Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä laihduttamisessa on niin vaikeaa?

Vierailija
07.03.2020 |

Asiasta on helppo saada tietoa, pienemmilläkin paikkakunnilla kaupoista löytyy raaka-aineet tehdä edullista ja terveellistä ruokaa, liikuntapuolelta löytyy lajeja joita on edullista harrastaa ja mahdollisuudet ovat hyvät asuinpaikasta riippumatta.
Miksi Prismat on täynnä teitä pullukoita?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea vastaus on hedonismi.

Vierailija
42/62 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oikein enää onnistu vaihdevuosi-iässä. Olen toki normaalipainon sisällä, mutta jos viisi kiloa saisi pois, niin olisin tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuminen on helppoa kun tilaa netistä modafiliinia, joka on stimulantti. Se blokkaa näläntunteen tehokkaasti, melkeinpä pitää huolehtia että yleensäkään tulee syötyä jotain. Kannattaa toki tarkkailla verenpainetta jos tuota lääkettä käyttää, ainakin jos on verenpaineen kanssa ollut jotain ongelmia. Ei ole huumaava aine kyseessä. Ellei nyt koe huumaavana sitä, että lääke piristää. 

Voi tilata EU:n sisältä, esim. eufinil.com.

Vierailija
44/62 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan alitajuisesti varauduttu korona karanteeniin ja ruuan puutteeseen.

Vierailija
45/62 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä tupakanpolton lopettamisessa on vaikeaa? Entä masturboinnin lopettamisessa? TV:n katsomisen? Vauvapalstailun?

Vierailija
46/62 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että en oikeasti laihdu 1000-1200 kcal dieetillä ja vähemmällä syömisellä on liian heikko olo.

Minä en edes laske kaloreita ja hyvin lähtee läski.

M53

Miehet laihtuu helpommin kuin naiset koska miesten perus kulutus on suurempi ja rasvaprosentti luonnostaan pienempi.

Miesten lihavuus (siis ei pelkkä ylipaino) on niin yleistä, että siitä ei piitata.

Katsokaa ympärillenne: esim. eilen Putouksessa finaalikaksikko, kaksi läskiä.

Suomen euroviisuedustaja: läski mies.

Miten paljon pitää mättää, ja mitä, että päätyy tuollaiseen kuntoon?

Kaikki vielä suht nuoria.

Vierailija
47/62 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modafiliinin "haittavaikutuksena" on kerrottu esim. laihtuminen. Suomessahan tuota käytetään narkolepsian hoidossa. Saattaa toimi melko hyvin myös adhd-lääkkeenä.

Mikseihän tuota ihan määrätä laihduttamiseen? Kun ei tuossa ilmeisesti mitään suurempia haittavaikutuksia kuitenkaan ole.

Vierailija
48/62 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa. Jos parina päivänä syö huonosti niin heti putoaa paino. T. Alipainon rajoilla jatkuvasti.

Vierailija
49/62 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Olen aina ollut hoikka/ normaalipainoinen mutta yksi lääke nosti painon 5 kg yli normipainon rajan. Paino ei normalisoitunut vaikka lopetin sen heti kun paino lähti nousemaan. Söin samoin kuin aina joten ruokavalion muutoskaan ei lihottanut

Kuluneen vuoden olen tarkkaillut syömisiäni, karsinut ennestäänkin hyvästä ruokavaliosta valkoisen vehnän 99%, vaihtanut entistä enemmän kasvisruokiin jne eikä muutosta ole tapahtunut. Päivittäinen kalorimäärä max 1500.

En haluaisi ajatella että lihominen on ”normaalia” vanhenemista:(

N 59v

Vierailija
50/62 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pienenä vinkkinä jos joku haluaa kokeilla modafiliinia, niin Artvigil on sitten ainakin omasta mielestäni se kaikkein paras. Niissä on pieniä eroja eri valmisteiden välillä. Hintaluokka on n. 50e per 20kpl. Ja yksi tabletti päivässä otetaan.

Vierailija
51/62 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut laihduttamaan, olen tyytyväinen itseeni ja elämääni tällaisena.

Jos joskus muutan mieltäni niin takaan, etten tarvitse siihen sinulta ohjeita.

Vierailija
52/62 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se laihduttaminen itsessään, vaan se, että samalla linjalla pitää jatkaa koko loppuelämä, jos ei halua lihoa laihtumiaan kiloja takaisin.

Kuvittelet että normaalipainoisilla on nälkä kellon ympäri, ei ole.

Vierailija
53/62 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut laihduttamaan, olen tyytyväinen itseeni ja elämääni tällaisena.

Jos joskus muutan mieltäni niin takaan, etten tarvitse siihen sinulta ohjeita.

Diabetes ei kysy tukitaanko valtimot.

Vierailija
54/62 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähän yksinkertaisena täytyy pitää ihmistä joka ei ymmärrä miksi jotkut on lihavia.

Vierailija
55/62 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kantaa itse ne läskit sekä luut älä sinä niistä huolehdi.Taitaa elämäsi olla tylsää heinän puputtaja kun muista valitat.

Vierailija
56/62 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että en oikeasti laihdu 1000-1200 kcal dieetillä ja vähemmällä syömisellä on liian heikko olo.

1000-1200 kcal on jo terveyden kannalta liian vähän. Jokin on vialla jos tuolla kalorimäärällä ei laihdu (onko esim. kilpirauhasarvot katsottu?), tai sitten todellisuudessa syöt tai juot kaloreita enemmän kuin mitä luulet.

Niin jotkuthan ei laske välipalasuklaita syömiseksi.

Vierailija
57/62 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtunut hitaasti mutta ihan selvästi viimeisen 6kk:n aikana. Vuorokauden kalorimäärät vaihdelleet 800-1000kcal:n välillä. Jose menee yli 1000kcal:n, tuntuu itselläni loppuvan teho laihtumisesta. 800kcal-kuurillakaan laihtuminen ei ole mitenkään nopeaa.

Vierailija
58/62 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en edes laske kaloreita ja hyvin lähtee läski.

M53

Miehet laihtuu helpommin kuin naiset koska miesten perus kulutus on suurempi ja rasvaprosentti luonnostaan pienempi.

Olisiko vielä jotain muita hevosmiesten lääkäriopiston faktoja sulla?

M53

Miesten on helpompi pitää paino tasaisena, kun heidän painoaan ei esim. raskaudet heittele.

Vierailija
59/62 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskihän on vararavintoa, jonka luonto on ihan tarkoittanut käytettäväksi, jos muuta ravintoa ei ole tarjolla. Siinä mielessä laihtuminen tai laihduttaminen on mitä luonnollisin asia. Toki sitten joku syömishäiriö missä asiasta kehittyy jokin neuroosi, on ihan eri asia sitten.

Vierailija
60/62 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa. Olen aina ollut hoikka/ normaalipainoinen mutta yksi lääke nosti painon 5 kg yli normipainon rajan. Paino ei normalisoitunut vaikka lopetin sen heti kun paino lähti nousemaan. Söin samoin kuin aina joten ruokavalion muutoskaan ei lihottanut

Kuluneen vuoden olen tarkkaillut syömisiäni, karsinut ennestäänkin hyvästä ruokavaliosta valkoisen vehnän 99%, vaihtanut entistä enemmän kasvisruokiin jne eikä muutosta ole tapahtunut. Päivittäinen kalorimäärä max 1500.

En haluaisi ajatella että lihominen on ”normaalia” vanhenemista:(

N 59v

Ikävä juttu, mutta naisen energian tarve vanhetessa laskee radikaalisti. Olen omalla kohdallani katsonut erilaisista energiantarvelaskureista paljonko voin syödä lihomatta. Katsoin huvikseni, että 59 vuotias normaalipainoinen nainen joka tekee kevyttä työtä (laitoin arvion vuoksi oman pituuteni ja painon 164/60) voi syödä lihomatta noin 1500 kcal per päivä. Tämä on siis tavanomainen kulutus jolla ei liho. Jos haluaa laihtua, on kilokalorimäärä tietysti vielä alhaisempi. Aika karua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan