikaa gynekologille edelleen. Että sikäli yleisön pyyntöön on vastattu... :-)
Rupea vain lapsen tekoon, kun vielä ennätät! ;-)
vaikka hän olisi rakastelun hetkellä mitä sanonut, et voi olla varma ettei hän loukkaa sinua aborttiin painostuksella kun tosiasiat valkenevat.
Siitä huolimatta, että seksi ilman ehkäisyä kelpaisikin mainiosti, seuraamukset ehkä eivät.
" En hankkisi aborttia, jos sitä meinasit. En vaikka mies ei haluaisi pysyä kuvioissa mukana. Minulla on turvattu elämä taloudellisesti, en joutuisi pulaan, vaikka pienokainen ilmoittaisi tulostaan."
Vierailija:
" En hankkisi aborttia, jos sitä meinasit. En vaikka mies ei haluaisi pysyä kuvioissa mukana. Minulla on turvattu elämä taloudellisesti, en joutuisi pulaan, vaikka pienokainen ilmoittaisi tulostaan."
Olen itsellinen nainen, en välttämättä tarvitsisi miestä vauva-rumbaan, jos hän ei haluaisi siihen osallistua. Miesystäväni on lapsirakas, olen tavannut hänet omien lastensa seurassa, jakanut arkeakin pikkuisen jo.
Mahdollinen uhkailu ei minuun vaikuttaisi, olen henkisesti vahva nainen. Taloudellisestikin hyvin toimeentuleva. Sikäli ei olisi mitään huolta, vaikka pienokainen ilmottaisi tulostaan. Että sikäli olen uskaltanut ottaa riskin...
enkä viiltäisi ranteitani auki, jos sellaiseen tilanteeseen päätyisin syystä tai toisesta.
Silti on elävän elämän kokemusta siitä, miltä tuntuu vääntää kättä miehen kanssa aiheesta " abortti vai ei" . Kenen kanta ratkaisee, miltä miehestä tuntuu, miten syytellään puolin ja toisin toista itsekkääksi - kun hän ei taivu OMAAN tahtoon.
Ja miten mies - vaikka olisikin lapsirakas - yhtäkkiä perääntyykin, eikä haluaisi sopeutua, pelkää lisääntyvää rahan menoa, elämän mittaista sitoutumista.
Siis se tunne, mikä itselläni on ollut, kun olen ollut raskaana ja toinen on vaatinut/ehdottanut aborttia, on ollut aivan selittämättömän ahdistava ja nöyryyttävä.
Varmasti on naisia, jotka pystyvät kokemaan tilanteen toisellakin tavalla. Ja lapsen synnyttyä tilanne joka tapauksessa on muuttunut. En halua korostaa sitä, että kaikilla lapsilla syntyäkseen pitäisi olla molemmat vanhemmat halukkaita ja lasta suunnittelemassa & toivomassa, mutta kyllä se vain monia tilanteita uskomattomasti helpottaa.
t. yh-äiti vuodesta 2002
ollaan edelleen kimpassa. kuukautiset alkoivat jälleen eilen, ei ole edelleenkään ehkäisyä käytössä. mies kysyi viime viikonloppuna, että haluaisinko vielä lapsen...
hän on tervetullut. Yhdyntöjä meillä on useita viikossa, vaikkei asuta yhdessä. Mihinkään lapsettomuushoitoihin en kuitenkaan lähtisi, niin hurahtanut sentään en ole... enää näillä kymmenillä...
Luulen kuitenkin, että minun lapset on jo tehty ja seuraava sukupolvi tuo niitä vauvantuoksuisia kääröjä sitten joskus... toivottavasti ei ihan pian nyt kuitenkaan. ;-)
t. ap
Ap tsemppiä sinne, on ollu mukava lukea juttuja:) kerróthan jos vauva-uutisia on?
t.3 kullanmurun yh äippä
Kyseessä on siis aikuinen nainen. Sinulla on lapsia jo ja olet ainakin 40. Olen taas ihan järkkyttynyt.....
Olet siis jo suostunut tähän ja teit sen... Nuoret ja kakki, miettikää aina ennen kuin teette jotain.
A)Onko kummallakaan tauteja
B) Mitä jos tulisitkin raskaaksi? Oletteko puhunut asiasta?
Lapsi olisi hyvä olla haluttu ja tervetullut. Et kai sä nyt vain heittämällä arpaa näitä asioita hoida... Anteeksi, jos kuulostan kylmältä. Ei ole tarkoitus loukata sua tai ketään. Olen todella huolissani!
Eli
A) Menkää molemmat testeihin
B)ja keskustelkaa mahdollisesta raskaudesta.
Kysy mitä hän oikeasti haluaa. Mieti mitä itse haluat. Jutelkaa.
viikonloppuna..., jos se jotakin vielä kiinnostaa...
t. ap
on käsitelty täällä ennenkin. Älä lue, jos ei kiinnosta!