Ihan kuin vanhojen miesten kanssa seurustelevat nuoret naiset vanhenisivat itse nopeammin
Onko kukaan muu huomannut samaa? Enkä nyt puhu mistään alle 10 vuoden ikäerosta vaan oikeasti isoista ikäeroista.
Vanha mies vanhentaa! Älä ota sellaista.
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin menisin sähkötuoliin, kuin alkaisin morsiameksi setämiehelle. Katselen enintään 2 vuotta itseäni vanhempia, mutta treffejä mulla on sovittuna kahden 22-vuotiaan miehen ja yhden 28-vuotiaan miehen kanssa. Miksi ottaa vanha, kun parempaa on saatavilla?
N29
Sama. En pystyisi tuntemaan eroittista halua itseäni yli 10 vuotta vanhemoaan mieheen. En ole ikärasisti, mutta näin on biologia kohdallani. En, vaikka olisi millainen sixpack tai kroisos. Seksistä tykkään ikäiseni kanssa paljon.
Kai se on vähän kuin 1 sanoi, ei tarvitse panostaa siihen, että näyttää nuoremmalta. Meillä on 10v ikäreoa. ennen suhdetta meikkasin usein enkä käyttänyt piilareita, suhteen alettua maskara on kuivunut purkkiinsa ja piilarit odottavat kaapissa. Silti tunnen olevani nuori mieheni rinnalla. Kai se johtuu siitä, että yli 30v miehellä on jo vähän elämänkokemusta ja eri arvomaailma, ettei se jaksa välittää, että en meikkaa. Edelliset pitkät suhteet kariutuivat naisen pettämiseen, rahalliseen petokseen ja naisen mustasukkaisuuteen, ja niiden rinnalla ei ole mitään, että luotettava puoliso ei meikkaa.
Mutta ukon lompsa pitää meikkipussin paksuna.
Ai niin, höhpsis mua, eihän naiset meikkaa miesten takia milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin menisin sähkötuoliin, kuin alkaisin morsiameksi setämiehelle. Katselen enintään 2 vuotta itseäni vanhempia, mutta treffejä mulla on sovittuna kahden 22-vuotiaan miehen ja yhden 28-vuotiaan miehen kanssa. Miksi ottaa vanha, kun parempaa on saatavilla?
N29Sama. En pystyisi tuntemaan eroittista halua itseäni yli 10 vuotta vanhemoaan mieheen. En ole ikärasisti, mutta näin on biologia kohdallani. En, vaikka olisi millainen sixpack tai kroisos. Seksistä tykkään ikäiseni kanssa paljon.
Aivan, koska 10v+ ikäänsä nuoremman näköisiä miehiä ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29Sama. En pystyisi tuntemaan eroittista halua itseäni yli 10 vuotta vanhemoaan mieheen. En ole ikärasisti, mutta näin on biologia kohdallani. En, vaikka olisi millainen sixpack tai kroisos. Seksistä tykkään ikäiseni kanssa paljon.
On niitä, mutta ovat niin harvassa, että itse olen tavannut vain kerran elämässäni sellaisen.
Tosin sitten kun sain tietää iän ja tajusin katsella tarkemmin, huomasin että onhan sillä leuanalus löystynyt yms. vanhemman miehen iho, vaikka olemukseltaan olikin 10 vuotta nuoremman näköinen.
Mitä se teitä haittaa, ettei jotkut naiset tykkää vanhemmista miehistä?
Niitä naisia kuitenkin löytyy, jotka tykkää eli ette te yksin jää.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole, uskokaa jo. Kyllä te nelikymppiset miehet näytätte joko ihan ikäisiltänne, tai sitten vanhemmilta. Hyväksykää se.
Eron huomaa viimeistään sitten, kun nelikymppinen on kolmekymppisen vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä, mutta ovat niin harvassa, että itse olen tavannut vain kerran elämässäni sellaisen.
Tosin sitten kun sain tietää iän ja tajusin katsella tarkemmin, huomasin että onhan sillä leuanalus löystynyt yms. vanhemman miehen iho, vaikka olemukseltaan olikin 10 vuotta nuoremman näköinen.Mitä se teitä haittaa, ettei jotkut naiset tykkää vanhemmista miehistä?
Niitä naisia kuitenkin löytyy, jotka tykkää eli ette te yksin jää.Eri
Kyllä naisilla ottaa koville jos mies on hyvässä kunnossa ja ikäistään nuorempi ja myös kelpaa nuoremmille naisille.
Eri eri
Vierailija kirjoitti:
N29
Sen takia kun et itse ole priima tavaraa. Noh, 5v kuluttua sitten joudut väkisin tyytymään johonkin hopeakettuun kun et sitten kelvannutkaan parisuhteeseen noille pojille.
Niin totta. Mul on vuosikymmeniä vanhempi mies. Kun vertaan vanhoja kuvia itsestäni nykyhetkeen, näytän rupsahtaneelle. Olin ennen miehen tapaamista ikäistäni nuoremman näköinen. Nyt saatan näyttää reippaasti keski-ikäiseltä. Kurttuja tulee. Onneksi miehelle olen aina ”nuori”. Ellei sitten vaihda nuorempaan.
Siksi miehet aina vaihtaakin nuorempaan tasaisin välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole, uskokaa jo. Kyllä te nelikymppiset miehet näytätte joko ihan ikäisiltänne, tai sitten vanhemmilta. Hyväksykää se.
Eron huomaa viimeistään sitten, kun nelikymppinen on kolmekymppisen vieressä.
Trollin on hyvä uskotella tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisiakin sitten on, muualla kuin palstalaisissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin sitten kun sain tietää iän ja tajusin katsella tarkemmin, huomasin että onhan sillä leuanalus löystynyt yms. vanhemman miehen iho, vaikka olemukseltaan olikin 10 vuotta nuoremman näköinen.Mitä se teitä haittaa, ettei jotkut naiset tykkää vanhemmista miehistä?
Niitä naisia kuitenkin löytyy, jotka tykkää eli ette te yksin jää.Eri
Kyllä naisilla ottaa koville jos mies on hyvässä kunnossa ja ikäistään nuorempi ja myös kelpaa nuoremmille naisille.
Eri eri
Ei ota koville, vaan naurattaa miesten itsepetos ja heikkous, kun eivät kestä kuulla tosiasioita ja sitä, etteivät kelpaa jollekin.
Täällä nyt sivukaupalla keski-ikäiset miehet loukkaantuneena jankanneet nuorten naisten kanssa, kun jotkut nuoret naiset eivät heitä halua.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisiakin sitten on, muualla kuin palstalaisissa?
S.o. Naisiako
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan jos mies on erittäin nuorekas ikäisekseen niin nainen pysyy ikäisenään mutta mies nuorenee :))
M/39 ja kokemus
Kukaan ei nuorene vaikka kumppani on nuorempi. Se on itsepetosta.[/quote
Tyypillistä katkeran kurpan rutinaa. Mies komistuu vanhetessaan ja nuori nainen kuuluu vanhemmalle miehelle koska ovat samalla tasolla. Vanha nainen taas on jo biojätettä.
Taidokas trolli, hyvin onnistut aiheuttamaan nuorissa naisissa vihaa vanhempia miehiä kohtaan ja pysymään entistäkin kauempana heistä.;)
Onpas taikauskoista väkeä. Se vanhempi mies varmaankin imee "elämänenergiat" siitä nuoresta naisesta :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29Sen takia kun et itse ole priima tavaraa. Noh, 5v kuluttua sitten joudut väkisin tyytymään johonkin hopeakettuun kun et sitten kelvannutkaan parisuhteeseen noille pojille.
Kuka sanoi mun haluavan parisuhteen? Yksi noista kelpaisi kyllä suhteeseen, mutta en nyt juuri tahdo mitään vakavaa. Enkä kyllä aio tyytyä yhteenkään mieheen. Mieluummin yksin.
N29
Vierailija kirjoitti:
Onpas taikauskoista väkeä. Se vanhempi mies varmaankin imee "elämänenergiat" siitä nuoresta naisesta :DDD
No enpä ihmettelisi vaikka tässä olisikin joku hormonaalinen juttu taustalla. Ei sillä ole mitään tekemistä taikauskon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Muilla on ongelmia, meillä ei kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan jos mies on erittäin nuorekas ikäisekseen niin nainen pysyy ikäisenään mutta mies nuorenee :))
M/39 ja kokemus
Kukaan ei nuorene vaikka kumppani on nuorempi. Se on itsepetosta.
Seurustelin 36-vuotiaana 20v naisen kanssa ja se oli kivaa. Ylimääräisenä bonuksena nautin myös siitä kuinka kavereideni vaimoja ärsytti se. :))
M/39
Tämä. Itselläni ja miehellä on ikäeroa yli 10 vuotta, mutta alle 20 vuotta (minä nainen olen nuorempi siis). Olemme olleet naimisissa jo lähemmäs 20 vuotta. Näytämme mielestäni molemmat ikäisiltämme, ehkä vähän nuoremmiltakin. Puolisoni eli mies on lisäksi erittäin energinen ja aikaansaava ollut kaikessa. Mutta voi että mikä ongelma tämä ikäero on ollut naisille, isolle osalle heistä. Sukulaisia, ystäviäni ja tuttavia on ärsyttänyt. Jopa lasteni koulukavereiden vanhemmilta (naisilta yllättäen) olen suoraan saanut kuulla, että yli 4 vuoden ikäero on liikaa. Ongelman joillekin on tehnyt vielä pahemmaksi se, että olemme rikastuneet huomattavasti avioliittomme seurauksena sekä työn että muiden syiden vuoksi (omaisuus yhteistä). Se ei juuri näy kun verotiedoissa ja muutamassa muussa asiassa, mutta emme sitä tietenkään puhu kenellekään. Meillä itsellämme on aina mennyt hienosti parisuhteessa. Ja ennen kuin joku aloittaa ulinan omaishoidosta, niin sanon, että kaiken tämän hyvän jälkeen olisin sellainen hoitaja mielelläni joskus, kunniatehtävä. Mutta puolisollani ei ole mitään sairauksia ja tulee pitkäikäisestä ja terveestä suvusta, joten voi joutua minun nuoremman hoitajaksi, jos vanhaksi elän;).
Sehän on ihan oma asia mihin elämänsä käyttää.
Kaikki poikkeava aiheuttaa usein ihmetystä, ei kai sitä kannata niin henkilökohtaisesti ottaa.
Minä en kykene samaistumaan sinun tyyppisiin naisiin, mutta siinähän olette ei se multa ole pois. Siis tarkoitan, ettei ole oikein mitään yhteistä.
"Sinun tyyppisiin naisiin" on aika hauskasti sanottu. En tosin ole tuo lainaamasi, kerroin vähän aiemmin omasta pitkästä parisuhteestani vanhemman miehen kanssa. Minkä tyyppinen nainen olen? Missäänhän ei ole sanottu, että minun tyyppiseni nainen *heheh* tuntisi vetoa vain vanhempiin miehiin. Voisin kuvitella olevani myös itseni ikäisen tai nuoremman miehen kanssa, eihän sitä etukäteen tiedä minkä ikäisen kanssa yhdessäolo parhaalta tuntuu ja parhaiten onnistuu. Eikä minua mielestäni ihmisenä määrittele se, kenen kanssa elämäni vietän.
No nyt on kyllä epätoivoiset psykoosit :D