Mikä naisen (arki)olemuksessa viittaa siihen, että nainen on peto sängyssä?
Miehet, kertokaa oletteko aavistaneet/huomanneet naisesta tällaista ja se on osoittautunut oikeaksi?
Kommentit (84)
myötähäpeältä ei voi välttyä ketjua lukiessa
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kaikki omasta mielestään seksipetoja. 😂 Minä en ole, mutta tiedän että minusta luullaan niin. Osaan katsoa silmiin niin ja hymyillä, olen toisinaan ujo mutta hetken päästä kaksimielinen, kävelen reippaasti korkeilla koroilla, isot rinnat, suuret silmät... mutta totuus on että olen nautinnonhaluinen ja laiska sängyssä. Tykkään kyllä seksistä, vähän kaikenlaisesta, mutta vedän sen aina aika vähällä vaivalla.
Ehkä hyviä sängyssä on rumat? Heidän täytyy miellyttää muutenkin kuin vain olemalla siinä?
Olen huomannnut tuon rumuusasian vaikuttavan miesten kohdalla. Kaikista kuumimmat ja kiihkeimmät panot on olleet juuri rumempien miesten kanssa.
Ei mikään. Ns seksipetous vaatii toteutuakseen oikean vastakappaleen.
Olen melko varautunut uusien ihmisten kanssa. Katseeni on melko läpitunkeva, ainakin niin minulle on sanottu. Hymyilen herkästi ja paljon sen jälkeen, kun olen tutustunut ihmisiin. Askeleeni ovat pitkät ja keinuvat. Rakastan hyvää ruokaa, hyvää musiikkia ja elämää yleensäkin. Meikkaan vähän, yleensä en ollenkaan, harrastan säännöllisesti liikuntaa, mutta en ryppyotsaisesti. Pukeudun siihen, mitä kaapista sattuu löytymään. Juhliin lähtiessä panostan ulkonäköön enemmän, mutta silloinkin less is More.
Nautin seksistä ja rakastan seksiä. Harmi vain, kun kumppanit elämässäni ovat olleet melkoisen vaniljoita. Onhan sekin ihanaa, mutta mieli tekisi kokeilla jotain muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen melko varautunut uusien ihmisten kanssa. Katseeni on melko läpitunkeva, ainakin niin minulle on sanottu. Hymyilen herkästi ja paljon sen jälkeen, kun olen tutustunut ihmisiin. Askeleeni ovat pitkät ja keinuvat. Rakastan hyvää ruokaa, hyvää musiikkia ja elämää yleensäkin. Meikkaan vähän, yleensä en ollenkaan, harrastan säännöllisesti liikuntaa, mutta en ryppyotsaisesti. Pukeudun siihen, mitä kaapista sattuu löytymään. Juhliin lähtiessä panostan ulkonäköön enemmän, mutta silloinkin less is More.
Nautin seksistä ja rakastan seksiä. Harmi vain, kun kumppanit elämässäni ovat olleet melkoisen vaniljoita. Onhan sekin ihanaa, mutta mieli tekisi kokeilla jotain muutakin.
Jos kiinnostaa kokeilla muutakin kuin vaniljaa se kannattaa mainita kumppania hakiessa eikä odotella että juuri sopiva vahingossa tupsahtaa eteen.
Erikoinen käsitys monilla siitä, että vähän homssuiset luonnonlapset olisivat parempia seksissä kuin laittautuneet.
Muiden puolesta tietty paha sanoa, mutta itse huolehdin ulkonäöstäni ja näytän hyvältä, mutta olen myös seksuaalisesti rohkea ja aktiivinen. Hassu ajatella, että pukeutuminen verkkareihin tekisi minusta jotenkin pedomman seksissä :D
Erikoinen käsitys monilla siitä, että vähän homssuiset luonnonlapset olisivat parempia seksissä kuin laittautuneet.
Muiden puolesta tietty paha sanoa, mutta itse huolehdin ulkonäöstäni ja näytän hyvältä, mutta olen myös seksuaalisesti rohkea ja aktiivinen. Hassu ajatella, että pukeutuminen verkkareihin tekisi minusta jotenkin pedomman seksissä :D
-ehkä tässä nyt haettiin sitä, että naiset jotka on aina "tip top" on monesti kontrollifriikkejä, ne tyyliin suunnittelee seksinkin. Ei aina, mutta useemmin , jos vertaa vaikka naisen jolla on iso heittäytymiskyky eikä oo niin tarkka kaikesta. tyyliin että seksiki on jtn laskelmoitua matematiikkaa.
ainaki yks mies valitti mulle, et suurin osa sen naisista on sellasia että "vaan yks asento, ja tosi tarkkaa että mikä koskee minnekki, kaikki täytyy tehä pilkun tarkalleen robottimaisesti".. tosta se valitti, et suurin osa naisista sellasia ja mies oli insinöörityyppinen. ite insinöörin vastakohta ja mies kehu siks, koska oli kyllästyny niihin pikkutarkkoihin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävelen kuin puupökkelö mutta oon hyvä sängys
Mutta et saa emätinorkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä hyvin kontrollifriikit naiset eivät ole hyviä sängyssä. Tähän voi liittyä hyvin huoliteltu ulkonäkö ja mm. painoasiat. Hedonismiin monella tavalla taipuvaiset naiset ovat nautinnonhaluisia yleensä myös sängyssä.
Kontrollifriikit ovat joka miehen painajainen. Kokemukseni mukaan huoliteltu ulkonäkö ei liity tähän mutta jatkuva pilkun viilaus ja pikkuasioista stressaaminen esim. työpaikalla kuuluvat ehdottomasti niihin ”älä koske pitkällä tikullakaan” -tapauksiin.
Hei, on ne naistenkin. Mutta ovat toki hyviä päivämäärissä, kellonajoissa, summissa ja sen sellaisissa, missä pitää olla tarkkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinot silmät, tupsut korvissa, sihisee hampaiden välistä, sehän on ilves sängyssä.
Ei paha. Mua on kutsuttu kissaksi, ja otin sen ihan kunnialla vastaan. Tosin saattoi se kuvata itsep..itsenäistä luonnettanikin, eikä seksikkyyttäni...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain luin että käveleminen pitkin harppauksin olisi jotenkin tutkimuksissa pystytty yhdistämään hyvään seksiin. Olisiko tuossa joku sellainen juttu taustalla, että jos ylipäätään pystyy harppomaan niin alakerran lihakset on kunnossa. Jos lantionpohjan lihakset ei ole kunnossa, pissa lirahtaa kun alkaa harppomaan.
Minä luin saman. Pitkillä askelilla käveleminen on kuulemma merkki orgasmiherkkyydestä. Käsitin asian liittyvän lantion yleiseen liikkuvuuteen. Voi olla tottakin, itse ainakin harpon menemään kovaa vauhtia ja saan joka kerta. Tosin tutkimusotos on kieltämättä pieni.
Ootte te kyllä ... Pitkillä jaloilla otetaan pitkiä askelia, lyhyillä lyhyempiä. Eikä niillä askelten pituuksilla ole mitään tekemistä seksikkyyden kanssa. Pikemminkin niin, että jos olen harrastanut kunnolla seksiä, tuskin pystyn sen jälkeen kävelemään.
Ei mistään. Vaimoni oli nuorena hiljainen ujo harmaavarpunen, jolla leveä täydellinen peppu. Vielä kontrollifriikki, tempperamenttinen ja vaikeasti kesytettävä. Mutta annas olla kun sai sisäisen tiikerin heräämään. Pillu söi kalun elävältä ja sai helposti naimaorgasmeja. Ei tuo helppo ole vieläkään, mutta tiikeri herää helpommin.
Pukeutuminen antaa jotain suuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuminen antaa jotain suuntaa.
Miten?
blondeista petoja on taviskasvoiset naiset ja enintään vähän ylipainoiset muista ei oo kokemusta.lisäksi miel 3. asteen koulutus ja tietty itsevarmuus tuleeko se sitten joogatunnneilta tai kuukausittaisista palkankorotuksista
Ilman pikkareita ollaan ja pillu tuoksuu kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain luin että käveleminen pitkin harppauksin olisi jotenkin tutkimuksissa pystytty yhdistämään hyvään seksiin. Olisiko tuossa joku sellainen juttu taustalla, että jos ylipäätään pystyy harppomaan niin alakerran lihakset on kunnossa. Jos lantionpohjan lihakset ei ole kunnossa, pissa lirahtaa kun alkaa harppomaan.
😂
https://lrs.fi/naisen-kavelytyyli-paljastaa-hanen-seksualisuutensa/
Toi oli ihan loistava artikkeli. Itse harrastan lattaritansseja ja lantio liikkuu suurin kaarin myös kävellessä. :D
Karvoitus ylähuulessa on merkki intohimoisesta naisesta.
Mulla on pitkät askeleet. Saan orgasmin helposti käsipelillä, jos mies osaa hommansa. Yhdynnästä en ole koskaan saanut.