Suosittele netflix sarjaa!! Tuntuu että läpi koluttu
Katsellaan yleensä iltaisin jotain sarjaa ja todella moni katsottuna, tuntuu ettei mitään mielenkiintoista löydy.
Suosittele, mitä sä katsot?
Kommentit (62)
The 100.
Vähän teini, mutta koukuttava. Olen katsonut kaikki viisi tuotantokautta. Kuudetta odotellessa. Paras katsoa muutaman jakson pätkissä.
Areenassa Loistava ystäväni. Tai sama Hbo:ssa:My brilliant friend. Hbo:ssa on kaksi kautta. Paras katsomistani sarjoista.
Dead to me, you, happy valley, ron donovan, rahapaja, marcella, blacklist, kovat kaulassa.
Suosikkeja ovat siis rikossarjat. Miehelle ei tosin oikein tuo dead to me kolahtanut, liikaa draamaa. Minä tykkäsin.
25 jatkaa:
Narcos
Leffoista two popes (vaikka ei rikossarja ollutkaan, niin tosi laadukas)
Itse katselen Amazonin Prime Videon tarjontaa. Kuukausimaksu alle 4 €.
Netflixistä:
-Breaking Bad
-Pako
-You
-Quicksand, 13 reasons why tai Stranger Things (Ehkä nuorempaan makuun)
-Ozark
Stranger Things kasarimeiningistä ja scifistä tykkääville
The Crown Englannin kuningattaresta kiinnostuneille
Eliittikoulu (Elite) espanjalainen rikossarja eliittikoulun teineistä
When they see us tositapahtumiin perustuva amerikkalainen minisarja Central Park -hölkkääjän raiskauksesta
Mindhunter FBI:n käyttäytymistieteellisen yksikön perustamisesta kertova sarja
Narcos kertoo Pablo Escobarista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen vaihtamaan HBO Nordiciin. Paljon laadukkaamipa sarjoja, eikä kaikki ole samaa supernatural-paskaa.
MInä olen myös katsonut Netflixin hyvät sarjat ja päädyin ottamaan HBO Nordicin. Siellä on paljon hyviä ja vähän vanhempiakin sarjoja.
Netflixin parhaat on Vikings, Sons of Anarchy, Peaky Blinders.
Jep, kyllähän HBO pesee Netflixin sisällön laadussa 10-0.
Vierailija kirjoitti:
Toi muuntohiili me ollaan alettu kattoo jo kolme kertaa, päästy jaksoon 3 🙈🙈🙈 ei vaan iske jotenkin
Komppaan tätä. Sekava juoni ja ykköskauden katsoin kauniin latinonaisen takia mutta kakkoskausi jäi ekaan jaksoon. Ei vaan nappaa tämä scifi 😕
M33
Black sails, merlin, gotham, daredevil, the witcher, norsemen, Lucifer.
Brittikomediasta jos tykkää niin it-crowd varsin hupaisa. Ison firman it-tukinörtit saa uudeksi pomoksi naisen joka ei tajua tietokoneista mitään ja sekaannusta luvassa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen vaihtamaan HBO Nordiciin. Paljon laadukkaamipa sarjoja, eikä kaikki ole samaa supernatural-paskaa.
MInä olen myös katsonut Netflixin hyvät sarjat ja päädyin ottamaan HBO Nordicin. Siellä on paljon hyviä ja vähän vanhempiakin sarjoja.
Netflixin parhaat on Vikings, Sons of Anarchy, Peaky Blinders.
Jep, kyllähän HBO pesee Netflixin sisällön laadussa 10-0.
HBO valikoima niin suppea, että itseä kiinnostavat sarjat kuukaudessa koluttu läpi. Westworld ja Banshee parhaat HBOn sarjat.
Gotham ja Blacklist.
Katsoin myös Flashin, vaikka oli vähän teinikamaa eikä niin hyvät näyttelijät kuin noissa kahdessa.
Oletteko katsoneet Orange is the new black? Me tykättiin mieheni kanssa siitä.