Miehet, voitko aidosti olla onnellinen ruman tavisnaisen kanssa?
Vai onko mielessäsi aina että " oon tän kanssa siihen asti kunnes saan paremmman" tai jotain? Kerro rehellisesti
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tavis ja ruma ole sama asia.
98% ihmisistä on taviksia, ja vain 1% kauniita ja 1% rumia.
Ruma tarkoittaa sitä että on oikeasti kuin seinästä revitty epätavallisen ruma, niin että ihmiset hätkähtää kun näkee. Ja kaunis on taas niin kaunis että ihmiset jää tuijottamaan vaikka ei ole edes meikkiä, ei ole mitään virheitä kasvoissa, piirteet sopusuhtaiset, isot silmät, täyteläiset huulet, kaunis pieni nenä, ei näppyjä, kauniit kulmakarvat, ja tietysti tummat luonnostaan, pitkät tuuheat tummat ripset jne.
Et voi yleistää kauneuden kriteerejä.
Kyllä voin.
Tosin komeaksi sanotaan usein miehiä jotka käytännössä on rumia, arpiset ja ryppyiset naamat, harmaat hiukset jne. jopa vähän ylipainoakin saa olla, mutta miehillä karisma voittaa, eli jos on karismaa saa olla miten ruma hyvänsä, ja naiset mieltää komeaksi. Sitten on toki ne kiiltokuvamaisen komeat nuoret miehet joilla oikeasti ei ole mitään vikoja kasvoissa tai kropassa.
Naisten kauneus luonnostaan on hyvin vaikeasti saavutettava asia, pitää todellakin olla hyvät geenit. Muuten sitten tavikset joutuu vaan laittautumaan kauniiksi meikeillä ja muulla feikkaamisella.
Nuo miehen komeuskriteerit rokonarpineen ja ylipainoinen koskevat vain julkkismiehiä, ei taviksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tavis ja ruma ole sama asia.
98% ihmisistä on taviksia, ja vain 1% kauniita ja 1% rumia.
Ruma tarkoittaa sitä että on oikeasti kuin seinästä revitty epätavallisen ruma, niin että ihmiset hätkähtää kun näkee. Ja kaunis on taas niin kaunis että ihmiset jää tuijottamaan vaikka ei ole edes meikkiä, ei ole mitään virheitä kasvoissa, piirteet sopusuhtaiset, isot silmät, täyteläiset huulet, kaunis pieni nenä, ei näppyjä, kauniit kulmakarvat, ja tietysti tummat luonnostaan, pitkät tuuheat tummat ripset jne.
Et voi yleistää kauneuden kriteerejä.
Kyllä voin.
Tosin komeaksi sanotaan usein miehiä jotka käytännössä on rumia, arpiset ja ryppyiset naamat, harmaat hiukset jne. jopa vähän ylipainoakin saa olla, mutta miehillä karisma voittaa, eli jos on karismaa saa olla miten ruma hyvänsä, ja naiset mieltää komeaksi. Sitten on toki ne kiiltokuvamaisen komeat nuoret miehet joilla oikeasti ei ole mitään vikoja kasvoissa tai kropassa.
Naisten kauneus luonnostaan on hyvin vaikeasti saavutettava asia, pitää todellakin olla hyvät geenit. Muuten sitten tavikset joutuu vaan laittautumaan kauniiksi meikeillä ja muulla feikkaamisella.
Nuo miehen komeuskriteerit rokonarpineen ja ylipainoinen koskevat vain julkkismiehiä, ei taviksia.
Koskee myös taviksia. Jos on karismaa, sitä on, sitä ei julkisuudella saa.
Yhden ruma voi olla toisen kaunotar.
Saanko esittää hämmäsykeni: Miksi minä olisin parisuhteessa, sellaisen henkilön kanssa, joka ei minua miellytä? - Kokemukseni mukaan aluksi rumemmaltakin vaikutanut on peremmin häneen tutustuessa on alkanut vaikuttaa kauniimmalta (/ komeammalta), Mutta ulkonäkö on vain osa toisesta. Enemmän minua saattaisi kiusata esimerkiksi kumppanin huono itsetuno (Olisi kiusallista kuunnella kumppanin mouruamsita; "Oot mun kans vaan kun et ketään muuta saa").. Mikä pakko minun olla yhään kenenkään kanssa, joka ei miellytä?
Sinkkumies
Kyllä voin.