Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri

Vierailija
07.03.2020 |

Hei! olen 13-vuotias tyttö joka on tosi yksin täällä hetkellä no aloitan siitä että minulla oli yksi parasystävä me olimme aina yhdessä paitsi emme olleet samassa koulussa. No viime vuonna minun kaveri muutti koulua minun kouluun ja me oltiin joka päivä yhdessä noin puolivuotta ja joku päivä kun meillä tuli riita koulussa niin minun kaveri löysi uusia kavereita ja jotenkin me sovittiin riita takaisin mutta ei tää meidän riita ollut samat riidat kun ennen. Minun kaveri on joka päivä hänen uudensa kaverinsa kanssa ja jopa nyt hän on hänen bestis ja minä en ja en täällä hetkellä näe häntä yhtään ja se mua ärsyttää ja jopa joskus itkettää. Se ei edes välitä musta aina kun hän on yksin niin hän tulee minun luokse. Ja minä kaipaan oikeasti kavereita monen kanssa olen yrittänyt kaverustua mutta he ovat pettäneet minua. Joskus mietin että olenko minä ruma tai onko muassa vikaa tai siksi ei kukaan halua olla minun kanssa kun minulla on huivi päässä. mutta en tiedä sillä minun kaverillakin on huivia mutta kaikki suomalaiset leikkii hänen kanssa voitteko auttaa mua kertomalla miten voin löytää uusia kavereita tai miten saan kaverini takaisin

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän