Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikan lavashow Umk

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon feministi ja mun pitäis periaattees tykätä kaikista voimanaisista ja naisten seks suaalisuden myönteisestä esittämisestä mutta silti tämä on mielestäni vain nolo ja mauton. Liikaa ehkä Erikan oma show.

Vierailija
2/37 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, kun näkee, pitää muodostaa mielipide. Isot nallet lavalla ja niiden päällä makoilu tosin ei ehkä ole ihan oma suosikkini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Brigitte Bardot. Maailmanluokan kaunotar. Seksivau!

Vierailija
4/37 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavistan, että spektaakkelia pukkaa. Juuh.

Vierailija
5/37 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki mua etoo

Vierailija
6/37 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä että jotenkin liikaa Erikan persoonaa tämä show. Siis hän tuntuu esittävän itseään ja laulavan itsestään. Siksi hieman lapsellinen.

Vierailija
7/37 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon feministi ja mun pitäis periaattees tykätä kaikista voimanaisista ja naisten seks suaalisuden myönteisestä esittämisestä mutta silti tämä on mielestäni vain nolo ja mauton. Liikaa ehkä Erikan oma show.

Mun mielestä seksuaalisuutta ja seksiä ja seksuaalista vapautumista ja seksipositiivisuutta tyrkytetään nykyisin niin paljon joka hemmetin tuutista, että mua yksinkertaisesti kyllästyttää.

Vierailija
8/37 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saaatanan hyvä. Suomalainen seksikäs metsänhaltijatar liekkien ja karhujen ympäröimänä tarjoilee aitoa suomalaista iskelmäjytää. Aion äänestää tätä. Uppoaa varmasti myös ulkomaalaisiin.

Vierailija
9/37 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä seksuaalisuutta ja seksiä ja seksuaalista vapautumista ja seksipositiivisuutta tyrkytetään nykyisin niin paljon joka hemmetin tuutista, että mua yksinkertaisesti kyllästyttää.

Mutta ei vielä koskaan suomalaisnaisen toimesta UMK:n karsinnassa kai? Seksipositiivisuutta voi olla monenlaista. Joku lateksissa piehtarointi voi olla vain vaivaannuttavaa, ainahan naiset on puettu johonkin lateksiin por nossa.

Vierailija
10/37 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sexiä! VAu! Tulee mieleen Britni Spearsiin Oops I didit again. Samanlaista värinää. Suomi voittaa!

Vierailija
11/37 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumasti kyyryssä kaikissa kuvissa, jotka julkaistu tästä esityksestä.

Vierailija
12/37 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan saaatanan hyvä. Suomalainen seksikäs metsänhaltijatar liekkien ja karhujen ympäröimänä tarjoilee aitoa suomalaista iskelmäjytää. Aion äänestää tätä. Uppoaa varmasti myös ulkomaalaisiin.

Oon tuosta lopusta vahvasti eri mieltä. Euroviisuthan on tosi konservatiivinen areena lopulta, aina ne sanat on jotain peace and love -tyyliä. Erikan sanat voivat olla liikaa, ja oliko se Ciccioliinakaan niin pidetty hahmo?

Lordi juu voitti mutta sen sanoitukse oli tyypillisiä genrelleen.

Vierailija
13/37 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaisen näköinen. Raikaskin voi olla seksikäs.

Vierailija
14/37 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tu kyyristely Erikan käsitys seksikkyydestä?

Vierailija
15/37 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tu kyyristely Erikan käsitys seksikkyydestä?

Vierailija
16/37 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauton, mutta erittäin hyvällä tavalla. Ei Saara Aalto -tavalla, joka oli oikeasti mauttomuudellaan kauhea. Mutta tähän biisiin sopii mauttomuus, camp ja kitschiys. Todella hyvä.

Vierailija
17/37 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tuosta lopusta vahvasti eri mieltä. Euroviisuthan on tosi konservatiivinen areena lopulta, aina ne sanat on jotain peace and love -tyyliä. Erikan sanat voivat olla liikaa, ja oliko se Ciccioliinakaan niin pidetty hahmo?

Lordi juu voitti mutta sen sanoitukse oli tyypillisiä genrelleen.

Ei se mikään konservatiivinen ole kun parrakkaat naiset voittaa. Sehän gay-väen suosiossa oleva camp-henkinen kisa. Siksihän suomikin tuputtaa aina jotain lesbo-showta tai sitten jotain muita friikkejä. Nyt olis sitten Erikan vuoro täräyttää täysin mauton camp-show jotta sateenkaariväki voi hihitellä keskenään kuinka on niin kornin makeeta.

Vierailija
18/37 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta lupaavalta. Mun mielestä ois hyvä, jos lavashow olis samanlainen kun siinä musiikkivideolla. Ei turhaa sähellystä ja asukin oli parempi.

Vierailija
19/37 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teennäistä, uhh. Biisi on hauska renkutus, mutta nallet ja lateksi, ei ei ei.

Vierailija
20/37 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miten se osaakin olla niin mauton kaikessa. Nuori nainen näyttää joltain kasari bimbolta.