Huomioiko miehesi jotenkin naistenpäivää?
Meillä ei, ei toivotusta eikä mitään.
Toisaalta, mitäpä turhaan enkä odottanutkaan mitään.
Kommentit (66)
"Mitäpä turhaan enkä odottanutkaan mitään" :D Tuota nyt et usko itsekään. Jos et olisi odottanut mitään, ei olisi ollut mitään tarvetta tehdä tätä aloitustakaan. Todellinen tarkoitushan kuitenkin on, että saisit muut haukkumaan miestäsi, kun ei muistanut edes NAISTENPÄIVÄNÄ
Ei todellakaan. Kyselee miksei miehillä ole omaa päivää ja on kiukutellut koko päivän kuin pikkukakara.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Kyselee miksei miehillä ole omaa päivää ja on kiukutellut koko päivän kuin pikkukakara.
Ai!!!
Tää on se kamalin mies!
Toi kukkia niin kuin on tuonut kaikkina muinakin naistenpäivinä sinä aikana kun olemme olleet yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Miestenpäivä on marraskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa? Isänpäivähän ei ole miesten päivä, koska kaikki miehet eivät ole isejä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehellesi, että 19.11. on miestenpäivä.
Osti minulle ja äidilleni leffaliput jotka sisälsi leffaeväät. Käytiin katsomassa Se mieletön remppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehellesi, että 19.11. on miestenpäivä.
No eipä kauheasti miesten päivästä viime vuonnakaan puhuttu, mutta auta armias jos joku unohtaa naistenpäivän.
Toi kukan ja suklaata. Ihan paras mies!
ei varmaan edes tiedä että sellainen päivä on, enkä itsekään noteeraa sitä mitenkään. ennen sitä juhlivat vain sosialistit ja se olikin työläisnaisten päivä oikeastaan vaikka onkin amerikasta lähtöisin, vasta myöhemmin länsimaat rupesivat viettämään. ei se ole mikään vaimojen lellimispäivä.
Vierailija kirjoitti:
ei varmaan edes tiedä että sellainen päivä on, enkä itsekään noteeraa sitä mitenkään. ennen sitä juhlivat vain sosialistit ja se olikin työläisnaisten päivä oikeastaan vaikka onkin amerikasta lähtöisin, vasta myöhemmin länsimaat rupesivat viettämään. ei se ole mikään vaimojen lellimispäivä.
Itse asiassa Venäjällä todella tärkeä päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isänpäivä on marraskuussa!
Fiksu mies lellii aina vaimoa, tänäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestenpäivä on kaikki muut päivät
Ei, miksi olisi pitänyt? En minäkään huomioinut miestenpäivänä
Eilen vei drinkille ja syömään.
Vierailija kirjoitti:
Nuoli pitemmän kaavan kautta.
Täällä oli tarjolla tuollaista mutta nainen halusi nukkua. Kuten on tehnyt jo varmaan toista vuotta joka sunnuntai. Alkoholilla osuutta asiaan eikä aikuiselle ihmiselle vaikuta sanoa. Siitä tulee vain riita. Minä hoidan työni eikä minulla ole lapsia niin saan tehdä mitä haluan. Totta tuokin niin vaikea siihen on sanoa että muutakin voisi olla. Aikuinen saa päättää itsestään sitä mieltä minäkin olen. Laki tietty miedommista on eri linjoilla.
Toi yllättäen kukkia! Minä en edes tiennyt että on naistenpäivä enkä siitä mitenkään välitäkään.