Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi siihen ei voi vaikuttaa kehen ihastuu?

Vierailija
13.02.2024 |

Ihastun tooooodella harvoin.  Tykästyn ja kiinnyn ihmisiin helposti, mutta syvemmät tunteet vaatii jotain paljon enenmän. Olen tällä hetkellä todella ihastunut mieheen, joka ei vastaa millään tavalla niitä mielikuvia joita olen luullut ihalevani. Aika omituinen tämä ihmisen mieli.....   

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tietäis...

Säästyisi monelta murheelta.

Vierailija
2/10 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin ihastua, sama se saisiko vastakaikua, tai en tiedä. En oo ollu ihastunu vuosiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanopa se. Itse olen ihastunut varattuun vanhempaan mieheen ja meillä on seksisuhde. Mies ei tule avovaimoaan jättämään ja haluaa musta pelkkää seksiä.

Violetta

Vierailija
4/10 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin ihastua, sama se saisiko vastakaikua, tai en tiedä. En oo ollu ihastunu vuosiin.

Se on tuskallista kun ei saa vastakaikua. Ei kannata toivoa tuollaista.

Violetta

Vierailija
5/10 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös korvia myöden ihastunut, vuosiin ei ole näin käynyt. Olen naimisissa ja ihastus mielessä koko ajan. Hän naimisissa samoten.

Mitenhän tästä ihastuksesta pääsisi eroon ja jaksaisi jatkaa aiempaa tasaista elämää? Tämä kun on huikea tunne. Ja seksi.

Vaikka nyt hyvin. Miten jatkaa kun ihastus hänen puoleltaan joskus loppuu? Ja pitäisikö yrittää todella lopettaa vai antaa mennä ja surra vasta kun sen aika.

Vierailija
6/10 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ihastua. Ihastuminen saa minut energiseksi. Totta kai se on turhaa, ei minusta voi kukaan pitää, mutta olen parempi versio itsestäni, kun olen ihastunut.

Vierailija
7/10 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan ihastua. Ihastuminen saa minut energiseksi. Totta kai se on turhaa, ei minusta voi kukaan pitää, mutta olen parempi versio itsestäni, kun olen ihastunut.

En mä ainakaan haluaisi olla ihastunut ihmiseen jolta en saa vastakaikua. Se kuluttaa ihmistä. Sekin kuluttaa, että olen seksisuhteessa varatun miehen kanssa ja mieheen ihastunut. En osaa/pysty/halua lopettaa suhdetta.

Violetta

Vierailija
8/10 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihastunut mieheen, joka ei välitä minusta ollenkaan. Olen surullinen, masentunut ja toivoton.

Vierailija
9/10 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykätä voi juu. Mutta enpä lähtisi varatun matkaan. Ehkä joku versio siitä ihmistyypistä miellyttää. Arkiversio ei ole niin hohdokas aina.

Vierailija
10/10 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihastunut mieheen, joka ei välitä minusta ollenkaan. Olen surullinen, masentunut ja toivoton.

Väliin sama tunne mulla. Mutta pieni toivonkipinä niin herään eloon kunnes taas painun pohjaan. Hankalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä