Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä naisen (arki)olemuksessa viittaa siihen, että nainen on peto sängyssä?

Vierailija
08.03.2020 |

Miehet, kertokaa oletteko aavistaneet/huomanneet naisesta tällaista ja se on osoittautunut oikeaksi?

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisherkkyys ja herkkyys yleensä. mutta näitä ei saakaan helposti petiin kun vaativat sielunkumppanuudeen.

Vierailija
42/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan arvaus naisena:

Koti ei ole viimeisen päälle sisustettu eikä siivottu. Aikaa käytetään johon kin paljon mukavampaan kuin nurkkien puunaukseen.

On suihkussa käynyt, mutta ei puunannut omaa ulkomuotoaan viimeisen päälle. Aikaa ei mene hiusten laittamiseen, ripisien isuttamiseen, kynsihuoltoon, vaan se aika menee johon paljon mukavampaan kuin plastiseen ulkonäköön.

Tästä se peto syntyy 😁

Yllättäen nainen heittää ajatuksen että se laittautunut ja huoliteltu (eli yleensä kaunis) ei ole seksipeto mutta se homssuinen pieruverkkareihin pukeutunut Papiljottipää sotkuisessa kodissa on.

Seksipeto on itsevarma, arvonsa tunteva nainen, ei ikinä se muita naisia dissaava ja haukkuva. Sellasella on huono itsetunto ja se ikävä kyllä korreloi Ihan suoraan sänkykäyttäytymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain luin että käveleminen pitkin harppauksin olisi jotenkin tutkimuksissa pystytty yhdistämään hyvään seksiin. Olisiko tuossa joku sellainen juttu taustalla, että jos ylipäätään pystyy harppomaan niin alakerran lihakset on kunnossa. Jos lantionpohjan lihakset ei ole kunnossa, pissa lirahtaa kun alkaa harppomaan.

😂

https://lrs.fi/naisen-kavelytyyli-paljastaa-hanen-seksualisuutensa/

Vierailija
44/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteenpiirteeltään alkuun ujo voi olla aikamoinen peto kun pääsee irti.

Pedoksi paljastaa usein kävelytyyli (lanteet keinuvat, askel on pitkä) ja silmät (ns. sexy eyes, kulmien alta tuleva katse).

Vierailija
45/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja naisellani on niin tulinen seksielämä että naapuri soittaa aina palokunnan kesken petipuuhiemme.

Vierailija
46/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen 40nen jonka naamasta näkee että avioliittonsa on pystyynkuollut kulissi jossa sinnittelee lasten takia.

M

Vierailija
47/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksipetomaisuus paljastuu esim räväkkyydestä.

Vierailija
48/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisherkkyys ja herkkyys yleensä. mutta näitä ei saakaan helposti petiin kun vaativat sielunkumppanuudeen.

Tunnistan itseni tästä. Ja se on juuri sitä, että voi näyttää aluksi kylmältä, ujolta, ei-kiinnostuneelta tms. 

Vierailija
49/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskit jutut ei välttämättä kerro mitään. Voi olla peitettyä epävarmuutta. Rooli.

Vierailija
50/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan itseni tästä. Ja se on juuri sitä, että voi näyttää aluksi kylmältä, ujolta, ei-kiinnostuneelta tms. 

Sama täällä! Sitä oikeaa odotellen.

Vierailija
51/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härskit jutut ei välttämättä kerro mitään. Voi olla peitettyä epävarmuutta. Rooli.

Juuri tämä. Paljon puhetta, vähän tekoja.

Vierailija
52/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksipetomaisuus paljastuu esim räväkkyydestä.

Kouvolatukka ja viskibasso, miksei röökibassokin ehdottomat räväkkyyden mittarit 🔱

Vierailija
53/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan arvaus naisena:

Koti ei ole viimeisen päälle sisustettu eikä siivottu. Aikaa käytetään johon kin paljon mukavampaan kuin nurkkien puunaukseen.

On suihkussa käynyt, mutta ei puunannut omaa ulkomuotoaan viimeisen päälle. Aikaa ei mene hiusten laittamiseen, ripisien isuttamiseen, kynsihuoltoon, vaan se aika menee johon paljon mukavampaan kuin plastiseen ulkonäköön.

Tästä se peto syntyy 😁

Yllättäen nainen heittää ajatuksen että se laittautunut ja huoliteltu (eli yleensä kaunis) ei ole seksipeto mutta se homssuinen pieruverkkareihin pukeutunut Papiljottipää sotkuisessa kodissa on.

Seksipeto on itsevarma, arvonsa tunteva nainen, ei ikinä se muita naisia dissaava ja haukkuva. Sellasella on huono itsetunto ja se ikävä kyllä korreloi Ihan suoraan sänkykäyttäytymistä.

En tarkoittanut dissata. Sotkuinen koti on eri asia kuin täysin puunattu koti.

Homssuinen ulkonäkö on muuta kuin plastinen ulkonäkö.

Tosiasia on se, että jos riittää töihin, että on suihkun raikas, hiukset nopealla ponnarilla ja kasvoilla ehkä kevyt meikki, ehtii aamullakin nauttimaan sängyssä. jos pitää hertätä laittamaan hiuksia tunnin verran ja meikkaamaan toisen tunnin verran, niin tuskin ehtii edes pikaiseen leikittelyyn.

Sama illalla: jos se pikainen suihku riittää, eikä tarvitse menee kynsihuoltoon, ripsihuoltoon, hiustenpidennyksienhuoltoihin yms, niin jäähän sitä aikaa muulle mukavalle, jossa ei niitä appiljotteja eikä verkkareita tarvita.

Vierailija
54/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja naisellani on niin tulinen seksielämä että naapuri soittaa aina palokunnan kesken petipuuhiemme.

🔥

Vierailija
55/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aikamoinen jännittäjä ja kankea ihmisten seurassa. Oon ujo ja hiljainen. Tykkään seksistä mun kumppanin kanssa. Harrastetaan sitä paljon ja vapautuneesti. En pidä irtosuhteista, enkä ole seksuaalisesti kokenut. Poikaystävä oli aika yllättynyt, kun luuli mua joksikin siveyden sipuliksi. Mä en näe seksissä mitään pahaa. Se on ihana kaunis tapa näyttää tunteitaan fyysisesti rakastamalleen ihmiselle.

Vierailija
56/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kaikki omasta mielestään seksipetoja. 😂 Minä en ole, mutta tiedän että minusta luullaan niin. Osaan katsoa silmiin niin ja hymyillä, olen toisinaan ujo mutta hetken päästä kaksimielinen, kävelen reippaasti korkeilla koroilla, isot rinnat, suuret silmät... mutta totuus on että olen nautinnonhaluinen ja laiska sängyssä. Tykkään kyllä seksistä, vähän kaikenlaisesta, mutta vedän sen aina aika vähällä vaivalla.

Ehkä hyviä sängyssä on rumat? Heidän täytyy miellyttää muutenkin kuin vain olemalla siinä?

Vierailija
57/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen 40nen jonka naamasta näkee että avioliittonsa on pystyynkuollut kulissi jossa sinnittelee lasten takia.

M

Tämä. Jos näiden kanssa pääsee esim tinderissa juttusille ne kertoo aika suoraan että heidän joka solu kaipaa hellyyttä ja läheisyyttä kun sitä ei ole saanut ukolta vuosikausiin.

Ja jos sitä heille onnistuu antamaan niin sen jälkeen sieltä kuoriutuu sellaisia seksipetoja että meinaa kalu lähteä juurineen X-D

Vierailija
58/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain luin että käveleminen pitkin harppauksin olisi jotenkin tutkimuksissa pystytty yhdistämään hyvään seksiin. Olisiko tuossa joku sellainen juttu taustalla, että jos ylipäätään pystyy harppomaan niin alakerran lihakset on kunnossa. Jos lantionpohjan lihakset ei ole kunnossa, pissa lirahtaa kun alkaa harppomaan.

Minä luin saman. Pitkillä askelilla käveleminen on kuulemma merkki orgasmiherkkyydestä. Käsitin asian liittyvän lantion yleiseen liikkuvuuteen. Voi olla tottakin, itse ainakin harpon menemään kovaa vauhtia ja saan joka kerta. Tosin tutkimusotos on kieltämättä pieni.

Vierailija
59/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aikamoinen jännittäjä ja kankea ihmisten seurassa. Oon ujo ja hiljainen. Tykkään seksistä mun kumppanin kanssa. Harrastetaan sitä paljon ja vapautuneesti. En pidä irtosuhteista, enkä ole seksuaalisesti kokenut. Poikaystävä oli aika yllättynyt, kun luuli mua joksikin siveyden sipuliksi. Mä en näe seksissä mitään pahaa. Se on ihana kaunis tapa näyttää tunteitaan fyysisesti rakastamalleen ihmiselle.

Ja siis ulkonäöltä olen hoikka, luonnollisen näköinen mutta naisellinen. Vähän nörtihtävä.

Vierailija
60/84 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista en tiedä, mutta minä nautin sängyssä ja sellaista miestä ei taida olla ollut, joka olisi minut vapaaehtoisesti jättänyt panon jälkeen. Olen rento, vähän boheemi, vähän ujokin mutta toisissa asioissa rohkea. Luonteessa korostuu iloisuus, ystävällisyys, positiivisuus, lämminsydämisyys ja huolehtivaisuus. Tuskin siis luonteeltani äkkiseltään vaikutan seksipedolta. Ulkoisesti olen vähän pyöreä, isot rinnat, melko iso peppu ja erityisesti ilman vaatteita kauniin kaareva. Hiukset on pitkät. Kävely varmaan ihan normaalia. Olen harrastanut tanssia ja minulla on rinnoista huolimatta hyvä ryhti. Kasvot ovat melko kauniit ja pituutta aika keskiverrosti.