Epämääräisin ruoka jota olet syönyt?
Naapuri tarjosi tuossa eräänä päivänä kalakeittoa, joka oli tehty tonnikalahiutaleista, herne-maissi-paprikasta, lehtikaalista ja siinä oli kaurakermaa. Teki tiukkaa, että pystyi sen yhden kipollisen syömään.
Kommentit (22)
Kalakeittoa tonnikalahiutaleista :DD
Kuulostaa ihan syötävältä safkalta. Nykyaikana nirsoillaan turhaan.
Ei raaka-aineiden vaan ulkonäön mukaan epämääräisintä ruokaa taitavat olla mämmi ja lapskoussi.
Jotenkin ensimmäisenä tuli mieleen kouluajalta ohrapuuro mustikkakeiton kanssa. Siis se näky kun nuo kaksi sekoittuvat 🤢
Ulkomaan reissulla lampaan kivekset.
Haggis ja mämmi. Molemmat ihan hyviä :)
Muistan Venetsiassa syöneeni mustekalaa, joka oli todella epämääräistä mössöä ja haisikin kammottavalla. Viereisestä pöydästäkin kommentoitiin annostani. Se oli viimeinen kerta, kun syön mustekalaa.
Tää on lisuke: maidossa uivat sipulinvarret.
Toinen: uunissa paistettua ternimaitoa. jäk!
Mieheni pyllynreikää olen nuollut ja sen jälkeen suuta kummemmin huuhtelematta söin kalapuikkoja enkä ole sen jälkeen syönyt. Jäi ns paskanmaku suuhun!
Surströmming. Olen maistanut kännissä ja läpällä :)
Minä tykkään kyllä etanoista (valkosipulivoissa) ja monista äyriäisistä, samoin mustekalasta jos se on tuoretta ja hyvin tehty.
Sen sijaan kaikki tuollaiset ap:n mainitsemat sekasotkut saavat jo ajatuksena vatsassa kiertämään. Ylipäätään se kaurakerma (mitä kermaa se muka on?) on jo vastenmielinen ajatus. Sitten nuo muut jutut siinä seassa. Uhh.
Minulle melkein mikä tahansa maitoon keitetty systeemi on inhotus: kesäkeitto jne. Myös kaikki sellainen munamaitohässäkkä, mitä monet tekee uunissa, haisee yleensä ulko-ovelle saakka ja saa minulla vatsan kiepsahtamaan ympäri. En vaan tajua, miten monet väittää niistä jopa nauttivansa.
Palestiinassa nautittu "perinneruoka" eli lampaan suolessa keitettya jauheliha-riisiseosta. Haisi teurasjatteelle ja maistui - pardon my French - p*skalle. Eivat vissiin olleet pesseet sita suolta kunnolla, jos ollenkaan. Itse suoli oli kuminen, kuin olisi syonyt kondomin sisalla olevaa ruokaa.
Paljon ja ennakkoluulottomasti olen maailman eri turuilla ja toreilla toinen toistaan ihmeellisempia asioita syonyt, tama oli kuitenkin eka kerta, kun sai tosiaan taistella oksennusta vastaan.
Soin viela lautasen tyhjaksi, koska ruuan kesken jattaminen olisi ollut loukkaus perheelle.
Onneksi suolta oli vain n. viiden sentin patka.
Koko loppuillan royhtailin teurasjatteen makua.
Eu-ruokajakelussa on joskus ollut sellainen ihme juustomakarooni-juttu. Se maistui aivan kamalalta...
Haggis on ihanaa, oi jos pääsisikin taas Ylämaille haggis+nappies+tatties -annoksen äärelle. Juu ja viskiä kanssa ja bisseä.
Vierailija kirjoitti:
Eu-ruokajakelussa on joskus ollut sellainen ihme juustomakarooni-juttu. Se maistui aivan kamalalta...
Haggis on ihanaa, oi jos pääsisikin taas Ylämaille haggis+nappies+tatties -annoksen äärelle. Juu ja viskiä kanssa ja bisseä.
Haggis on tosi hyvää with tatties and neeps. Kerran taisi tarjoilija tehdä källit Glasgow’ssa, kun tilasimme haggikset. Kysyi haluammeko viskiä sen kanssa, mihin vastasimme kyllä. Toi sitten viskiä ja kaatoi osat haggiksen päälle. Syötyä tuli nekin annokset, vaikka vähän erikoista oli. :-)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ne EU-juustopastat on just hyviä. Harmi kun sitä ei voi ostaa marketista.
Kouluruoka 12 vuoden ajan.