Huomioiko miehesi jotenkin naistenpäivää?
Meillä ei, ei toivotusta eikä mitään.
Toisaalta, mitäpä turhaan enkä odottanutkaan mitään.
Kommentit (66)
Mies teki ruuat. Kävi hakemassa mieli jätskiäni ja soitti kaupasta, tarvitsetko neulelankoja, kerro mitä. Ja niin sain 6 kerää novitaa. B&J jädee. Hiomioi enemmän kuin yleensä. Kukkia ei tuonut, toisaalta sain perjantaina suuren kukkakimpun töistä.
Ei tullut kukkia, koska Lidlissä ei ollut kukkia sunnuntaina. Vain pari kimppua kuolleita tulppaaneita ja runneltuja ruusuja. Oli suuri pettymys.
Siis ihan oikeasti mietit tuollaista. Minä en edes naisena muistanut koko naistenpäivää.
Taas huomiointigate. En tunne ketään miestä joka olisi valittanut että häntä ei huomioida tarpeeksi...
Ihme alapeukutusta taas niille joita mies on jotenkin muistanut. Oletteko vain kateellisia kun omanne ei muistanut vai mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Taas huomiointigate. En tunne ketään miestä joka olisi valittanut että häntä ei huomioida tarpeeksi...
Jos joku mies olisi samalla tapaa naama norsunvitulla miestenpäivänä kun ei ole saanut kukkia eikä edes konjakkipulloa niin hulluna sitä pidettäisiin.
Voi luoja, siis herätti mut su. aamuna pieraisemalla kovaäänisesti suoraan naamaan. Siis per-se oli siinä naaman edessä. Huusi siihen päälle "Hyvää naistenpäivää!" ja räkätti päälle.... Että ihan vtun kiva.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Kyselee miksei miehillä ole omaa päivää ja on kiukutellut koko päivän kuin pikkukakara.
Kansainvälinen miestenpäivä on 19.11. Sinä et ilmeisesti ole itsekään muistanut miestäsi silloin, kun hän ei kerran edes tiedä koko päivästä?
Vierailija kirjoitti:
Palataan asiaan sitten kun miestenpäivää aletaan yhteiskunnassa jollain tavalla huomioida. Vastaan sitten seuraavana naistenpäivänä siitä kaksinkertaisella riemulla ja rakkaudella.
t. mies
Millä tavalla sinä olet itse viettänyt miestenpäivää ja huomioinut sen?
Ei, ei kyllä ole tarvettakaan. Juhlitaan pienesti syntymäpäiviä ja joulua, mutta ei muuta. Tämä on hyvä näin.
Perjantaina yllätti tuomalla kotiin viinipullon, joka yhdessä nautittiin naistenpäivän kunniaksi (hänen sanojensa mukaan). Eilen mies kävi kaupassa hakemassa ruokaostokset ja kukkia, yhdessä laitettiin ruokaa. Oli oikein mukava np-vkl. :)
Mielestäni miestenpäivää ei voi mitenkään verrata naistenpäivään. Ja ei, ei ole tarkoitus sanoa että naiset ovat parempia kuin miehet, vaan idea naistenpäivässä on jotain aivan muuta kuin vaimojen ja tyttöystävien lelliminen.
Sillä on naisten ja tyttöjen tasa-arvoa edistävä merkitys. Juhlitaan sitä mitä ollaan saavutettu ja huomioidaan mitä on vielä tehtävänä!
Tämä steak and blowjob päivä eli ns. ”miesten päivä” ei perustu mihinkään aiheelliseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Kyselee miksei miehillä ole omaa päivää ja on kiukutellut koko päivän kuin pikkukakara.
Ai!!!
Tää on se kamalin mies!
Totta. Käyttäytyykö kuin ilman kukkia jäänyt av- mamma.
Kyllä minun mielestäni osoittaa ihmisen käytöstapoja jos muistaa ylipäänsä läheisiään oli sitten mikä merkki- tai juhlapäivä tahansa!
Eli kyllä, itse olisin mielelläni saanut jotain muutakin huomiota tms kuin olanyli heitetyn toivotuksen omalta mieheltäni.
Vierailija kirjoitti:
Miesten päivä on 19.11.
Itse j'tin tuollaisen kiukuttelijan vuosia sitten, kyllä se miehissäkin vaan vaihtamalla parani.
Vierailija kirjoitti:
Toi kukkia niin kuin on tuonut kaikkina muinakin naistenpäivinä sinä aikana kun olemme olleet yhdessä.
Sama täällä, nätti kukkapuska on taas tämän viikon ilona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei varmaan edes tiedä että sellainen päivä on, enkä itsekään noteeraa sitä mitenkään. ennen sitä juhlivat vain sosialistit ja se olikin työläisnaisten päivä oikeastaan vaikka onkin amerikasta lähtöisin, vasta myöhemmin länsimaat rupesivat viettämään. ei se ole mikään vaimojen lellimispäivä.
Itse asiassa Venäjällä todella tärkeä päivä.
Venäjällä niillä on puolitoista päivää vapaatakin naistenpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Palataan asiaan sitten kun miestenpäivää aletaan yhteiskunnassa jollain tavalla huomioida. Vastaan sitten seuraavana naistenpäivänä siitä kaksinkertaisella riemulla ja rakkaudella.
t. mies
Sä oot just niitä miehiä, jotka eivät edistä tasa-arvoa itse mitenkään. Etuoikeutettu ja samalla itkee kuinka ei edes huomioida. Lahjoita vaikka naisten pankkiin rahaa, mutta sekin olisi sulle todennäköisesti liikaa, ksoka sua ei kiinnosta miten naisten asiat maailmassa todellisuudessa on.
t. mies