Erikan lavashow Umk
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6c170b1d-44b2-4a58-83c6-08858d…
Mites iskee teihin tämä?
Kommentit (37)
Sitten, kun näkee, pitää muodostaa mielipide. Isot nallet lavalla ja niiden päällä makoilu tosin ei ehkä ole ihan oma suosikkini.
Suomen Brigitte Bardot. Maailmanluokan kaunotar. Seksivau!
Aavistan, että spektaakkelia pukkaa. Juuh.
Samaa mieltä että jotenkin liikaa Erikan persoonaa tämä show. Siis hän tuntuu esittävän itseään ja laulavan itsestään. Siksi hieman lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Oon feministi ja mun pitäis periaattees tykätä kaikista voimanaisista ja naisten seks suaalisuden myönteisestä esittämisestä mutta silti tämä on mielestäni vain nolo ja mauton. Liikaa ehkä Erikan oma show.
Mun mielestä seksuaalisuutta ja seksiä ja seksuaalista vapautumista ja seksipositiivisuutta tyrkytetään nykyisin niin paljon joka hemmetin tuutista, että mua yksinkertaisesti kyllästyttää.
Ihan saaatanan hyvä. Suomalainen seksikäs metsänhaltijatar liekkien ja karhujen ympäröimänä tarjoilee aitoa suomalaista iskelmäjytää. Aion äänestää tätä. Uppoaa varmasti myös ulkomaalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon feministi ja mun pitäis periaattees tykätä kaikista voimanaisista ja naisten seks suaalisuden myönteisestä esittämisestä mutta silti tämä on mielestäni vain nolo ja mauton. Liikaa ehkä Erikan oma show.
Mun mielestä seksuaalisuutta ja seksiä ja seksuaalista vapautumista ja seksipositiivisuutta tyrkytetään nykyisin niin paljon joka hemmetin tuutista, että mua yksinkertaisesti kyllästyttää.
Mutta ei vielä koskaan suomalaisnaisen toimesta UMK:n karsinnassa kai? Seksipositiivisuutta voi olla monenlaista. Joku lateksissa piehtarointi voi olla vain vaivaannuttavaa, ainahan naiset on puettu johonkin lateksiin por nossa.
Nyt on sexiä! VAu! Tulee mieleen Britni Spearsiin Oops I didit again. Samanlaista värinää. Suomi voittaa!
Rumasti kyyryssä kaikissa kuvissa, jotka julkaistu tästä esityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan saaatanan hyvä. Suomalainen seksikäs metsänhaltijatar liekkien ja karhujen ympäröimänä tarjoilee aitoa suomalaista iskelmäjytää. Aion äänestää tätä. Uppoaa varmasti myös ulkomaalaisiin.
Oon tuosta lopusta vahvasti eri mieltä. Euroviisuthan on tosi konservatiivinen areena lopulta, aina ne sanat on jotain peace and love -tyyliä. Erikan sanat voivat olla liikaa, ja oliko se Ciccioliinakaan niin pidetty hahmo?
Lordi juu voitti mutta sen sanoitukse oli tyypillisiä genrelleen.
Likaisen näköinen. Raikaskin voi olla seksikäs.
Onko tu kyyristely Erikan käsitys seksikkyydestä?
Onko tu kyyristely Erikan käsitys seksikkyydestä?
Mauton, mutta erittäin hyvällä tavalla. Ei Saara Aalto -tavalla, joka oli oikeasti mauttomuudellaan kauhea. Mutta tähän biisiin sopii mauttomuus, camp ja kitschiys. Todella hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tuosta lopusta vahvasti eri mieltä. Euroviisuthan on tosi konservatiivinen areena lopulta, aina ne sanat on jotain peace and love -tyyliä. Erikan sanat voivat olla liikaa, ja oliko se Ciccioliinakaan niin pidetty hahmo?
Lordi juu voitti mutta sen sanoitukse oli tyypillisiä genrelleen.
Ei se mikään konservatiivinen ole kun parrakkaat naiset voittaa. Sehän gay-väen suosiossa oleva camp-henkinen kisa. Siksihän suomikin tuputtaa aina jotain lesbo-showta tai sitten jotain muita friikkejä. Nyt olis sitten Erikan vuoro täräyttää täysin mauton camp-show jotta sateenkaariväki voi hihitellä keskenään kuinka on niin kornin makeeta.
Ei vaikuta lupaavalta. Mun mielestä ois hyvä, jos lavashow olis samanlainen kun siinä musiikkivideolla. Ei turhaa sähellystä ja asukin oli parempi.
Teennäistä, uhh. Biisi on hauska renkutus, mutta nallet ja lateksi, ei ei ei.
Mä en ymmärrä, miten se osaakin olla niin mauton kaikessa. Nuori nainen näyttää joltain kasari bimbolta.