Mistä te iso rintaiset ja isokokoiset ostatte kivoja kesä mekkoja?
Itse haaveilen paitamekosta mutta ei taida löytyä näille kriteereille. Kietaisumallinen joustavaa kangasta oleva varmaan paras? Vinkkejä? En halua korostaa rintoja.
Kommentit (29)
Katsopa Zizzi! Verkkokauppa ja muutama kauppa pk-seudulla
Vierailija kirjoitti:
Katsopa Zizzi! Verkkokauppa ja muutama kauppa pk-seudulla
Zizzin vaatteista tarkista aina saumanvarat ja laatu muutenkin. Osa kestäviä, osa heppoisia.
Vierailija kirjoitti:
Bravissimoa on suositeltu mulle, mutta en ole vielä kokeillut.
Urkyelta voi valita koon kuppikoon ja ympäryksen mukaan, Lumingerie myy näitä myös.
Jostain syystä Desigual näyttää usein hyvältä päälläni.
Katselen usein tavaratalot, Stockan ja Sokoksen, ja löydän sopivia milloin keneltäkin valmistajalta.
Bravissimon kohdalla kannattaa ottaa oikea koko ja malli kerralla, sillä vaihdon tai palautuksen postikulut menevät omasta pussistasi. Ei ihan ilmaista.
Verkko kaupasta voisi löytyä kesä mekko iso rintaiselle ja iso kokoiselle, joka ei osaa yhdys sanoja.
Lihavat naiset voi ostaa miesten osastolta vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bravissimoa on suositeltu mulle, mutta en ole vielä kokeillut.
Urkyelta voi valita koon kuppikoon ja ympäryksen mukaan, Lumingerie myy näitä myös.
Jostain syystä Desigual näyttää usein hyvältä päälläni.
Katselen usein tavaratalot, Stockan ja Sokoksen, ja löydän sopivia milloin keneltäkin valmistajalta.
Bravissimon kohdalla kannattaa ottaa oikea koko ja malli kerralla, sillä vaihdon tai palautuksen postikulut menevät omasta pussistasi. Ei ihan ilmaista.
Minulle on kaikki bravissimon tuotteet istuneet hyvin. Jostain en tietenkään tykkää niin paljoa, mutta vaatteet istuvat.
Mikä ihmeen paitamekko?