Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pidät R- Collection vaatteista? Suosikkivaatteesi ko mallistosta?

Vierailija
26.06.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut ovat kuin silitetyt vaikka kuinka pitkään.

Vierailija
2/7 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita heidän tuotteitaan en ole koskaan ostanut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan abikamaa olivat

Vierailija
4/7 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jokin aika sitten vielä ne kaikki kankaatkin oli kotimaisia eli r-collectionin vaatteita ostamalla tukee aidosti suomalaisia työpaikkoja.

Vierailija
5/7 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja abiverkkarit vuodelta -89 jotka ovat kyllä jo ties missä.. Meinaan tilata kiukuttelevalle 3-vuotiaalleni " Vastarannan kiiski" -paidan ;D

Vierailija
6/7 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on hyvälaatuisia ja Kajaanissa tehtyjä. Ja ihan hauskan näköisiäkin. Mä olen tykännyt eniten niistä retrohenkisistä T-paidoista. Suosikkini on oranssi, jossa on turkoosit resorit (viime kesänä hankittu).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakangastakki on ihana, mutta hajotin vetoketjun :-( Laukku on laatua. Tiukat t-paidat kutistuvat, joten on ostettava kokoa suurempi. Huppari palveli 15 vuotta. Caprit ovat ihanat. Kesän vakivaruste. Collegevaatteista en enää niin välitä. Johtuu varmaan mielen ja kropan vanhenemisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi