Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en saa hermostua kun mies meinaa syödä yksin 2 pakettia italianpataa

Vierailija
08.03.2020 |

Näissä 800g jauhelihaa, tein jotta olis edes toinen saanut evääksi huomenna. Otin itse pienen annoksen, mies vetää jättisatsin ja kysyy "otatko sä vielä tätä, vai voiko ottaa loput"

Miksi aina kaikki pitäis syödä kerralla, ihan sama millaisen satsin tekee, mieluummin sit teen pienen.

Ja minä olen perheen ainoa ruoanlaittaja, kyllä kahdelle ihmiselle nyt joskus pitäis ruokaa riittää seuraavaksikin päiväksi.

Miksei voi vetää vaikka leipää lisäksi, ainiin se pitäis itse voidella yms

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta.

Vierailija
2/78 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä söisi tässä tilanteessa. Voi olla koronaa mukana pussissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit vedetään herneet nenään kun sanoin että pitääkö ne kaikki kerralla syödä.

Taidan tehdä tästälähin ruokaa niin, että siitä riittää kaksi normaalia annosta

Vierailija
4/78 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on maailmanluokan ongelma ratkaistavana. Tarvitaan varmaan vähintäänkin YK:n apua.

Vierailija
5/78 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova homma oli paistaa jauheliha ja laittaa vettä plus pussit ja keittää 10 minuuttia.

Vierailija
6/78 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italianpadasta tulee kamalat ilmavaivat.

Vierailija
7/78 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova homma oli paistaa jauheliha ja laittaa vettä plus pussit ja keittää 10 minuuttia.

Ei ollut, mutta se olen minä joka joutuu nyt miehen ahmimisen takia tekemään myös huomenna ruoan. Joka päivä, vaikka voisin tehdä joka toinen päivä.

Vierailija
8/78 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin te kotikokit opitte, että suuren satsin voi tehdä, mutta kaikkea ei tarvitse laittaa kerralla tarjolle?

Vierailija
9/78 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sit vedetään herneet nenään kun sanoin että pitääkö ne kaikki kerralla syödä.

Jos olisin tällainen ruokailua kontrolloican puolido, muuttaisin erilleni. Ei ole kivaa kun ei saa kotonaan edes syödä.

Vierailija
10/78 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo ruoka maksoi yli 10€, ei nyt ihan mene jakeluun että yksi ihminen syö sen kokonaan

Vierailija
11/78 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ruokaa vaan itselles, teet ja syöt tekeleesi. Äkkiä oppii mies kokkaamaan.

Vierailija
12/78 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut, mutta se olen minä joka joutuu nyt miehen ahmimisen takia tekemään myös huomenna ruoan. Joka päivä, vaikka voisin tehdä joka toinen päivä.

Varmaan jotain yhtä vaikeaa taas huomenna.

Vierailija
13/78 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee huomenna ruuan. Problem solved.

Vierailija
14/78 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tällainen ruokailua kontrolloican puolido, muuttaisin erilleni. Ei ole kivaa kun ei saa kotonaan edes syödä.

No mitäs se ukko sit meinaa syödä ellei ole vaimoa laittamassa joka päivä ruokaa? Ai että, joutuu pian itse sitä laittamaan

Vierailija
15/78 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pussi makaronia sekaan keittoon niin riittoisampaa. Ihmettelen miten täältä aina löytyy näitä suursyömäri miehiä. Itse en ole nähnyt yhtäkään ja itse olen kova syömään.

Vierailija
16/78 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee sinä sitten se ruoka niin voit tehdä just niinn xxxl satseja kun huvittaa. Ja raahaa myös kaikki tarpeet kaupasta ja siivoa jälkesi keittiöstä. Kiitos.

Vierailija
17/78 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisen kuulukaan syödä vain kerran päivässä.

Meillä tehdään aina kaksi ruokaa viikonloppuisin.

Ongelma on enemmänkin se, ettei kukaan tykkää lämmitetyistä ruuista.

Vierailija
18/78 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo ruoka maksoi yli 10€, ei nyt ihan mene jakeluun että yksi ihminen syö sen kokonaan

Sillä rahalla olisit saanut tehtyä ämpärillisen täyttävääkin ruokaa.

Vierailija
19/78 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinne makaronia ja pakastevihanneksia lisää sekaan ja älä laita tarjolle kaikkea.

Vierailija
20/78 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat eväsrasioihin annokset syrjään, itsellesi ja miehellesi, ennen kuin laitat ruuan tarjolle. Syötte sitten, ja jos teille jää nälkä, teette voileipiä.

Jos mies syö huomisen ruokansa, et tee hänelle uutta. Kokkaat vasta ylihuomenna.

Ostatte niin paljon ruokatarvikkeita, ettei kummallekaan tule nälkä. Jos tunnet tarvetta, voit ottaa kustannusten jakautumisen puheeksi.

MITEN tällaisesta voi saada ongelman aikaan?