Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko " Pizzaleskiä" Paikalla

26.06.2006 |

Kiinnostaisi tietää onko täällä vaimoja joiden miehet tekevät ympäripyöreitä päiviä omassa tai jonkun muun pizzeriassa. Mun mies on ollut yrittäjänä nyt liki yhdeksän vuotta. Jääkö lasten ja kodin hoito enimmäkseen teidän kontolle? Välillä ajattelen, että olisi ihanaa kun mies tekisi 8-16 päiviä. Vaikka olen vuosien saatossa jo tottunut siihen, silti välillä toivoisi että olisi enemmän aikaa perheen kesken. Eniten kaipaan mieheni läsnäoloa kun on hankala päivä lasten kanssa ja koti muistuttaa Ämmässuon kaatopaikkaa enemmän kuin ihmisasumusta. Lisäksi jos tarvitsisi tehdä jotain " miestentöitä" , niin se tuppaa venymään aika pitkään ennen kuin homma tulee hoidetuksi. Tuli vaan mieleen kun tossa eteisessä on lojunut yksi kirjahyllyn osanen odottamassa kassamista jo liki kaksi kuukautta. Siispä täytyy kait ruveta itse väsäämään jos ei ala mitään tapahtumaan. Kuulostiko yhtään tutulta ?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merhaba!!

Sulla mies varmaan Turkista, eikö? Ainakin nimimerkistäsi päätellen:D Me asutaan Pisassa, tässä Puolarmetsän ja Nöykkiön välimaastossa, elikkäs aikas lähellä teitä... Omppu on meidän vakio shoppailupaikka!!!

Vierailija
22/22 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berivan on tosiaankin kurdinimu ja mieheni on Turkin kurdi. Meidän tytön nimi on Berivan. Mieheni keksi nimen laulusta Berivanim eli olen Berivan. On muuten tosi kaunis laulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä