Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin kaupasta kaiken vessapaperin

Vierailija
11.03.2020 |

Aina kun jokin kriisi tai lakko, ihmiset ostavat hulluna vessapaperia.

Ajattelin että tienaan ja varastoimalla vessapaperia ja myymällä sitä sitten 5 euroa per rulla hintaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä tulee vettä hanasta niin saa prseen pestyä.

Vierailija
2/14 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ihmetellyt mihin ihmiset tarvitsevat sen 120 rullaa vessapaperia. Noron aikaan ymmärrän, että on kiva kun pari rullaa jää ylikin, mutta mitä helvettiä niillä tekee nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan p*skaa viruksesta

Vierailija
4/14 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin yöllä erästä amerikkalaista keskusteluketjua, jossa aiheena oli vessapaperin hamstraaminen. Bideet ja käsisuihkut olivat suuri kummastelun aihe. Joidenkin jälkiasennetut suihkut ottavat pienellä paineella kylmää vettä WC:n omasta vesisäiliöstä, joten en ihmettele, ettei koko kapine kiinnosta. Peseminen itse oli aika kummallinen aihe: syntyi kiistelyä siitä, pitäisikö suihkulla pestä myös sisäpuolelta vai ei. Vielä kummalliseksi asia meni, kun jotkut selittivät, että ei sitä vesisuihkua pysty käärimään etusormensa ympärille kuten paperia. Kyse siis oli ihan tavallisesta keskustelufoorumista kuten tämä AV-palstakin on.

Olen käynyt viimeksi vessassa jonkun muun läsnäollessa joskus 60-luvulla pikkulapsena. Tuli mieleen kysymys sitä, miten sitä suihkua ja vessapaperia sitten käytetään "oikein"? Olenko ihan väärässä, kun luulen, että pyyhkäisy ja suihkaisu riittävät?

Vierailija
5/14 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuulin, että jotkut pyykivät takapuolensa seisaalteen. Siis istuvat ensin ja nousevat pyyhkimistä varten seisomaan. En ole vieläkään oikein toipunut tästä mielikuvasta.

Vierailija
6/14 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormeesi tulee kakkaa. Pesetkö kädet vai pyyhitkö kakan pois?

Takapuolessasi on kakkaa. Pesetkö vai pyyhitkö?

Vierailija
7/14 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina ihmetellyt mihin ihmiset tarvitsevat sen 120 rullaa vessapaperia. Noron aikaan ymmärrän, että on kiva kun pari rullaa jää ylikin, mutta mitä helvettiä niillä tekee nyt?

Koitappa elää kuukausi ilman vessapaperia ja kerro sitten oliko kivaa.

Vierailija
8/14 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vessapaperi loppuu Suomen kauppojen hyllyltä, niin voidaan laittaa lappu luukulle, jos ei edes vessapaperia kyetä enää tekemään.

Jos vessapeeri loppuu kaupasta, niin olen valmis kuolemaan korona-tautiin.

Vierailija
9/14 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä muuttuu aika epämukavaksi ilman vessapaperia. Olipa vesiklosetti taikka ulkohuussi.

Vierailija
10/14 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirryn korvaavaan tuotteeseen. Ehkä rahkasammaleeseen ja puutikkuun.

Vessapaperia en ala hamstrata.

Vierailija
11/14 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitappa elää kuukausi ilman vessapaperia ja kerro sitten oliko kivaa.

Koitappa olla hamstraamatta sitä vessapaperia niin ettei muiden ihmisten tarvitse olla kuukautta ilman sitä.

Vierailija
12/14 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirryn korvaavaan tuotteeseen. Ehkä rahkasammaleeseen ja puutikkuun.

Vessapaperia en ala hamstrata.

Tuo puutikku on mielenkiintoinen konsepti.

Onko se tällainen ?

https://img.ilcdn.fi/jH5gddZ_sNOEEkw0LNtpRh3b2aE=/1200x630/top/filters:…

Vierailija
13/14 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti voi käyttää bideetä ja pientä pyyheliinaa. Pestäänhän vauvojenkin peput usein ja käytetään pikkupyyhettä kuivaamiseen.

Vierailija
14/14 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että hamstraaminen ns tienaamiseksi ei kannata, jos syttyy kunnon anarkia.... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme