Uskaltaisitko nyt matkustaa Viroon?
Meillä ollut pitkään matka varattuna mutta alkoi mietityttää. Varsinkin kun mukana olisi taapero ikäinen ja alakoululainen. Parin päivän hotellimatka varattuna. Täytyykö koko reissu vaan unohtaa. .
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
MInnes ne maissa äkkiseltään laitetaan? Eurooppaan mahtuu 3500 matkustajaa
Kuka hullu sillä hitaalla vanhalla purtilolla Tallinnaan lähtee?
Juuri olin Virossa ja viranomaiset siellä antoi kunnollisen tiedotteen viruksesta ja ohjeet mihin ottaa missäkin tilanteessa yhteyttä. Suomeen pääsi heittämällä.
Lennän viikottain sinne. Paljon kivempaa kuin laivalla meno ja osaan pitää maskia, sekä huolehtia käsihygieniasta. Ei ole yskittänyt, tosin osaan jättää menemättä mikäli alkaa tulemaan huono olo.
Hotellissa pitää laittaa suojakäsineet, maski ja valmistaa itse ruoka eli EI valmiiksi maksettuja aterioita!
Kuulostaako ihanalta lomalta? Sitä vähän minkäkin. Mä kun joudun töiden takia matkustamaan tuota väliä, mutta lomailisin mieluiten nyt jossain muualla. Suomestakin muuten löytyy ihan kivoja paikkoja mihin kannattaa suunnata :)
Vierailija kirjoitti:
Älä mene !
Virossahan on juuri se pahempi lapsiin erityisesti tarttuva covid 19-lite
Mistä tästä löytyy lisätietoa? En ole kuullutkaan eikä pikagooglauksella löytynyt mitään. Onko linkkiä?
suomessa on jo sen verran paljon tuota, joten ap turhaan kyselee että uskaltaako suomesta poistua.