Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomioiko miehesi jotenkin naistenpäivää?

Vierailija
08.03.2020 |

Meillä ei, ei toivotusta eikä mitään.
Toisaalta, mitäpä turhaan enkä odottanutkaan mitään.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni miestenpäivää ei voi mitenkään verrata naistenpäivään. Ja ei, ei ole tarkoitus sanoa että naiset ovat parempia kuin miehet, vaan idea naistenpäivässä on jotain aivan muuta kuin vaimojen ja tyttöystävien lelliminen.

Sillä on naisten ja tyttöjen tasa-arvoa edistävä merkitys. Juhlitaan sitä mitä ollaan saavutettu ja huomioidaan mitä on vielä tehtävänä!

Tämä steak and blowjob päivä eli ns. ”miesten päivä” ei perustu mihinkään aiheelliseen.

steak and blowjob -päivä ei ole miestenpäivä. Miestenpäivä on 19.11. ja S&BJ 14.3.

Vierailija
62/66 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä pitää joka vuosi kitistä? En ymmärrä. Meillä mies huomio minua joka päivä (ja minä hänet), yksi päivä vuodessa ei merkkaa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni osti jo edellisenä päivänä kukkia, joten naistenpäivänä sain vain onnittelut ja aamukahvin. Mies toivotteli hyvää naistenpäivää myös tyttärillemme, sen kummemmin emme tällä kertaa juhlineet.

Vierailija
64/66 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toivotti hyvää naistenpäivää ja tuli mun naamalle... Sitä tosin halusinkin. :D

Vierailija
65/66 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kyllä todella yllätti. Varsinkin siksi kun en edes tajunnut että oli naistenpäivä. Suklaata sain :) Olipa kiva yllätys ja ennen kaikkea huomiointi, kun tosiaan ei ole hällä ollut tapana.  

Vierailija
66/66 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti herätessä tuli toivotukset ja kukkia, ja sitten hän valmisti meille brunssin, johon sain toivoa mitä halusin, ja hän ne myös toteutti. Oli ihana yllätys! ❤️

Saitko kikkeliä kans?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan