Ihan kuin vanhojen miesten kanssa seurustelevat nuoret naiset vanhenisivat itse nopeammin
Onko kukaan muu huomannut samaa? Enkä nyt puhu mistään alle 10 vuoden ikäerosta vaan oikeasti isoista ikäeroista.
Vanha mies vanhentaa! Älä ota sellaista.
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut että just ne naiset joilla on joku nuori kolli vanhenevat kaikista nopeammin.
Hyvin säilyy se nainen joka tekee järkevästi ja hankkii varakkaan vanhemman herrasmiehen ja viettää rauhallista kotielämää hänen kanssaan. On varaa kaikenlaisiin spaa hoitihin ja kauneuskliniikkakin voi olla joku muu kuin se viron halvin.
Just päinvastoin. Vanhojen "herrasmiesten" kanssa rupsahtaa helpommin, kun nainen alkaa lopulta sen epäkypsän, mutta vanhan miehen omaishoitajaksi eikä nainen enää ehdi tai kykene huolehtimaan itsestään.
Nuorekkaat miehet ovat yleensä ikäistään paremmassa kunnossa. Dannysta tässä kai on viimeaikoina puhuttu vauvassa, ja vaikka Danny nyt alkaakin olla jo aika kulunut, niin come on, onhan se nyt 77v jo. Vaikuttaa ikäistään 15 vuotta nuoremmalta. Moni tietyntyyppinen ihminen ( esim. moni tänne kirjoittavista mammoista... ) on jo kuuskymppisenä sellainen ylipainoinen, roikkuva, harmaantunut, ryppyinen, kärttyinen ja toinen jalka haudassa. On fakta, että toiset vanhenee nopeammin kuin toiset, tästähän on biologista tutkimustakin.
Luulen, että nämä vanhempi mies - nuorempi nainen -suhteet sattuvat kaikkein eniten niihin naisiin, joilla on tuo on biologinen taipumus vanhentua nopeammin kuin muut keskimäärin, ja jotka siihen päälle vielä päästävät itsensä huonoon kuntoon ja lääkitsevät surkeaa tilaansa esim. alkoholilla. Kyllähän se ketuttaa nelikymppistä naista, kun itse on ihan hajalla jo ja parantumaton, ei ole enää ylöspääsyä kuopasta, ja samaan aikaan joku samanikäinen mies kehtaa olla elämänsä kunnossa ja deittailla nuorempia naisia.
Hyvin muotoiltu. Tämä ikääntyntyminen ei tosiaan mene tasan. Sääli heille jotka kulahtavat jo kolmekymppisinä ja onni heille joilla hehku säilyy yli viidenkymmenen. Itse olen eron jälkeen tapaillut vain itseäni selvästi nuorempia naisia, enkä kyllä ole huomannut heidän erityisesti vanhenevan seurassani. Ennemminkin sitä itsellä säilyy paremmin sellainen elämän hehku, kun saa viettää aikaa heleiden ja positiivisten, eikä kärttyisten ja jo hieman ryppyisten naikkosten kanssa.
Huvittava väite tämä vanhempien naisten kärttyisyys. Kun lapset olivat pieniä ja oli muuta stressiä, olin kärttyinen. Nyt lapset jo aikuisia, velat maksettu, kiva työ ja aikaa itselle. En ole koskaan elämässäni ollut näin leppoisa.
Täällä kai puhutaan kuitenkin pariutumisesta eikä marjamehua linkoavista mummeleista. Mummothan ovat oikein leppoisia, mutta seksuaalisesti kiihottavia vain pyykkituvassa pyllistellessä.
Ymmärtänet varmaan, etteivät vaaditkaan ole seksuaalisesti kiinnostavia eivätkä yleensä edes leppoisia testojen puutteen vuoksi. En ymmärrä miksi miehet kuvittelevat juuri silloin olevansa jotenkin kiinnostavia, kun ovat rupsahtaneet.
Mikä on tämä nuorekas mies. Sellaista ei ole tosi elämässä, ihminen on juuri niin vanha kuin ikänsä on. Miehet luulevat olevansa nuoria vaikka ikä on keski-iän verran tai enemmän. Tennarit ja miesponnari eivät tee vanhasta uutta. Ja vanhassa ei ole mitään pahaa, se on jokaisen osa, jos elää saa. Siitä saa olla onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tämä nuorekas mies. Sellaista ei ole tosi elämässä, ihminen on juuri niin vanha kuin ikänsä on. Miehet luulevat olevansa nuoria vaikka ikä on keski-iän verran tai enemmän. Tennarit ja miesponnari eivät tee vanhasta uutta. Ja vanhassa ei ole mitään pahaa, se on jokaisen osa, jos elää saa. Siitä saa olla onnellinen.
Miehet eivät osaa itse arvioida, mikä tekee miehistä vanhan näköisen. Useimmilla vanhemmilla miehillä ei ole pakaralihaksia. Tyhjänä pussittavat housut ovat pappamaiset . Kaula on useilla miehillä hyvin ryppyinen. Ja sitten tietysti hiusten lähtö. Varsinkin keskellä päätä oleva hiukseton kohta luo vaarimaisen vaikutelman. Ylipaino puolestaan tuo miehelle liikaa naisellisia muotoja.
Samoin syrjäkylien aikamiespojat vanhenevat nopeammin koska ovat vanhempiensa helmoissa. 25-vuotiaana jo näkee kahvin juomista sokeripalan läpi ja huoltoaseman kahviossa ukkojen kanssa juttelemassa maastopuku päällä. Mahakin roikkuu, ei ole sellainen pallo kuin muilla ylipainoisilla nuorilla.
Seura todella tekee kaltaisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Nuorekkaat miehet ja naiset ovat niitä jotka ovat olleet nuorena vähän pikkuvanhoja mutta eivät kasva siitä pois. 30-40-v. ovat sitten ikäisensä oloisia ja viisikymppisestä lähtien alkavatkin vaikuttaa ikäistään nuoremmilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika Vikman, 27. Näyttää ihan oikeasti siltä kuin olisi 45:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/21184138-8573-46d6-adff-2dece7…
Normaalisti säilynyt 27-vuotias nainen:
https://hips.hearstapps.com/hmg-prod.s3.amazonaws.com/images/766/articl…:*
Eikä ero selity pelkästään tyylillä, kun iltaroskalehden lööpissä oli just lähikuva Erikasta, ja iho oli kuin elähtäneimmällä pubiruusulla. En nyt haluaisi nuorta naista haukkua, mutta olen siis samaa mieltä.
Erikalla oli ainakin jossakin vaiheessa paha akne, joten varmasti se on jättänyt jälkensä ja mikäli on edelleen, sen peittämiseen tarvittava meikkikerros luonnollisesti tekee ihosta vanhemman näköisen. Voi siis näyttää nuoremmalta ilman meikkiä. Itse laittaisin kypsän ulkonäön juuri tuon tyylin piikkiin.
Varmaan tässä painaa se, mitä kumppanilta ylipäänsä hakee.
Jos seksi ja hyvät vatsalihakset ovat se juttu, niin okei.
Itsellä painaa enemmän toisenlaiset asiat kuten luotettavuus, vakaus, älykkyys, se että on hoitanut asiansa fiksusti, menestyminen, hyvä elintaso sekä tietynlainen yhteiskunnallinen asema. Ja tietysti elämänkokemus, viisaus ja arvostelukyky. Oikeanlaiset arvot elämässä.
Minulla on aina ollut eri miehet seksiin ja parisuhteeseen. Sinkkuna voin toki huvitella nuoremmankin miehen kanssa, mutta parisuhteeseen en lähde epäkypsän henkilön kanssa.
Joku nuori seikkailija olisi pelkkää painolastina minulle. Seksin ohella tuollaisella miehellä olisi niin vähän annettavaa minulle. Hyvä renki, huono isäntä.
Nykyisen miehen kanssa arvot kohtasivat täysin ja ensimmäistä kertaa elämässäni olen suhteessa miehen kanssa, jota pystyn arvostamaan vilpittömästi. Siis todella arvostamaan. Turvautumaan ja kunnioittamaan.
Nuo on niin isoja asioita minulle, että vatsalihakset eivät siinä paina yhtään mitään.
Luulen, että korkeasti koulutetuilla tällaiset suhteet ovat tyypillisempiä. Ei ehkä tuijoteta vain sitä ulkonäköä, vaan katsotaan pintaa syvemmälle. Näin ainakin omassa tuttavapiirissä.
Vanha nainen/ nuorempi mies -pariskunnat ovat kaikki olleet vähän sellaisia ressukoita, mitä nyt on tullut vastaan. Juurikin näitä lihavia yyhoita jonkun tuontitavaramiehen kanssa lastenvaunuja työntelemässä tai rokki-raijoja nuoremman pummikundin kanssa jossain festareilla heilumassa.
Kukin tyylillään.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Itsellä painaa enemmän toisenlaiset asiat kuten luotettavuus, vakaus, älykkyys, se että on hoitanut asiansa fiksusti, menestyminen, hyvä elintaso sekä tietynlainen yhteiskunnallinen asema. Ja tietysti elämänkokemus, viisaus ja arvostelukyky. Oikeanlaiset arvot elämässä.
Minulla on aina ollut eri miehet seksiin ja parisuhteeseen. Sinkkuna voin toki huvitella nuoremmankin miehen kanssa, mutta parisuhteeseen en lähde epäkypsän henkilön kanssa.
Joku nuori seikkailija olisi pelkkää painolastina minulle. Seksin ohella tuollaisella miehellä olisi niin vähän annettavaa minulle. Hyvä renki, huono isäntä.
Nykyisen miehen kanssa arvot kohtasivat täysin ja ensimmäistä kertaa elämässäni olen suhteessa miehen kanssa, jota pystyn arvostamaan vilpittömästi. Siis todella arvostamaan. Turvautumaan ja kunnioittamaan.
Nuo on niin isoja asioita minulle, että vatsalihakset eivät siinä paina yhtään mitään.
Luulen, että korkeasti koulutetuilla tällaiset suhteet ovat tyypillisempiä. Ei ehkä tuijoteta vain sitä ulkonäköä, vaan katsotaan pintaa syvemmälle. Näin ainakin omassa tuttavapiirissä.
Vanha nainen/ nuorempi mies -pariskunnat ovat kaikki olleet vähän sellaisia ressukoita, mitä nyt on tullut vastaan. Juurikin näitä lihavia yyhoita jonkun tuontitavaramiehen kanssa lastenvaunuja työntelemässä tai rokki-raijoja nuoremman pummikundin kanssa jossain festareilla heilumassa.
Kukin tyylillään.
"Jos seksi ja hyvät vatsalihakset ovat se juttu, niin okei.
Itsellä painaa enemmän toisenlaiset asiat kuten luotettavuus, vakaus, älykkyys, se että on hoitanut asiansa fiksusti, menestyminen, hyvä elintaso sekä tietynlainen yhteiskunnallinen asema. Ja tietysti elämänkokemus, viisaus ja arvostelukyky. Oikeanlaiset arvot elämässä."
Minä sain nämä kaikki kerralla, pakattuna yhteen mieheen. Mies sattumalta on minua vanhempi, ja sehän ei ympäröivälle maailmalle sovi. "Etkö sä muuta saanut, eikö mies saanut itsensä ikäistä, onko sulla joku isäongelma, onko sun mies joku perverssi, mistä te muka puhutte" jne. Kaikki ihan livenä kuultuja kommentteja.
Välillä tekisi itse mieli kysyä, että kuinkas sä noin ruman rouvan olet napannut, tai että mitä sä noin lihavan ukon kanssa meinaat. Ja onko teillä mitään puhuttavaakaan, kun vaikuttaa olevan vähän älyllisesti rajoittunut tuo sun siippa. Mutta en kysy, pidän suuni sievästi kiinni ja nautin omasta vapaasta parisuhteestani.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Kukin tyylillään."Jos seksi ja hyvät vatsalihakset ovat se juttu, niin okei.
Itsellä painaa enemmän toisenlaiset asiat kuten luotettavuus, vakaus, älykkyys, se että on hoitanut asiansa fiksusti, menestyminen, hyvä elintaso sekä tietynlainen yhteiskunnallinen asema. Ja tietysti elämänkokemus, viisaus ja arvostelukyky. Oikeanlaiset arvot elämässä."Minä sain nämä kaikki kerralla, pakattuna yhteen mieheen. Mies sattumalta on minua vanhempi, ja sehän ei ympäröivälle maailmalle sovi. "Etkö sä muuta saanut, eikö mies saanut itsensä ikäistä, onko sulla joku isäongelma, onko sun mies joku perverssi, mistä te muka puhutte" jne. Kaikki ihan livenä kuultuja kommentteja.
Välillä tekisi itse mieli kysyä, että kuinkas sä noin ruman rouvan olet napannut, tai että mitä sä noin lihavan ukon kanssa meinaat. Ja onko teillä mitään puhuttavaakaan, kun vaikuttaa olevan vähän älyllisesti rajoittunut tuo sun siippa. Mutta en kysy, pidän suuni sievästi kiinni ja nautin omasta vapaasta parisuhteestani.
Perskeles. VaKaasta parisuhteestani. Ennen kuin joku tuohon kerkeää tarttumaan.
Kaffepulla kirjoitti:
Kukin tyylillään.
Miksi sinulla on niin voimakas tarve dissata pariskuntia, joissa nainen on vanhempi. Taitaa sittenkin vähän harmittaa, ette oma miehesi on vanha. Olemme korkeakoulutettuja ja hyvässä asemassa työelämässä, vaikka mies on nuorempi. Harrastamme yhdessä esimerkiksi liikuntaa. Toki olemme ikäeroa kipuilleet, mutta minkäs teet, kun sovimme niin hyvin yhteen. Ja onhan se seksi mahtavaa.
Ei ahdista yhtään.
Sinä ja miehesi olette poikkeus, jos olette kumpikin korkeasti koulutettuja, ja silti ikäero noin päin.
Mulle ei ole vielä tullut oikeassa elämässä vastaan yhtään tuollaista pariskuntaa.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Ei ahdista yhtään.
Sinä ja miehesi olette poikkeus, jos olette kumpikin korkeasti koulutettuja, ja silti ikäero noin päin.
Mulle ei ole vielä tullut oikeassa elämässä vastaan yhtään tuollaista pariskuntaa.
Minulla niitä on suvussakin monta, tosin nämä sukuni koulutetut, nuoremman miehen naineet naiset ovat syntyneet varakkaiksi, eli ei ole ollut tarvetta nostaa asemaa miehen avulla kuten ilmeisesti sinulla.
Minullakaan ei onnekseni ole moiseen tarvetta vaan ”pärjään” omillani, olen aina pärjännyt, eli en olisi saanut vanhemmalta mieheltä mitään mitä haluan.
Ja henkisesti olen -kuten sukuni naiset yleensäkin- erittäin itsenäinen luonne enkä kaipaa miestä ohjailemaan elämääni tai kertomaan jotain viisauksia ja olemaan itseäni älykkäämpi, joten ei, vanhempi mies ei viehätä.
Ymmärrän, että naisissa on paljon niitä, joilla on tarve saada miehestä taloudellista ja/tai henkistä turvaa, tarve katsoa miestä ylöspäin, palvella häntä, kokea itsensä naisena nuoreksi ja pieneksi ym., mutta itselläni tuollaisia tarpeita ei vain ole olemassa.
En ylipäätään arvosta miehessä kokeneisuutta, vaan suorastaan päinvastoin.
Eli kuten sanoit; halutaan eri asioita, eri arvot ja mieltymykset miesten suhteen.
Kaffepulla kirjoitti:
Ei ahdista yhtään.
Lähipiirissäni on kolme pariskuntaa, joissa mies nuorempi. Mutta sitäpä ei ulospäin huomaa. Ehkä sen vuoksi ei tule vastaan. Jos olet suvaitsevainen, miksei ikäero voi olla miten päin vain. Miehiä on kuitenkin nuoremmissa ikäluokissa enemmän kuin naisia.
Tottakai se on ihan ok.
Olen itsekin suhteellisen varakkaasta perheestä ja omaa varallisuutta löytyy.
Nuorempi mies ei pystyisi sellaiseen elintasoon, mihin olen tottunut. Enkä halua alkaa maksumieheksi millekään lokille.
Siksi valintani on varakas mies. Hän ei ole kanssani rahan takia.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Itse en ymmärrä nuorempien miesten perässä juoksevia naisia. Antaa naisesta jotenkin halvan vaikutelman.
Onko cool olla nuorten lätkäjunnujen p*nopuu kuten Anne Kukkohovi?
Olen itse Annen ikäinen ja tein mielestäni kestävämmän ja fiksun valinnan. Tasokkaampi vanhempi mies pystyy tarjoamaan niin paljon enemmän, eikä vaihda minua nuorempaan. Asema on turvattu ja voin keskittyä elämästä nauttimiseen.
Missähän Anne on kymmenen vuoden päästä?
Ei mun tarvi juosta. Kaveripiiri koostuu 22-31-vuotiaista miehistä. Luontevaa siis, että seuraakin löytyy tuosta ikähaarukasta.
N29
Kaffepulla kirjoitti:
Tottakai se on ihan ok.
Olen itsekin suhteellisen varakkaasta perheestä ja omaa varallisuutta löytyy.
Nuorempi mies ei pystyisi sellaiseen elintasoon, mihin olen tottunut. Enkä halua alkaa maksumieheksi millekään lokille.
Siksi valintani on varakas mies. Hän ei ole kanssani rahan takia.
Mutta sinä olet miehen kanssa rahan takia?
En ole, meillä on erilliset rahat. Tienaan hyvin, joten ongelmaa ei ole.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Kukin tyylillään.
Miksi kuvittelet että nuorilla miehillä ei voisi olla noita ominaisuuksia? Taidat olla oikeasti joku katkera setämies. Kirjoitatkin kuin sellainen
Tottakai nuo ominaisuudet voi löytyä nuoreltakin mieheltä, mutta kysymys kuuluu, miksi kukaan fiksu nuori mies haluaisi olla vanhemman naisen kanssa?
Tuollaiset nuoret miehet saavat ikäisensä tai nuoremman naisen.
🇺🇦🇮🇱
Ei kenenkään tarvitse juosta nuorten miesten perässä. Miehet hakeutuvat ihan itse naisen seuraan. Eron jälkeen en etsinyt itseäni nuorempaa, mutta nuoremman sattumalta löysin. Ja samalla myös tajusin , miten hyvää seksi nuoremman miehen kanssa on. Eroja voi tulla milloin vaan, turha niitä pelätä. Jos tulisi ero , olisin mieluummin yksin kuin vanhemman miehen kanssa.