Hoitajat mitä teette, jos potilas tulee ravintolassa iskemään?
Olette ympäripäissään ja potilas tulee samaan paikkaan
Kommentit (48)
eipä siinä, moikata voi. ihmisiä mekin ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä fantasia tämä on? Tuskin hoitajat kännissä ravintolassa örveltää ja vielä epätodennäköisempää on jotain entisiä potilaita tunnistaa. Ne ovat kasvotonta massaa.
Häh? Tunnen tosi monta alkoholistihoitsua, ja ne todellakin löytää sieltä ravintolasta ”örveltämästä”!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä fantasia tämä on? Tuskin hoitajat kännissä ravintolassa örveltää ja vielä epätodennäköisempää on jotain entisiä potilaita tunnistaa. Ne ovat kasvotonta massaa.
Häh? Tunnen tosi monta alkoholistihoitsua, ja ne todellakin löytää sieltä ravintolasta ”örveltämästä”!
Samoin lekureilla paljon alko-ongelmaa.
Aika monta hoitajaa kellistäneenä kannattaa vaan rohkeasti lähestyä. Ihmisiä nekin on ja osa lähtee mukaan osa ei.
Vierailija kirjoitti:
Aika monta hoitajaa kellistäneenä kannattaa vaan rohkeasti lähestyä. Ihmisiä nekin on ja osa lähtee mukaan osa ei.
Ihanko oikeesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin lekureilla paljon alko-ongelmaa.
Just niin!
Vierailija kirjoitti:
eipä siinä, moikata voi. ihmisiä mekin ollaan.
Ihmisiä on potilaatkin
Ei voi käydä mulle, kun en käy baareissa tai yökerhoissa enkä juo kännejä. Sh.
palautan herran/rouvan takaisin "dementtiakotiin"
Meidän hoitajat käy eri paikkakunnilla, ulkomailla ravintoloissa ym. huvijutuissa.
Kuule, niitä potilaita menee ja tulee osastoilla tosi tiuhaan, hoitoajat ovat lyhenytyneet ja useat leikkauksetkin ovat nykyisin vain päiväleikkauksia, ei tarvitse osastolle mennä ollenkaan eikä jäädä sairalaan.
Joten ei mitään hajua, eikä muistikuvia noista miespotilaista ole jälkeenpäin.
Jos nyt kasvot muistaisin (tapaan kymmeniä, jopa satoja ihmisiä päivässä) niin sanoisin että en sekaannu potilaisiin ja pyytäisin jättämään minut rauhaan.
En ole varattu ja käyn silloin tällöin ravintoloissakin ystävien kanssa juhlimassa, mutta en ole sitten hitustakaan kiinnostunut potilaistani.
Joskus nuorena minulle näin on käynytkin.
Olin töissä neuvolassa ja erään lapsiperheen isä yritti iskeä. Sanoin vaan, että sori en sotkeudu asiakkaisiin tai heidän isiinsä! Tämän jälkeen vain perheen äiti kävi lasten kanssa neuvolassa😊!
Olen siellä ravintolassa vesiselvänä ja pelkästään ruokailemassa, joten on tosi omituista jos joku tulee iskemään. Lopputulos on silti sama. Jäätävät pakit tulee.
Olen sairaanhoitajana psyk osastolla, joten jos potilas tulee iskemään, oli paikka mikä tahansa, niin luultavasti poistun paikalta. En tietenkään ole myöskään koskaan missään ympäripäissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin yritän pitää hienovaraisesti etäisyyttä jos se ei auta kerron että en ole vapaa aikana kiinnostunut työasioista.
Mutta eihän potilas ole työasialla vaan nauttimassa illasta
No ei se silloin ole potilas. Vai oisko siusta yleislääkärillä potilaita kaupunki täynnä?
Ap, sinä varmaan olet olevinasi mies.
Miehille on tyypillistä niin heikko kasvontunnistus, että et sinä tunnista näkemääsi hoitajaa muussa asussa kuin hoitajan työasussa, etkä muussa ympäristössä.
Tämä on niitä jänniä biologisia eroja miesten ja naisten välillä. Nainen havaitsee enemmän yksityiskohtia, mies vähemmän. Siksi mies ei tunnista vaimoaankaan, jos tämä kävelee vastaan uudessa kampauksessa ja eri vaatteissa.
no on ja huomattavan ylimielinen, sellainen kaikkien kaveri, super hoitaja