Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko nyt matkustaa Viroon?

Vierailija
10.03.2020 |

Meillä ollut pitkään matka varattuna mutta alkoi mietityttää. Varsinkin kun mukana olisi taapero ikäinen ja alakoululainen. Parin päivän hotellimatka varattuna. Täytyykö koko reissu vaan unohtaa. .

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa on jo sen verran paljon tuota, joten ap turhaan kyselee että uskaltaako suomesta poistua.

Vierailija
42/45 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInnes ne maissa äkkiseltään laitetaan? Eurooppaan mahtuu 3500 matkustajaa

Kuka hullu sillä hitaalla vanhalla purtilolla Tallinnaan lähtee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri olin Virossa ja viranomaiset siellä antoi kunnollisen tiedotteen viruksesta ja ohjeet mihin ottaa missäkin tilanteessa yhteyttä. Suomeen pääsi heittämällä.

Vierailija
44/45 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennän viikottain sinne. Paljon kivempaa kuin laivalla meno ja osaan pitää maskia, sekä huolehtia käsihygieniasta. Ei ole yskittänyt, tosin osaan jättää menemättä mikäli alkaa tulemaan huono olo.

Hotellissa pitää laittaa suojakäsineet, maski ja valmistaa itse ruoka eli EI valmiiksi maksettuja aterioita!

Kuulostaako ihanalta lomalta? Sitä vähän minkäkin. Mä kun joudun töiden takia matkustamaan tuota väliä, mutta lomailisin mieluiten nyt jossain muualla. Suomestakin muuten löytyy ihan kivoja paikkoja mihin kannattaa suunnata :)

Vierailija
45/45 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mene !

Virossahan on juuri se pahempi lapsiin erityisesti tarttuva covid 19-lite

Mistä tästä löytyy lisätietoa? En ole kuullutkaan eikä pikagooglauksella löytynyt mitään. Onko linkkiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi