Mikä naisen (arki)olemuksessa viittaa siihen, että nainen on peto sängyssä?
Miehet, kertokaa oletteko aavistaneet/huomanneet naisesta tällaista ja se on osoittautunut oikeaksi?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin vaikutan ehkä vähän ujolta ja kiltiltä nösväkkeeltä enkä tykkää koskea vieraisiin enkä harrasta ikinä irtoseksiäkään, mutta sitten oman kanssa on kyllä villiä, energistä ja vapaata.
Sama! Ja tekee mieli kokeilla aivan kaikkea.
Onko ryppyreikääkin venytelty?
Pervot ajatukset tekee naisesta seksijumalattaren
Yleensä hyvin kontrollifriikit naiset eivät ole hyviä sängyssä. Tähän voi liittyä hyvin huoliteltu ulkonäkö ja mm. painoasiat. Hedonismiin monella tavalla taipuvaiset naiset ovat nautinnonhaluisia yleensä myös sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Minua on hyvin usein luultu sänkypedoksi sen vuoksi, että minulla on hieman vinot, vihreät kissansilmät.
Vihreät kissansilmät ON sänkypedon merkki
Itsevarmuus on hyvä merkki estottomasta naisesta. Itsevarma hymy ja ystävällinen, elämäniloinen olemus. Nainen joka on rajoitteinen ja miettii koko ajan mitä muut hänestä ajattelevat ei ikinä uskalla heittäytyä (tai edes voihkia) sängyssä ja sitäkautta näillä on vaikeuksia myös oman orkun saamisessa.
Ihan arvaus naisena:
Koti ei ole viimeisen päälle sisustettu eikä siivottu. Aikaa käytetään johon kin paljon mukavampaan kuin nurkkien puunaukseen.
On suihkussa käynyt, mutta ei puunannut omaa ulkomuotoaan viimeisen päälle. Aikaa ei mene hiusten laittamiseen, ripisien isuttamiseen, kynsihuoltoon, vaan se aika menee johon paljon mukavampaan kuin plastiseen ulkonäköön.
Minua on hyvin usein luultu sänkypedoksi sen vuoksi, että minulla on hieman vinot, vihreät kissansilmät.
:--DDDDDD
tolla perusteella sitte miehen mielestä se ittensä kumisimmaks barbiks tehny on se seksipeto . :DD eli ulkonäkö = seksipeto. :D
osa ajatteleeki noin, mut osalle taas taidot ja naisen olemus ja asenne on se joka vvaikuttaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "olla peto sängyssä"? Onko sille joku tarkka määre vai voiko jokainen itse määrittää mitä se on? Kas kun minulla ja sinulla ja Hentun Liisalla todennäköisesti on hyvinkin eri käsitys ja ymmärrys milllainen on vällypeto.
Tuo on totta. Kaikki eivät tykkää kaikesta ja kaikki miehet eivät halua makkariin villiä ja energistä naista, mutta sellaiseen kai tuolla pedolla viitataan.
Vinot silmät, tupsut korvissa, sihisee hampaiden välistä, sehän on ilves sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä hyvin kontrollifriikit naiset eivät ole hyviä sängyssä. Tähän voi liittyä hyvin huoliteltu ulkonäkö ja mm. painoasiat. Hedonismiin monella tavalla taipuvaiset naiset ovat nautinnonhaluisia yleensä myös sängyssä.
Kontrollifriikit ovat joka miehen painajainen. Kokemukseni mukaan huoliteltu ulkonäkö ei liity tähän mutta jatkuva pilkun viilaus ja pikkuasioista stressaaminen esim. työpaikalla kuuluvat ehdottomasti niihin ”älä koske pitkällä tikullakaan” -tapauksiin.
Naisen nautinnonhaluisuus. Itsevarmuus. Avoimuus ja kyky heittäytyä asioihin, tunne puolen rohkeus.
Jos nainen nauttii syömisestä ja juomisesta, liikunnasta etc.
Syöminen on vähän kaksiteräinen miekka, moni lihava nainen syö tukahduttaen syömisellä seksihalut.
Tuo kontrollifriikkiys, perfektionismi, jäykkyys, ja tunnekylmyys ovat usein frigidiyden merkkejä.
Nainen joka ei osaa rentoutua ja avata sydäntään halulle on yleensä suorittajatyyppiä.
Rentous, aito läsnäolo, avoimuus ja rohkeus ja leikkimielisyys, sydämen lämpö. Mielestäni korreloi nautinnon haluiseen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan arvaus naisena:
Koti ei ole viimeisen päälle sisustettu eikä siivottu. Aikaa käytetään johon kin paljon mukavampaan kuin nurkkien puunaukseen.
On suihkussa käynyt, mutta ei puunannut omaa ulkomuotoaan viimeisen päälle. Aikaa ei mene hiusten laittamiseen, ripisien isuttamiseen, kynsihuoltoon, vaan se aika menee johon paljon mukavampaan kuin plastiseen ulkonäköön.
Tästä se peto syntyy 😁
Naisen ruokahalulla ei ole MITÄÄN tekemistä seksihalujen kanssa.
Jos luulette että on, niin menkää sitten äkkiä vonkaamaan niitä 130-kiloisia naisia, joille ruoka maistuu. Mitä suurempi läski, sen suuremp ruokahalu ja sen suurempi seksihalu.
Huvittavaa kyllä, palstamiehet haukkuu jatkuvasti lihavia naisia ja kuolaa hoikkien, hyvin treenattujen naisten perään.
Niin että syödä pitäis, mutta lihoa ei sais. 🤔
Jostain luin että käveleminen pitkin harppauksin olisi jotenkin tutkimuksissa pystytty yhdistämään hyvään seksiin. Olisiko tuossa joku sellainen juttu taustalla, että jos ylipäätään pystyy harppomaan niin alakerran lihakset on kunnossa. Jos lantionpohjan lihakset ei ole kunnossa, pissa lirahtaa kun alkaa harppomaan.
Vierailija kirjoitti:
:--DDDDDD
tolla perusteella sitte miehen mielestä se ittensä kumisimmaks barbiks tehny on se seksipeto . :DD eli ulkonäkö = seksipeto. :D
osa ajatteleeki noin, mut osalle taas taidot ja naisen olemus ja asenne on se joka vvaikuttaa. :)
Mitkä taidot?
On minussa muutakin miehiä kiinnostavaa kuin vain silmät, mutta niitä muita ei vasta tuttavuutta tekevä herrasmies mainitse. Eikä vasta tuttavuutta tekevä sivistynyt nainen. Myös muutama nainen on nimittäin jäänyt tuijottamaan silmiäni.
Ole muuten hieman huolellisempi tekstin lainaamisen (ja kirjoittamisen) kanssa, jottei tulos ole tuollaista sotkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontrollifriikit ovat joka miehen painajainen. Kokemukseni mukaan huoliteltu ulkonäkö ei liity tähän mutta jatkuva pilkun viilaus ja pikkuasioista stressaaminen esim. työpaikalla kuuluvat ehdottomasti niihin ”älä koske pitkällä tikullakaan” -tapauksiin.
jep lahnat ja rautakanget
Vierailija kirjoitti:
Jostain luin että käveleminen pitkin harppauksin olisi jotenkin tutkimuksissa pystytty yhdistämään hyvään seksiin. Olisiko tuossa joku sellainen juttu taustalla, että jos ylipäätään pystyy harppomaan niin alakerran lihakset on kunnossa. Jos lantionpohjan lihakset ei ole kunnossa, pissa lirahtaa kun alkaa harppomaan.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vinot silmät, tupsut korvissa, sihisee hampaiden välistä, sehän on ilves sängyssä.
Ei helv.. että repesin 😂