Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituinen taapero

Vierailija
08.03.2020 |

On nyt tykästynyt niin kinkkuleikkeleisiin että alkanut jo kieltäytymään, perunasta, kalasta,kanasta jne normaali ruuista.
Heti kun annan leikkeleen niin kaksin käsin vaan kiinni ja alkaa mutustelu. Lisää vaan haluaa.
Yrittänyt jo ihan pienestä tarjota kaikkia kasviksia ja mahdollisimman eri tyyppistä ruokaa muttei ei. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän varmasti, ettei pienille lapsille ole turvallista antaa kovin paljon nitriittipitoisia lihavalmisteita? Löytyisikö tuon kinkun tilalle jotain muuta terveellisempää herkkua, johon voisi yrittää siirtää lapsen mielenkiintoa? Ainakin kinkut kannattaa antaa vain leivän päällä niin että lapsi syö sitten samalla muutakin ruokaa. Jos lapsi nappaa kinkun leivän päältä pelkiltään ja kinuaa uutta, voi sanoa että se on tarkoitus syödä leivän kanssa ja uutta ei nyt tule tähän hätään. Meillä on ollut vähän samaa ongelmaa, kun lapsen isä yrittää kovasti opettaa lasta syömään pelkkää kinkkua ja juustoa, ja itse taas haluan antaa lapselle terveellisen ruokailun mallin pienestä pitäen.

Vierailija
2/5 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin olen tehnyt leivän päällä (kinkku,juusto), yrittänyt ottaa koko homman pois. Ensin pois leivän ja sitten kinkun. Huuto alkaa. Tai joskus pelkän juuston pois, tai kinkun pois, ei kelpaa koko leipä silloin. Vaikka miten päin, niin ei. Allerginen lapsi niin vaihtoehdot vähissä toisaalta. :( 

No nyt sitten varta vasten ostan kinkkuleikkeleet lapselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kehut. Tykkää kala ruuista. Lohi on lemppari :D

Kunhan ei vain olisi allerginen noille. Kun vatsa oireita ollut koko pienen elämän ajan :( 

Vierailija
4/5 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mitään omituista ole. Rasittavaa, mutta ihan normaalia.

Vierailija
5/5 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun taaperoni taas ei syö lihaa. Tänäänkin veti paljasta perunaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän