Onko kerman käyttö lopetettu kodeissa?
...kun sitä mainostetaan lakkaamatta.
"Kermaa kermaa kermaa!"
Oletko aiemmin lopettanut kerman käytön, ja oletko aloittanut uudelleen mainosten kannustamana?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruskysymys on se että miksi juuri kermaa mainostetaan niin paljon. Kerman käyttöä tuskin on lopetettu, kyssärini oli ironiaa.
Eli onko maustetuissa ruokakermoissa niin paljon parempi tuotto valmistajalle kuin peruskuohukermassa että kannattaa jatkuvasti mainostaa? Tietääkö joku?
Voisin olettaa, että kate on paljon parempi. Eihän niissä juuri ole muuta kuin täyteaineita, joita ei oikeastaaan ihmisravintona kannattaisi käyttää.
Aina voi olettaa. Itse olen kuitenkin huomannut että oletusten tekemisestä ei useinkaan ole mitään hyötyä, usein päinvastoin siitä on enemmän haittaa.
Käytän kermaa tai 15% ruokakermaa n kerran kuukaudessa ruokiin tai leivontaan.
Maitotuotteita kyllä käytetään päivittäin - maitoa kahvin kanssa, jugurttia ja rahkaa, juustoa
Käytän kuohukermaa kahvissa ja ruoanlaittoon.
”Ruokakermat” eivät ole kermaa, vaan tärkkelys-aromi-sekoituksia. Varmasti niissä on parempi kate. Suomalainen voi on haluttua ulkomailla. Vakio tekee kaikkensa myydäkseen vähärasvaisempaa kotimaassa, samoin rasvattomia proteiini- ja heravalmisteita. Valion viileihin ja muihinkin tuotteisiin lisätään ”maitovalmistetta”, eli sitä litkua, mikä jää, kun maidosta on poistettu sekä rasva että proteiini. Tosi ihanaa.
Yllättäen kun kermaa jatketaan lisäämällä siihen vettä siitä tulee meijerille kannattava myyntituote. Myydään tuote vähän edullisemmin vaikka siinä on alle puolet sitä itse tuotetta jäljellä. Kraanavesi on halpaa.
Voisin olettaa, että kate on paljon parempi. Eihän niissä juuri ole muuta kuin täyteaineita, joita ei oikeastaaan ihmisravintona kannattaisi käyttää.